خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌ | ebtekarkhodro

همچنین دیفرانسیل عقب دایون Y5 دارای قفل دیفرانسیل است که با قفل کردن دیفرانسیل عقب و اجازه ندادن به چرخ‌های عقب برای چرخش مستقل از یکدیگر برای شرایط خارج جاده و خارج کردن خودرو از چاله یا موارد مشابه بسیار کاربردی است. اولین مشخصه دایون Y5 داشتن پلتفرم مستقل است که آن را به یک شاسی بلند واقعی و نه یک کراس‌اور تبدیل می‌کند. تجهیزات ایمنی کابین هن تنگ X7 شامل 6 ایربگ، دو ایربگ سرنشینان جلو، دو ایربگ پرده‌ای و دو ایربگ جانبی است. با توجه به این که موتور و گیربکس کی‌ام‌سی K7 و جک S7 یکی است، بزرگ‌ترین تفاوت آن‌ها در ظاهرشان است و مهم‌ترین ویژگی در ظاهر KMC K7 داشتن چراغ‌های دیلایت باریک و جلو پنجره بسیار بزرگ آن است؛ همچنین چراغ‌های اصلی در طرفین سپر جلو تعبیه و پنهان شده‌اند.

  • سیستم‌های هشدار دهنده شاسی بلند چینی SWM G01 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور فشار باد لاستیک، رادار نقطه کور، رادار تغییر لاین و رادار تصادف جلو می‌شود.
  • از اوایل سال 1400، بهمن موتور یک شاسی بلند 7 نفره به نام فیدلیتی را به بازار عرضه کرد.
  • اما کرمان موتور تصمیم گرفت تا این خودرو را با نام KMC K7 و در اواسط سال 1400 وارد بازار ایران کند.
  • این خودرو در سال 2017 با نام Tiggo 5x وارد بازار چین شد و به دنبال آن در بازارهای دیگر (مانند روسیه، اکوادور، اسپانیا و…) با نام چری تیگو 4 ارائه شد.
  • همانطور هم که انتظار می رود این خودروها دارای جذابیت های ظاهری در طراحی و یا امکانات رفاهی چشمگیری نبودند.

قیمت این خودرو در حدود 1,050 میلیون تومان برای تریم IE مدل 1400 و قیمت این خودرو در حدود 1,130 میلیون تومان برای مدل 1401 است. قیمت این خودرو در حدود 850 میلیون تومان برای تریم IE در مدل 1400 و 855 میلیون تومان برای تریم TE در مدل 1400 است. این کراس‌اور جمع و جور دارای مصرف سوخت متوسط یکسان در تریم‌های IE و TE خود و میزان مصرف 9 لیتر در هر 100 کیلومتر و رنج حدودی 615 کیلومتر است. بدون شک ماشین شاسی بلند امنیت بسیار مطلوب‌تری در برابر تصادفات رانندگی دارد . این کره‌ای کوچک و جمع وجور خیلی بی سروصدا وارد کشور شد و با عملکرد خوبش توانست فروش مناسبی را تجربه کند. استقبال خانم‌ها از خرید این خودرو نشان داد که تیوولی یکی از بهترین ماشین‌های برای خانم‌ها است.

شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران

اگر یک نمونه قبراق و مجله خبری ابتکار خودروم از این خودرو را یافتید، گزینه خوبی برای استفاده طولانی‌مدت است. این خودرو مانند همه محصولات ژاپنی دوام بالا و استهلاک پایینی دارد اما نمی‌توانید توقع یک تویوتا را از آن داشته باشید. بازار خرید و فروش دست دوم این خودرو هم متوسط است و برای فروش آن باید کمی صبور باشید، هر چند مشتری برای این خودرو مانند مدل‌هایی مثل ام‌جی جی‌اس نایاب هم نیست. البته در هر صورت خودروهای دست دوم کره‌ای مانند کیا اسپورتیج و هیوندای توسان‌های مدل‌های 2008 تا 2010 بازار بهتری دارند. نسل اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. محصولات ولوو در تمام دوران با ایمنی و کیفیت پیوند عمیقی را به نمایش گذاشته اند.

همراه مکانیک در شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر گران‌ترین خودرو برند مدیران خودرو در تیپ اکسلنت باقیمت ۷۱۵ میلیون تومان معامله می‌شود و برای تهیه نسخه اسپرت با سطح تجهیزات بیشتر باید ۱۵ میلیون توان دیگر پرداخت کنید. اما این شرایط ممکن است با آغاز عرضه آخرین فیس‌لیفت این خودرو تا حدی بهبود پیدا کند. در حال حاضر نمونه‌های سال ۲۰۱۸ از این خودرو باقیمت ۴۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود، اما معرفی نمونه‌های فیس‌لیفت انتظار داریم که قیمت این نسخه‌ها در بازار بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان باشد.

خودروی شاسی‌بلند

حالا که با تعدادی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند آشنا شدیم، بیایید نگاهی یه ارزان‌ترین SUV های بازار داخلی هم داشته باشیم و ببینیم که کدام یک از آنها قیمت پایین‌تری دارند. البته قیمت این خودروها بر اساس قیمت بازار و تا اواخر اسفند 1399 ذکر شده است؛ احتمال دارد قیمت این شاسی بلندها در بازار کمی بالاتر یا پایین‌تر هم باشد. در ادامه این مقاله بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران را به شما معرفی می‌کنیم و ضمن بررسی قیمت خودروهای ایرانی شاسی بلند، با پنج تا از ارزان ترین شاسی بلندهای ایرانی آشنا می‌شویم. خودرو شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تادوره چهارم آن، در بازار ایران ما حضور دارد.

http://borna-news.ir