جدیدترین مدل سقف کناف و نکات آن کناف آوگون-کناف آوگون

در محیط های کلاسیک، طرح وسط سقف کناف سالن پذیرایی اهمیت زیادی دارد و در اغلب مواقع به صورت دایره ای اجرا می شوند. طرح های گرد و دایره ای برجسته در وسط سقف یا تو خالی به بخش مناسبی برای نصب لوسترها تبدیل می شوند. علاوه براین، بر روی آنها می توان از کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده استفاده نمود و حتی می توان تایل ها را به صورت رنگی اجرا کرد. برای طراحی و تزیین سقف پذیرایی، یکی از مسائل مهمی که باید در نظر گرفت؛ لذت بردن از آن طی سالیان بعد است.

این مجموعه با برخورداری از پروژه های موفق و حرفه ای کناف سقف و به کارگیری نیروهای مجرب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز و گرامی می باشد. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. پانل‌ها پس از اجرای زیرساخت به آن پیچ شده و با پودر کناف یا بتونه بین پانل‌ها درزگیری می‌شود. پانل‌ها انواع مختلفی چون ضد رطوبت، ضد آب، ضد حریق و عایق صدا دارند. شرکت اسپاد کناف در 1389 شروع به کار کرده و در طی سالیان متمادی همواره با رعایت تمام اصول فنی و کیفی خود را در سراسر کشور با موفقیت کامل به اتمام رسانده است.

ایده های جدید برای تم تولد بادکنکی

کناف نام یک برند خانوادگی آلمانی بوده و این شرکت جهت گسترش فعالیت‌های خود وارد کشور ایران شد. با توجه به اهمیت طراحی و دکوراسیون داخلی، استفاده از کناف با استقبال بی‌نظیری مواجه شده و امروزه طراحان داخلی از سقف کناف در پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب منزل بهره خواهند برد. نمونه زیرطرح کناف سقف سالن لابی لاکچری و لوکس است که با فرم دایره ای اجرا شده است. با استفاده از این فرم توانسته اند مرکز سالن را به خوبی نشان بدهند. نورپردازی در طراحی کناف سقف با هر طرحی بسیار مورد اهمیت است و باید متناسب با فضا اجرایی شود. رنگ و نورپردازی سقف را باید بر اساس رنگ هایی که در خانه وجود دارند انتخاب کنید.

دسته دوم طرح های غیر یکپارچه و دکوراتیو است که به سه دسته طرح کناف سقف ساده، کلاسیک و مدرن تقسیم بندی می شود. دسته سوم کناف هایی است که محل اتصال سقف به دیوار را پوشش می دهد و تنها در محل اتصال لبه دیوار به سقف کاربرد دارد. در معماری پیشرفته، استفاده از کناف سقفی ممکن است یک انتخاب خارق‌العاده برای کاهش سروصدا و ارتقای کلی آکوستیک اتاق باشد. کناف سقف پذیرایی، اصلی‌ترین ترتیب معقول برای طراحان و سازندگان برای نمایش جذاب‌ترین افکار دکوراسیون سقف است. سالن پذیرایی از دیرباز به عنوان مهمترین بخش هر خانه شخصی در نظر گرفته شده است. می توان گفت که سالن پذیرایی به محدوده ای ختم شده است که خانواده ها در آن تجمع کرده و مراسم برگزار می کنند.

جدیدترین مدل سقف کناف و نکات آن کناف آوگون-کناف آوگون در یکی از مدل­های سقف مشبک آشپزخانه، ورق‌های PVCکه با سی­ان‌سی به فرم‌های مختلفی برش داده شده را در سقف کاذب آشپزخانه نصب می‌کنند. همچنین می‌توان از فلز و چوب برای تهیه تایل‌های مشبک استفاده کرد. کناف سقف اشپزخانه جزئی جدایی ناپذیر از فضای آشپزخانه های اپن است. مدل كناف سقف آشپزخانه طیف گسترده ای دارد و مزیت آن ایجاد عایق حرارتی و صوتی، فضای نورپردازی مناسب و پوشاندن تاسیسات هود است. از مزیت های دیگر سقف کناف آشپزخانه ، مقاومت بالای آن در برابر آتش سوزی می باشد. انواع طرح کناف آشپزخانه می تواند به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده شود.

۳- سقف کناف پذیرایی نامنظم

علاوه بر کیفیت اجرا سقف کناف ، انتخاب طرح و مدل مناسب برای ورودی و وسط سقف حال ال شکل و غیره تاثیر بسیار زیادی بر نتیجه نهایی کار دارد. گروه کارانا در ادامه با ارائه عکس از کناف سقف پذیرایی جدید، نکات مهم برای انتخاب بهتر و مناسب با سبک محیط مورد نظر را بررسی خواهد نمود. با توجه به طرحی که برای کناف کاری سقف، دیوار، آشپزخانه و هر نقطه دیگر از خانه که در نظر دارید، قیمت کناف دستخوش تغییر خواهد شد. برای مثال، قیمت کناف سقف پذیرایی مستطیلی با قیمت کناف کاری دیوار متفات است.

  • قابلیت‌هایی چون امکان نصب آسان، انعطاف‌پذیری و طرح‌های متنوع، کاهش ارتفاع و وزن سقف و امکان نورپردازی موجب شد به سرعت نظر طرفداران زیادی به این سقف‌های کاذب جلب شود.
  • سطحی دارای پانل های چوبی سایه دار که برای پوشاندن سطح سقف ثابت شده اند.
  • به همین دلیل بهترین انتخاب برای سقف کناف پذیرایی، مدل هایی ساده تر است.
ساخت دکور کناف با صفحات کناف صورت گرفته که می‌توان به صورت متصل به دیوار و هم به صورت پارتیشن کناف آن‌ها را اجرا کرد. برای زیبایی و جلوه بیشتر دکور کناف در کنار آن از نورپردازی مناسب استفاده ‌کنید. اگرچه شیشه متریال مناسبی برای خانه نیست، اما می توانید از شیشه در ترکیب با مواد دیگر برای ایجاد طرح های خیره کننده در پذیرایی خود استفاده کنید. استفاده از شیشه در مکان های مناسب می تواند حس فضای بزرگتری برای اتاق ایجاد کند. این تخته‌ها می‌توانند بدون اتصالات زیاد، نگاهی بدون درز به سقف شما داشته باشند. از آنجایی که اینها در ماشین‌های کارخانه تولید می‌شوند، ثبات پایان و کیفیت محصول حفظ می‌شود.

سقف های کناف معمولا به صورت یکپارچه و بدون درز هستند و همین موضوع باعث انعطاف بالای آن برای طراحی های جدیدترین مدل کناف متنوع می شود. اجرای کناف کاری سقف نسبت به گچکاری و گچ­بری سقف و یا رابیتس کاری آن زمان کمتری می برد. علاوه بر این امکان پیاده سازی طرح های هندسی مختلف را فراهم می نماید. این سقف عایق صدا بوده و برخی از انواع آن در برابر رطوبت نیز مقاوم می باشند. این ویژگی از کناف سبب می گردد که با توجه به دکوراسیون داخلی و نیز سلیقه های مختلف، آن را رنگ آمیزی کنند. برای دکوراسیون های ساده بهتر است از مدل کناف سقف ساده استفاده کرد.

استفاده از کناف برای طراحی سقف پذیرایی نیز از ایده های منحصر بفرد می باشد. امروزه شاهد آن هستیم که در طراحی اتاق پذیرایی مدرن و کلاسیک به جای گچ بری سقف از کناف استفاده می شود. این امکان وجود دارد که با رنگ آمیزی کناف تلفیقی زیبا میان آن و رنگ مورد استفاده قرار گرفته در اتاق پذیرایی ایجاد نمود.

Advantages of local domestic helper.