خرید و فروش و قیمت خودرو سمند LX در تهران دیوار | ebtekarkhodro

سمند SE نسبت به سمند معمولی قوی‌تر و دارای شتاب بیشتری است که مصرف سوخت کمتری هم دارد و همچنین توان حمل بار و وزن کمتری نسبت به سمند معمولی دارد. سمند از جمله ماشین‌های دیفرانسیل جلوی ایران‌خودرو است که از مدل‌های اولیه سمند می‌باشد اما با متوقف شدن تولید سمندهای معمولی وارد بازار ایران شد. همان‌طور که در بخش فوق اشاره شد، سمند دارای سه مدل متنوع است. در ادامه شما را به طور دقیق با این 3 مدل آشنا خواهیم کرد تا به هنگام اجاره سمند بدون هیچ نگرانی اقدام به این کار کنید.

  • در ادامه قصد داریم تا شما را با خودروی سمند و ویژگی‌های فنی آن آشنا کنیم.
  • در چنین شرایطی اگر یک خانواده کم جمعیت و یا استفاده‌های صرفاً شهری داشته باشید، سایپا گزینه‌های زیادی از خانواده پراید و تیبا به شما پیشنهاد خواهد کرد اما برای خانواده‌های پرجمعیت‌تر مجبوریم به سراغ دیگر پلتفرم از رده خارج ملی یعنی خانواده 405 برویم.
  • شما اگر با پرادو هم سه بار تصادف فجیع کنی مطمئن باش صفر تا صدش کمتر از نیم دقیقه نمیشه!!
  • پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد.
  • در هر صورت سمند در میان انتخاب‌های بسیار محدود این رده و با وجود تمامی کمبودهایی که دارد، همچنان میتواند برای استفاده‌های خانوادگی و سفرهای برون شهری انتخاب نسبتاً قابل قبولی به حساب آید.

من فهمیدم سمند با سمند فرق داره سوار یه سمند شدیم صندلی ها نرم مدل ۹۶ یا ۹۷ سوار یه سمند دیگه شدیم صندلی ها خشک مثل سنگ با جنس بدرد نخور. دوستانی که سمند دارن آیا همشون موقعی که در حال توقف فرمان را می چرخانیم فرمان لرزش داره یا این ایراد قابل رفع است؟ نمایندگی میگه همۀ سمندها اینجوری هستن. سلام من خودم سمنددارم واقعاعالیه مخصوصاتوجاده حرف اول رومیزنه درخریدش شک نکنین. سلام.دوستان من میخوام یا سمند بخرم یا پارس.با دلیل راهنماییم کنید.ممنون.

امکانات داخلی

عیب‌یاب هوشمند و سیستم الکترونیکی هشداردهنده صوتی موجب افزایش محبوبیت سمند EF7 در بین مشتریان شد و به موجب این محبوبیت فروش اقساطی سمند دوگانه، رونق خوبی گرفت. کابین خودرو سمند ال ایکس EF7 بسیار ساده و در عین حال هماهنگ طراحی شده است. نمای ظاهری این سدان، چندان تفاوت خاصی با مدل‌های دیگر سمند ندارد؛ البته به صورت کلی، مدل‌های مختلف ماشین‌های تولید داخل دارای تغییرات زیادی در ظاهر یا حتی داخل آن نیستند. سمند LX EF7 (ال ایکس ای اف ۷)، محصول سدان خانوادگی سایز متوسط ایران خودرو و یکی از تولیدات پرفروش کمپانی ایران خودرو است. بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این ماشین که با افزایش قیمت بنزین، امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مصرف‌کنندگان خود فراهم می‌کند؛ تولید آن در دو نوع بنزین‌سوز و دوگانه سوز است.

فروش اقساطی 207 اتوماتیک MC

از جدیدترین تغییرات قوانین و اخبار صنعت مجله خبری ابتکار خودرو اطلاع یابید و با آگاهی کامل، بیمه مورد نیازتان را خریداری نمایید. سمند به لحاظ طراحی خودروی بسیار ساده‌ای است و طراحی خاص و چشمگیری ندارد. کابین این خودرو هم بسیار ساده طراحی شده؛ البته استفاده از طرح چوب در داخل کابین ظاهر تقریباً خوبی به این خودرو بخشیده است. این نکته را هم اضافه کنیم که کابین این ماشین جادار است و به عنوان یک سدان خانوادگی از لحاظ جاداری، راحتی و آسایش برای سرنشینان جلو و عقب فراهم می‌کند. پیشرانه مذکور نسبت به XU7 امکانات و مزایای بیشتری همچون قدرت بالا، تعداد بیشتر سوپاپ و گشتاور بالایی دارد. همچنین یکی از تکنولوژی‌های کاربردی سمند LX با موتور EF7، فناوری VVTi است که منجر به کاهش آلایندگی‌ها و کنترل مصرف بنزین می‌شود.

سیستم صوتی و تصویری

به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی ماشین از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. به‌طور کلی قطعات خودروهایی که تولید داخل هستند نسبت به خودروهای خارجی راحت‌تر در بازار قطعه پیدا می‌شوند. چنین موضوعی در کنار ایمنی خوب این خودرو باعث شده که سمند در صدر لیست خرید خانواده‌های ایرانی قرار بگیرد. تقاضای بالای بازار و محدود بودن تعداد ثبت نامی‌های شرکت ایران خودرو باعث شده است که عده زیادی از هم‌وطنان عزیزمان نتوانند از طریق شرکت ایران خودرو اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

http://borna-news.ir