دریچه زیر فن کوئل داخل مشبک تهویه باستان

بعد از اتمام مرحله ی ساخت فریم دریچه زیر فن کویل، شروع به ساخت درب دریچه زیر فن کویل می نماییم. همانطور که در بالا ذکر شد ، فریم دریچه زیر فن کویل از پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و سایز این پروفیل ها نیز در عرض ۳۲ و ۵۰ میل قابل تولید و استفاده می باشد . حال اگر از پروفیل ۳۲ میل استفاده شود به دریچه زیر فن کویل ، دریچه ی فریم معمولی گفته می شود و اگر از پروفیل ۵۰ میل برای ساخت فریم دریچه زیر فن کویل استفاده شود ،به دریچه زیر فن کویل دریچه ی فریم پهن اطلاق می گردد . نصب میشود .دریچه زیر فن کویل خطی به دو صورت لولایی و وزنه ای ساخته میشود .

قیمت دریچه زیر فن کویل

دریچه زیر فن کوئل داخل مشبک تهویه باستان از دریچه بازدید فن کویل ساده با گریل، برای بازدید و تعمیرِ فن کویل‌هایی که باید هوای برگشت از طریق دریچه بازدید به دستگاه برسد استفاده می‌شود. ساختارِ این دریچه به لحاظ شکلی بسیار شبیه به دریچه بازدید فن کویل ساده است. گریل ها یا شیار این نوع دریچه بازدید در طول‌های ۹ و ۱۸ سانتی روی درب دریچه بصورت عمودی یا افقی قابل ایجاد است. دریچه بازدید فن کویل ساده با دو مدل وزنه‌ای و لولایی با قفل زیمنس تولید می‌گردد. دریچه بازدید فن کویل لولایی به وسیله قفل زیمنس بسته می‌شود اما دریچه بازدید وزنه‌ای هنگام تعمیر یا بازدید فن کویل، کاملا از چهارچوب فریمِ دریچه جدا و بعد از بازدید مجددا در محل خود جانمایی می‌شود.

این نوع از دریچه های فن کویل فاقد شیار یا درز برای ورود هوا به داخل اتاق هستند. دریچه زیر فن کوئل دریچه ای است که برای دسترسی آسان، بازرسی، تعمیر و بازرسی دستگاه فن کویل استفاده می شود. دریچه زیر فن کویل از مواد مختلفی از جمله آلومینیوم، آهن، چوب ، فولاد و پلاستیک ساخته شده است. مشتریان عزیز میتوانند دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک را با بهترین قیمت و کیفیت از گروه صنعتی تهویه کلوانی تهیه نمایند.

شما میتوانید برای تهیه و ساخت ، تعمیر و خرید دریچه کولر ،دریچه هواوهود صنعتیبه گروه سرین هود مراجعه کنید . فن کویل دستگاهی می باشد شامل لوله های سرد ، گرم و موتور و دریچه است . زیر فن کویل از کوره در آمد سریعاً با استفاده از مشما باید کاور شود تا از هر گونه خراش و آسیب دیدگی جلوگیری گردد . در صورتی که از انواع مدل های و نحوه نصب و طرز عملکرد و نحوه کار دریچه هوا اطلاعات ندارید میتوانید مقاله جامع آن را از بخش بلاگ میراکالا مطالعه کنید. این گریل ها با طرح های متنوع و جانمایی های متفاوت بر روی درب دریچه حک می شوند.

دریچه زیر فن کوئل خطی پلاستیکی

از جمله دریچه های دکوراتیو و شکیل در صنعت دریچه سازی برای بازدید فن کویل، مدل گل سقفی می باشد. ساختار دریچه زیر فن کویل گل سقفی بصورت شیاری چهارگوش در داخل بدنه درب دریچه یا در حاشیه درب دریچه زیر فن کویل می باشد. پس از اندازه گیری ابعاد شروع به ساخت و برش اضلاع فریم دریچه زیر فن کویل می نماییم.

انواع دریچه زیر فن کویل کدامند

به منظور دسترسی به دستگاه ها، لوله ها و شیرآلات مربوط به سیستم های تهویه مطبوع نصب شده در سقف های کاذب و یا در داخل دیوارها، از دریچه های مخصوصی با عنوان دریچه بازدید استفاده می شود. دریچه بازدید فن کویل از جمله پرکاربردترین دریچه های دسترسی می باشند. بطور کلی این نوع از دریچه ها را می توان به دو دسته دریچه های فن کویل دارای قابلیت عبور هوا و دریچه های فن کویلی دسترسی بدون شیار تقسیم بندی کرد. درب دریچه بازدید فن کویل خطی به دو صورتِ وزنه‌ای و لولایی باز و بسته می‌شود. فریم دریچه بازدید فن کویل خطی نیز با دو سایز ۳ و ۵ سانتی قابل تولید می‌باشد. پس از ساخت فریم دریچه زیر فن کویل شروع به ساخت درب دریچه زیر فن کویل خواهیم کرد .

اگر دریچه دمشِ هوای فن کویل از مدلِ دریچه خطیِ کله قندی باشد برای ایجاد هارمونی در ساختار دریچه های دمش و بازدید فن کویل از دریچه زیر فن کویل با مدلِ خطی کله قندی استفاده می شود. به طور کلی قیمت دریچه فن کویل با درب لولایی و قفل زیمنسی بالاتر از قیمت دریچه بازدید فن کویل با درب وزنه ای خواهد بود. ابعاد و سایز دریچه بازدید فن کویل به ابعاد دستگاه دمنده یا مکنده بستگی دارد. در یک تقسیم بندی کلی دریچه دسترسی به فن کوئل به دو مدل قفلی – لولایی و وزنه ای تقسیم بندی می شود. هر دو دریچه فن کویل پلاستیکی و آلومینیومی دارای تنوع طرح، رنگ، مدل و ابعاد بوده و شرایط سازگاری با محیط با رطوبت بالا درکنار نشت احتمالی آب از دستگاه فن کویل را خواهند داشت.

  • به طور کلی دریچه زیر فن کویل در دو مدل لولایی و وزنه ای ساخته می شود.
  • قیمت دریچه زیر دستگاه ای دور مکش بسته به ابعاد داخلی کانال و تعداد شیار های ایجاد شده روی دریچه زیر فن کوئل دارد.
  • اما اغلب در دریچه مدلهای لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو استفاده می گردد.
  • در صورت نیاز به هوارسانی از مسیرِ درب دریچه زیر فن کویل استیل، باید از شیار بر روی بدنه ی دریچه زیر فن کویل استیل استفاده نمود تا هوای موردِ نیاز جهت برگشتِ هوای فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین گردد.
  • این جانمایی توسط دریچه بازدید فن کویل انجام شده و از طرفی با خاصیت دکوراتیو بودن خود موجب بهبود ظاهر فضای محیط داخلی خواهد شد.

هم به شکل پیچ از رو و هم بصورت پیچ از داخل(پیچ مخفی) که موجب زیباتر دیده شدن دریچه می گردد. اما اغلب در دریچه مدلهای لولایی به خاطر محدودیت در نصب، حالت پیچ از رو استفاده می گردد. اگر دریچه دهش هوای فن کویل از مدل دریچه مشبک باشد و همچنین اگر نیاز به تامین هوای فن کویل از درب دریچه زیر فن کویل باشد، برای تناسب بیشتر معمولا از دریچه زیر فن کویل مشبک استفاده می دریچه فن کویل شود .

از آنجا که درب این دریچه زیر فن کویل لولایی است در نتیجه باید بادخور و ضخامت لولا را روی طول درب دریچه زیر فن کویل نسبت به ابعاد داخلی فریم در نظر گرفته شود تا هنگام باز و بسته شدن درب دریچه زیر فن کویل مشکلی به وجود نیاید. فریم دریچه زیر فن کویل از از چهار قطعه پروفیلی که در سایز های جفتی با هم برابر هستند استفاده می شود . در واقع این چهار قطعه با کرنر های فلزی به صورت پرسی به هم متصل و باعث شکل گیری چهار چوبه ی فریم دریچه زیر فن کویل می شوند .

Legal matters for domestic helper.