خرید فروش انواع خودرو شاسی بلند صفر و کارکرده در ایران شیپور | ebtekarkhodro

امکانات ایمنی کابین ریگان Coupa شامل 6 ایربگ، دو عدد برای سرنشینان جلو، دو عدد ایربگ پرده‌ای و دو عدد ایربگ جانبی است. تجهیزات ایمنی هایما اس 7 توربو شامل 4 ایربگ برای سرنشینان جلو و ایربگ‌های جانبی جلو در مدل 1399 و تنها دو ایربگ اصلی جلو در مدل 1400 است. مصرف بنزین متوسط این خودرو نیز همان مقدار 9.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر است که با یک باک 54 لیتری برد 560 لیتری به شما می‌دهد. البته وجود کیت بدنه چه به صورت فابریکی و OEM و چه به صورت افترمارکت برای دیگر شاسی باند های چینی دیگر وجود ندارد که وجه تمایز این خودرو با دیگر خودروهای چینی است.

  • هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد.
  • فضای کابین بزرگ و جادار است و اجزای مختلف آن به‌خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.
  • از نظر ظاهری، می‌توان گفت که جک S3 مدرن‌تر از S5 به نظر می‌رسد، اما برخی افراد ظاهر S5 را ترجیح می‌دهند.
  • رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا پیشرانه این ماشین ، توسط رنو درست شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و درخودرو های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است.

در این مقاله از ناواران، به بررسی بهترین شاسی‌بلندهای 7 نفره بازار پرداختیم و تعدادی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم. از جمله سایر شاسی بلندهای هفت نفره بازار کشورمان می‌توان به خودروهایی همچون میتسوبیشی اوتلندر، بورگوارد BX7 و جی ام سی S350 اشاره کرد. اگر شما نیز شاسی‌بلند دیگری را می‌شناسید که از چنین ظرفیتی برخوردار باشید، نام آن را با ما و در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. سانگ یانگ رکستون G4 یکی از آخرین خودروهای وارد شده به بازار ایران است که در سال 97 به مشتریان معرفی شد.

ارزان ترین شاسی بلندهای بازار ایران

گیربکس این خودرو، از نوع CVT X-TRONIC است که باعث عکس‌العمل نسبتا کند به حرکت پدال گاز در این ماشین شاسی‌بلند در برخی از مواقع می‌شود. سعادت رنت یکی از شرکت های بزرگ در زمینهاجاره ماشین شاسی بلند در تهران می باشد که مالک تمامی خودروهای خود بوده. اجاره سانتافهبیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود.

بررسی مشخصات فنی ریگان کوپا

مجله خبری ابتکار خودرو و عملکرد سانتافه بر اساس راحتی و رفاه مسافران شکل گرفته و امکانات موجود در این خودرو شاسی، آسایش و آرامش را برای راننده و مسافران حتی در ترافیک و سفرهای طولانی به همراه دارد و انتخابی مناسب برای سفرهای داخل و خارج شهر می باشد. درواقع فضای داخلی و چیدمان صندلی ها به گونه ای است که حداکثر استفاده از فضا برای کاربردهای متفاوت فراهم می گردد. همچنین مصرف سوخت این شاسی محبوب در سیکل ترکیبی حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است که یک مصرف مناسب برای یک شاسی بلند 1650 کیلوگرمی به شمار می آید.

چری تیگو 5، ماشین شاسی بلند ارزان و محبوب

مدل دیگری از همین خودرو هم با پیشرانه 1.5 لیتری و قدرت 161 اسب بخار تولید شده که از گیربکس دستی و اتوماتیک بهره می‌برد. اولین شاسی بلند کمپانی پژو در ایران، همین پژو 2008 است که با موتور توربو شاٰرژ THP165 عرضه می‌شود. طبق اعلام ایران خودرو، پیشرانه این اتومبیل 1.6 لیتری بوده و مشابه نمونه به‌کار رفته در پژو 508 است. نسخه معمولی پژو 2008 معادل 160 اسب بخار قدرت دارد و جعبه دنده آن پنج سرعته است که در دو مدل دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود. اگر مصرف سوخت پایین برای شما اهمیت زیادی دارد، پژو 2008 یکی از بهترین خودروهای ایرانی شاسی بلند است که در بازار پیدا می‌کنید.

http://borna-news.ir