خودروهای شاسی بلند چینی در ایران ، از ۷۵۰ میلیون تا 2 میلیارد تومان ! 13 دی 1401 | ebtekarkhodro

چری یکی دیگر از خودروسازان بزرگ در کشور چین است و سهم قابل توجهی از بازار خودروی چین را تامین می کند. چری همچنین از برند های پیشگام در نوآوری تولید بوده و محصولات خود را در بازار ایران توسط نمایندگی مدیران خودرو و MVM به خریداران عرضه می کند. رقم تقریبا ۱۰ میلیاردی آگهی شده از سوی فروشنده تویوتا لندکروز مدل ۲۰۱۳ براساس آمار‌های رسمی با میانگین ارزش یک آپارتمان ۱۰۵ متری در گران‌ترین بخش بازار مسکن تهران یعنی منطقه یک هم قیمت است. البته تویوتا لندکروزر تنها خودروی شاسی بلند گران قیمت بازار نمی باشد و در کنار این خودرو مدل‌هایی مثل لکسوس RX، پورشه ماکان، بی‌ام‌و X۴ و ولوو XC۹۰ به‌عنوان شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت بازار حضور دارند.

  • اگر هم زیاد به مسافرت می‌روید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است.
  • کیفیت ساخت بسیار بالا، عملکرد خوب موتور و سیستم ترمزها، لیست کامل آپشن‌ها، و مصرف سوخت مناسب از جمله نکات قابل توجه این خودرو است که آن را در بین گزینه‌های بهترین ماشین های شاسی بلند ایران قرار می‌دهد.
  • تنها نکته منفی اصلی خودرو قیمت آن بوده که نزدیک به قیمت خودروهای یک سایز بزرگتر از خود است و در بین رقبای خود خودروی گران قیمتی محسوب می‌شود.
  • پس اگر عاشق کروک هستید شک نکنید خودرو و مدل بسیار مطلوبی را انتخاب کرده‌اید .
  • باسلام….بنظرم ماشینهای چینی وبقول بعضی ازدوستان یکبارمصرف…هزاربرابر ازاین آشغالهای داخلی است کیفیت ماشین های داخلی مثل پژو ها…سمند و….
  • شرکت کرمان موتور از حدود 30 سال پیش اقدام به واردات خودروهای کره‌ای می‌کرد.

خودرو MVM x55 دارای 4 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو و دو عدد ایربگ جانبی جلو است. از این ساعت هوشمند می‌توان به عنوان کی‌لس خودرو، بالا و پایین برند شیشه‌ها و باز و بسته کردن قفل در و حتی روشن و خاموش کردن موتور خودرو استفاده کرد. تفاوت‌های ظاهری مدل G01F با G01 در سپر و جلوپنجره جلو، سپر و دیفیوزر عقب و بال عقب زیر شیشه آن است. همچنین دریچه‌های تهویه در ردیف دوم و سوم نیز تعبیه شده‌اند و حتی سرنشینان ردیف دوم می‌توانند تا دما و شدت پرتاب باد را از طریق پنل لمسی و به صورت مستقل تغییر دهند؛ پس تیگو 8 پرو از نوع 4 گانه اتوماتیک است. اگر بخواهیم به ماشین‌های قیمت متوسط کروک اشاره‌ای داشته باشیم بهتر است از ماشین‌های بی ام دبلیو , بنز , پورش و مدل‌های ارزان‌تر لامبورگینی نام ببریم .

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی سوئیست DX3

از اوایل سال 1400، بهمن موتور یک شاسی بلند 7 نفره به نام فیدلیتی را به بازار عرضه کرد. شرکت جتور از زیرمجموعه‌های برند چری محسوب می‌شود و کار آن تولید نسخه‌های اقتصادی از محصولات چری است. همچنین وجود امکاناتی مانند صندوق برقی هوشمند، سردکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده و سیستم صوتی از برند Infinity این خودرو را برای کسانی که با داشتن امکانات رفاهی فراوان علاقه دارند بسیار جذاب می‌کند. البته کرمان موتور 3 آپشن بسیار مهم رادار تغییر لاین، رادار نقطه کور و رادار تصادف جلو به همراه ترمز اضطراری را از این شاسی بلند چینی پر امکانات و به‌روزرسانی شده حذف کرده است.

همه ان چیزی که باید در مورد شاسی بلند ها بدانید!

این مجله خبری ابتکار خودرو اولین بار در سال 93 به بازار ایران ارائه شد که بعد از استقبال گسترده از آن در سال 95 شرکت کرمان موتور اقدام به ارائه این خودرو با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه کرد. قدرت این خودرو توسط یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، به محور جلو و عقب، به کمک یک سیستم هوشمند دو دیفرانسیل ارسال می‌شود. میزان مصرف بنزین این خودرو 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر و حجم باک آن 60 لیتر است که برد این شاسی‌بلند چینی را با هر باک پر، به طور متوسط 820 کیلومتر می‌کند. پیشرانه هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور د4251ر دور در دقیقه می‌رسد. شرکت هیوندای برای وصل نیروی تولیدشده توسط پیشرانه این خودرو به هر چهار چرخ آن، از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک استفاده کرده است.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی KMC K7

اما مدل‌های نسل چهارم به پیشرانه V6 توربوشارژ دوقلو و صندلی‌های هفت سرنشین به صورت استاندارد و چهار سرنشین به صورت آپشن مجهز شده اند. اگر از مشتریان ایرانی بخواهید که یک شاسی بلند 7 نفره را نام ببرند، بسیاری از آن‌ها به هیوندای سانتافه اشاره خواهند کرد. نسل سوم هیوندای سانتافه که با کد DM‌ شناخته می‌شود، خودرویی محبوب و پرفروش در بازار ایران است. واردات هیوندای سانتافه DM به ایران در فاصله سال‌های 2014 تا 2018 انجام شد. شرکت‌های کرمان موتور و آسان موتور، واردات و عرضه هیوندای سانتافه به بازار ایران را بر عهده داشتند.

http://borna-news.ir