خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | ebtekarkhodro

قیمت هن تنگ X7 در زمان انتشار این مطلب برای مدل سال 1399 در حدود 1,290 میلیون تومان است. امکانات رفاهی این خودرو نیز سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌های 4 حالته دستی برای راننده و سرنشین جلو است. سیستم‌های هشداردهنده این خودرو نیز تنها محدود به سنسور فاصله عقب و سنسور فشار باد تایر می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.6 لیتر در هر 100 کیلومتر اندازه‌گیری شده که با توجه به ظرفیت باک 60 لیتری آن قادر است تا مسافت 700 کیلومتر را با هر باک پر طی کند. قیمت این خودرو در زمان انتشار این مطالب در حدود 860 میلیون تومان برای تریم اکسلنت مدل سال 1399 و 885 میلیون تومان برای مدل 1400 و برای تریم اکسلنت اسپرت حدود 890 میلیون تومان برای مدل سال 1399 و حدود 920 میلیون تومان برای مدل سال 1400 است.

  • ماشین شاسی بلند تویوتا راوفور، تاکنون در پنج نسل مختلف به بازارهای جهانی عرضه شده ‌است که تا نسل چهارم آن، در بازار کشور ما حضور دارد.
  • امکانات ایمنی کابین ریگان Coupa شامل 6 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو، دو عدد ایربگ پرده‌ای و دو عدد ایربگ جانبی است.
  • مقرون به صرفه‌ترین LX بدون هزینه ارسال به مقصد، ۸۶۹۰۰ دلار قیمت دارد و گران‌ترین نسخه نیز با قیمت ۱۲۶۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
  • یکی دیگر از شاسی‌بلندهای 7 نفره تازه وارد بازار ایران، مکث تیارا است که در نمایشگاه خودرو تهران 1401 از سوی مکث موتور رونمایی شد.

همچنین از سیستم‌های هشدار دهنده ریگان Coupa می‌توان به سنسور فاصله جلو، سنسور فاصله عقب، سنسور باران، سنسور فشار باد تایر، رادار نقطه کور و رادار تغییر لاین اشاره کرد. امکانات رفاهی کابین هایما S7 توربوشارژ شامل ورود بدون کلید، استارت کی‌لس، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی 8 حالته برقی با تنظیم گودی کمر و 4 حالته دستی سرنشین جلو است. سیستم‌های هشدار دهنده هایما S7 اتوماتیک توربو شامل سنسور فاصله عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. امکانات رفاهی MVM x55 شامل ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال به همراه تهویه عقب، صندلی 4 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو دو تکه عقب به همراه کنسول تاشو برای صندلی عقب است. از لحاظ فنی خودرو SWM G01F کاملاً با مدل G01 یکسان است و دارای همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ DG15T با قدرت 155 اسب بخار و شتاب یکسان 12.7 ثانیه تا 100 کیلومتر است.

کدام خودرو هزینه خرید کمتری دارد؟

رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. سانگ یانگ تیوولی، یک خودرو شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه سال 2014 رونمایی شد. این ماشین های جمع و جور در سال 2015 به بازار دنیا داده شدند و در سال 2016 نیز با اسپرت پابه خیابان‌های ایران گذاشت. نظر ما درباره خودروهای بالا چیست؟ آیا ماشین های شاسی بلند دیگری نیز وجود دارند که بخواهید آن‌ها را به عنوان بهترین شاسی بلند در ایران به دیگران معرفی کنید؟ خوشحال می‌شویم نظرات و پیشنهادات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

کرایه انواع ماشین شاسی بلند

ام وی ام x55 یک مجله خبری ابتکار خودرو شاسی بلند چینی دیفرانسیل جلو با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ و قدرت 147 اسب بخار است که به کمک یک گیربکس 6 دنده دو کلاچه این خودرو را از حالت ثابت در زمان 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. برگ برنده اصلی جک S5 که آن را در میان خودرو های هم دوره و هم قیمت خودش مطرح نمود در همین قسمت قرار دارد. یعنی جایی که یک موتور 2 لیتری آن هم با پرخوران توربو وظیفه تامین قدرت خودرو را به دوش میکشد.

شاسی بلند

قلب تپنده راوفور، یک پیشرانه 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌.بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی راوفور مدل 2017، 8.1 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده ‌است. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرتپیشرانه را به‌خوبی به چرخ‌های جلو وصل نمی‌کند. بهترین ماشین های شاسی بلند بازار ایران کدامند؟ در این مطلب راهنمای خرید ماشین شاسی بلند قصد داریم بهترین خودروهای شاسی بلند موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. قلب تپنده راوفور، یک موتور 2.5 لیتری است که می‌تواند 177 اسب‌بخار قدرت در 6000 دور در دقیقه و 233 نیوتن‌متر گشتاور را در 4100 دور در دقیقه تولید کند. از نقاط ضعف راوفور نیز، می‌توان به گیربکس 6 سرعته این خودرو اشاره کرد که قدرت موتور را به‌خوبی به چرخ‌های جلو منتقل نمی‌کند.

http://borna-news.ir