نمایندگی خودرو ستوده کرمان – اخبار خودرو

نمایندگی شرکت کرمان موتور ستوده

شرکت کرمان موتور یکی از معروف ترین و بزرگترین شرکت های خودروسازی ایران است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند. این شرکت محصولات خود را با برندهای KMC و JAC عرضه می کند که به محصولات مدرن و باکیفیت معروف هستند. شهرت این برند و کیفیت بالای محصولات آن نظر بخش قابل توجهی از خریداران و علاقه مندان بازار خودرو را به خود جلب کرده است.

نمایندگی شرکت کرمان موتور ستوده

آشنایی با نمایندگی خودرو ستوده کرمان

گروه خودروسازی ستوده با هدف ارائه خدمات برتر، برند کرمان موتور را به مجموعه محصولات خود افزوده و با تاسیس نمایندگی کرمان موتورز، خود را موظف به ارائه خدمات بهینه در راستای رضایت صددرصدی کارکنان می داند. . مشتریان عزیز. نماینده فروش در گروه ایران مال همچنین در بزرگراه شیخ فضل الله واقع شده است و علاقه مندان می توانند برای بازدید و خرید محصولات کرمان موتور به این نمایندگی مراجعه کنند. نماینده شرکت کرمان موتور از انواع محصولات شرکت کرمان موتور تقدیر کرد با شرایط فروش نقدی و اقساطیبه خریداران پیشنهاد می دهد.

بنابراینمشتریان و علاقمندان می توانند به آدرس “تهران ایران مال طبقه اول مراجعه نمایند G1“نمایندگی خودرو کرمان کد 1772 ستوده” می توانند به این نمایندگی و خودروهای موجود مراجعه و یا برای بهره مندی از خدمات تعمیر و دوره ای به آدرس “تهران، بزرگراه شیخ فضل الله، نبش تراس چوب از خیابان تات، نمایندگی کرمان موتور برای خدمات پس از فروش.اشاره دارد به

نمایندگی شرکت کرمان موتور ستوده

با گروه خودروسازی سودوح آشنا شوید

گروه خودروسازی ستوده یکی از بزرگترین گروه های خودروسازی کشور است که با عرضه محصولات متنوع از برندهای معروف، اعتبار و محبوبیت زیادی در بازار خودرو به دست آورده است. گروه ستوده که شامل نمایندگان بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی می باشد، انواع خودروهای وارداتی و مونتاژی از برندهای مختلف را به مشتریان عزیز ارائه می دهد. این مجموعه علاوه بر نمایندگی کرمان موتور شامل نمایندگی های آرن موتور (لامار)، مدیران خودرو، فینیکس و ماموت خودرو (فولکس واگن جتا) نیز می باشد.

نمایندگی شرکت کرمان موتور ستوده

علاوه بر عرضه خودروهای جدید، خدمات پس از فروش نیز در نمایندگی های ام وی ام، فونیکس، کرمان موتور و لاماری گروه خودروسازی ستوده ارائه می شود. به عنوان مثال در نمایندگی لاماری ستوده (کد 2106) خدماتی مانند سرویس معمولی تا دو سال، گارانتی فنی و رنگ خودرو تا سه سال، کارواش رایگان یکساله، امداد جاده ای در سراسر کشور و … می باشد. تا آن زمان قابل ارائه است. ارائه شده است. نمایندگی مدیران خودرو ستوده و ققنوس نیز یکی از مجهزترین کارگاه های تعمیر این برندها را برای ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات دوره ای خودروهای این برندها از جمله ارائه خدمات گارانتی، خدمات دوره ای، تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک و بدنه را در اختیار دارند. خدمات صافکاری، پولیش و بازرسی خودروهای مناسب فصل و … را به مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

در نمایندگی کرمان موتور ستوده چه نوع خودروهایی و با چه قیمتی عرضه می شود؟

نمایندگی خودروسازی ستوده کرمان در حال حاضر قادر به عرضه سه دستگاه خودرو از این شرکت به مشتریان عزیز می باشد.

KMC X5

KMC X5 یک کراس اوور از شرکت کرمان موتور است که با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه می شود. این خودرو همچنین از جعبه دنده اتوماتیک دوکلاچه برای انتقال نیروی موتور به چرخ ها استفاده می کند. KMC X5 با امکانات رفاهی و طراحی جذاب عرضه می شود و به عنوان یک خودروی کلکسیونر، قابلیت های بسیار خوبی را ارائه می دهد. این ماشین با قیمت ثابت 1.329.000.000 تومان (یک میلیارد و سیصد و بیست و نه میلیون تومان) قابل خرید است.

نمایندگی شرکت کرمان موتور ستوده

KMC T8

KMC T8 یک پیکاپ بزرگ است که دارای دیفرانسیل دو محوره سه حالته با قفل الکتریکی است. این خودرو با موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربو عرضه می شود که گشتاور با گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ ها منتقل می شود. استاندارد یورو 5 برای موتور این خودرو باعث کاهش آلایندگی می شود. رنگ های موجود برای این خودرو شامل سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگ زده است. ماشین KMC T8 با قیمت نقدی 1.650.000.000 تومان (یک میلیارد و ششصد و پنجاه میلیون تومان) در نمایندگی خودرو ستوده کرمان عرضه می شود. نمایندگی خودرو ستوده طرح های مختلفی را برای لیزینگ (از 12 ماه تا 48 ماه با تحویل فوری) KMC T8 تقدیم مشتریان عزیز می باشد.

نمایندگی شرکت کرمان موتور ستوده

جک جی 4

برند JAC محصولات زیادی دارد که توسط شرکت کرمان موتور به بازار عرضه می شود. یکی از محصولات نسبتا ارزان این برند JAC J4 است که در دسته سدان های کامپکت قرار می گیرد و دارای موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری است. گیربکس اتوماتیک CVT این خودرو از حالت های اسپرت و برفی نیز پشتیبانی می کند. JAC J4 در سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری متالیک روشن در نمایندگی ستوده موجود می باشد. ماشین JAC J4، با قیمت نقدی 765,890,000 تومان (هفتصد و شصت و پنج میلیون و هشتصد و نود هزار تومان) از طریق نمایندگی خودرو ستوده کرمان عرضه می شود. مشتریان مورد نظر خرید اقساطی خودرو JAC J4 می توانند از طرح های اقساطی مختلف (از 12 ماه تا 48 ماه با تحویل فوری) در نمایندگی خودرو ستوده کرمان استفاده کنند.

نمایندگی شرکت کرمان موتور ستوده

و در نهایت

گروه خودروسازی ستوده از مشتریان، علاقه مندان و فعالان حوزه خودرو دعوت به عمل می آورد تا از نمایندگی خودروسازی ستوده کرمان و محصولات موجود در ایران مال بازدید کنند. همچنین برای خرید خودرو یا بهره مندی از خدمات پس از فروش می توانید برای انواع خدمات به نمایندگی های گروه خودروسازی ستوده مراجعه کنید. همچنین می توانید با پرکردن فرم موجود در لینک از مشاوره تخصصی و خدمات VIP ما بهره مند شوید.

B2n.ir/q22931 (لینک به> فرم را پر کن)

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/247499/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%AF%D9%87