آموزش 0 تا 100 نحوه ثبت‌ نام در آزمون زبان دولینگو | iranbritish

برای این‌که بتوانید از عهده این قسمت بربیایید، باید روی تلفظ دولینگو خود کار کنید. متن‌های انگلیسی مختلفی را انتخاب کنید و آن‌ها را با صدای بلند بخوانید. بهتر است از متن‌هایی کمک بگیرید که فایل صوتی هم دارند، چون می‌توانید با شنیدن و تکرار کردن آن‌ها، هم سرعت خواندن را در خود افزایش دهید و هم تلفظ بهتری داشته باشید. حتی می‌توانید صدای خود را ضبط کنید و سپس چندین بار به آن گوش دهید و مشکلات مربوط به تلفظ و تکیه کلمات را برطرف کنید.

مقایسه آیلتس، تافل و PTE با دولینگو

آزمون دولینگو یکی از آزمون‌های معتبر زبان انگلیسی است که به‌صورت کامپیوتری و آنلاین برگزار می‌شود. یعنی اگر متقاضی به سؤال پاسخ درست بدهد، سؤال بعدی سخت‌تر و بالعکس اگر پاسخ منفی بدهد، سؤال بعد راحت‌تر می‌شود. برای مثال انگلیس از ماه‌ها قبل و حتی در میان همه‌گیری، آزمون IBT یا همان تافل آنلاین را برای پذیرش دانشگاهی غیر قابل قبول اعلام نمود. بنابراین هر آنچه که از بعد شروع همه گیری به اینور درباره محبوبیت و مقبولیت دولینگو شنیده‌اید، شاید بهتر باشد که در زمان حال و الان دیگر به کنار گذاشته و بر همان آزمون‌های اصلی رایج و اصلی انگلیسی مانند آیلتس، تافل و یا PTE تمرکز نماییم. موسسه زبان اسپیکان با آگاهی از آخرین تغییرات در امتحان دولینگو به همراه نمونه آزمون دولینگو و انجام تعیین سطح و مشاوره دقیق به داوطلبین، تنها موسسه برگزار کننده دوره های اموزش Duolingo تضمینی در ایران است. آموزشگاه زبان اسپیکان تمامی آموزش های خود را بر اساس سیستم آموزشی Adaptive قرار داده تا هیچ مشکلی در آزمون اصلی برای داوطلبین به وجود نیاید.

آزمون دولینگو + نمونه سوالات آزمون دولینگو

آموزش 0 تا 100 نحوه ثبت‌ نام در آزمون زبان دولینگو | iranbritish همچنین می‌توانید از منابع کمک‌آموزشی مانند کتاب یا اپلیکیشن‌هایی کمک بگیرید که مختص یادگیری لغات انگلیسی است. در انتهای این آموزش، تعدادی از منابع مهم و کاربردی برای آزمون دولینگو معرفی شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای آزمون دولینگو فقط ۴۹ دلار باید پرداخت کنید (در حالی که هزینه آزمون‌های تافل و آیلتس بین ۱۶۰ تا ۲۵۰ دلار است). اولین نکته‌­ قابل توجه، هزینه 2000 دلاری بود که این شخص برای انجام آزمون دولینگو درخواست کرد. شما با مشاورین موسسه تخصصی زبان کوییک تماس گرفته و سپس آن‌ها وقت تعیین سطح رایگان را برای شما تعیین می‌کنند.

#تجربه متقاضیان

نمرات کلی برای آزمون در مقیاس 10 تا 160 گزارش می‌شود، که نمرات آن در مضرب 5 است. محدوده‌های امتیازی توصیفی کلی از دامنه درک فرد از زبان ارائه می‌دهند. خدمات فروشگاه سیب کده به ثبت نام آزمون دولینگو محدود نیست و در زمینه خرید اشتراک سرویس‌های محبوبی چون اپل موزیک، اسپاتیفای، نتفلیکس و غیره فعالیت دارد. ثبت نام در آزمون دولینگو تا نهایتا 3 ساعت پس‌از ثبت سفارش انجام خواهد شد. این چهار مهارت هرکدام نمره جداگانه‌ای در آزمون دارند که معیار و نحوه نمره‌دهی در این آزمون نیز مطابق استاندارد بین‌المللی مهارت زبانی یعنی CEFR است. در جدول زیر نتایج حاصل از آزمون دولینگو و آیلتس را مقایسه کرده‌ایم.

استفاده از این کتاب بسیار ساده است و مناسب یادگیری به صورت خودآموز می باشد. لغات در این کتاب به صورت موضوعی دسته بندی شده اند که این مساله از مزایای این کتاب به شمار می رود و شما می توانید از آن جهت آمادگی برای آزمون دولینگو استفاده کنید. نمره آزمون دولینگو بین نشان دهنده درک اولیه کلمات و عبارات انگلیسی است و توانایی بیان خود را در یک زمینه آشنا نشان می دهد. هزینه شرکت دراین آزمون نسبت‌به آزمون‌های تافل و آیلتس بسیار کمتر بوده و مبلغ آن 49 دلار است. دولینگو با ارائه یک آزمون 45 تا 60 دقیقه‌ای در وقت شما صرفه جویی کرده و مانع از بروز خستگی در حین آزمون می‌شود. با شرکت در آزمون‌های دیگر انگلیسی به طور میانگین باید 7 الی 14 روز صبر کنید تا نتایج آزمون شما آماده شود اما برای دولینگو این زمان به 48 ساعت کاهش می‌یابد.

  • بنابراین، هر چقدر سؤال‌های ابتدای آزمون را بهتر پاسخ دهید، در بخش‌های بعدی سؤال‌های سخت‌تری برای شما در نظر گرفته خواهد شد و معیار ارزیابی شما بر این اساس خواهد بود.
  • حین مراحل اصلی ثبت نام از شما پرسیده می‌شود که برای شنیدن صدا از هندزفری استفاده می‌کنید یا نه.
  • در نهایت، بر اساس اطلاعاتی که در کارنامه شماست، نتیجه این آزمون را با نمرات آزمون دولینگو تطبیق دهید.
Advantages of local domestic helper.