سریع ترین سدان داخلی برای مدیران خودرو – آریزو 6 GT به زودی در خیابان های کشور ظاهر می شود

سریع ترین سدان داخلی برای مدیران خودرو - آریزو 6 GT به زودی در خیابان های کشور ظاهر می شود

قیمت Arrizo 6 GT

آریزو 6 GT سومین محصول از سری خانواده آریزو 6 است که توسط شرکت مادرین خودرو برای معرفی این محصول به بازار خودرو کشورمان ساخته شده است. نسل اول و دوم این خودرو از نظر فنی شبیه به یکدیگر هستند اما از نظر طراحی داخلی و خارجی این دو خودرو تفاوت های چشمگیری دارند.

آریزو 6 GT در بازار چین با قیمت 80 تا 110 هزار یوان به فروش می رسد و در بازارهای بین المللی ارزش این خودرو 14.5 هزار تا 16.5 هزار دلار تخمین زده می شود، اما در ایران قیمت دقیق این مدل مشخص نشده است. تا امروز تعیین شده است. از رقبای این خودرو می توان به بهمن موتور ریسپکت، کیا سراتو، آرزو 6 پرو و ​​JAC J7 از شرکت کرمان موتور اشاره کرد.

سریع ترین سدان داخلی برای مدیران خودرو - آریزو 6 GT به زودی در خیابان های کشور ظاهر می شود

آریزو 6 GT در گروه ستوده

آریزو 6 GT آذرماه امسال طی مراسمی ویژه که در محل نمایندگی ققنوس ستوده با حضور مدیران ارشد چری و مدیران خودروسازی ایران واقع در مرزداران برگزار شد، رونمایی شد. متقاضیان خرید این خودرو می توانند از طریق لینک زیر و یا با شماره تلفن 37682-021 ثبت نام اولیه را انجام دهند.

B2n.ir/f62996 (لینک به > ثبت نام)

سریع ترین سدان داخلی برای مدیران خودرو - آریزو 6 GT به زودی در خیابان های کشور ظاهر می شود

نقد و بررسی Arrizo 6 GT

آریزو 6 پرو که با برند فونیکس توسط مدیران خودرو به فروش می رسد در مقایسه با نسخه اصلی این خودرو فیس لیفتی سنگین و موفق به حساب می آید اما امروز نسل دوم این خودرو با نام آریزو 6 GT ظاهر شده است و توانسته نظر نسل جوان را به خود جلب کند.در راستای جلب توجه، مطابق با هدف چری از معرفی این خودرو به مخاطبان نسل جوان و رفع نیازهای این گروه سنی، خودرویی اسپرت و کاربردی با آپشن های فراوان در دستور کار این شرکت طراحی و عرضه شد. آریزو 6 GT سومین فیس لیفتی است که بر روی این خودرو انجام شده است تا ظاهر این خودرو را اسپرت و جذاب تر از قبل کند.

آریزو 6 GT نسبت به نسل قبلی خود یک فیس لیفت نیمه سنگین به حساب می آید و بیشتر تغییرات این محصول به دلیل نام GT در این خودرو بر روی جنبه فنی متمرکز شده است و تغییرات دیگری نیز در نمای داخلی و خارجی به چشم می خورد. طراحی این خودرو شایان ذکر است این خودرو در بازارهای بین المللی با نام آریزو 6 جی تی و در بازار چین با نام آریزو 5 جی تی به فروش می رسد.

طراحی داخلی آرزو 6 GT

فضای داخلی Arizo 6 GT نسبت به Arizo 6 Pro اسپرت تر و به روزتر است. چرم صندلی و رنگ دوخت داخلی در آریزو 6 GT قرمز است تا در مقایسه با آریزو 6 پرو حس اسپرت تری به این محصول بدهد. شکل و طراحی صندلی های Arizo 6 GT الهام گرفته شده از صندلی های اسپرت خودرو است، بنابراین مسافران می توانند به دلیل قدرت و گشتاور بالای این خودرو از ایمنی و لذت سواری بالاتری در این محصول بهره مند شوند.

در قسمت کنسول مرکزی نسل قبلی این مدل از روکش پلاستیکی مشکی پیانو و در آریزو 6 GT از روکشی با طرح فیبر کربن استفاده شده است تا حس اسپرت محصول را به مخاطب منتقل کند. این ماده در خودروهای اسپرت و گران قیمت استفاده می شود. یکی دیگر از تفاوت های اعمال شده در فیس لیفت کابین آریزو 6 GT نسبت به آریزو 6 پرو، حذف دکمه های فیزیکی سیستم تهویه مطبوع از روی کنسول وسط این خودرو است.

سریع ترین سدان داخلی برای مدیران خودرو - آریزو 6 GT به زودی در خیابان های کشور ظاهر می شود

اما بزرگ ترین تغییری که در کابین آریزو 6 GT نسبت به نسل قبلی آن رخ داده، استفاده از صفحه نمایش یکپارچه 21 اینچی در کنسول میانی است که کاربردی ترین گزینه در طراحی داخلی خودرو به حساب می آید. محصولات امروزی.

از تغییرات جزئی طراحی آریزو 6 GT نسبت به آریزو 6 پرو می توان به تغییر شکل سر دنده و فرمان D-cut این خودرو اشاره کرد که همگی در سال 2018 تولید شده اند. جهت برانگیختن حس اسپرت این خودرو در عموم مردم است.

طراحی بیرونی Arrizo 6 GT

در نمای جلوی آریزو 6 GT، در مقابل پنجره بزرگ با الهام از حرف این زبان طراحی به شما کمک می کند تا در فروش محصول به موفقیت برسید.

سریع ترین سدان داخلی برای مدیران خودرو - آریزو 6 GT به زودی در خیابان های کشور ظاهر می شود

در طراحی جلوی این خودرو از خطوط تیز و شکسته استفاده شده تا خودرویی اسپرت و تهاجمی به عموم مردم ارائه شود که جلو پنجره عریض این خودرو علاوه بر جلب توجه عموم به انتقال این حس کمک می کند.

پوست درخت و چراغ های کشیده و همچنین گرافیک چراغ های جلو این خودرو حس اسپرت و جذاب این خودرو را تکمیل می کند که علاوه بر زیبایی، استفاده از آخرین تکنولوژی در طراحی چراغ های خودرو، ایمنی و آرامش را به همراه دارد. لذت رانندگی در شب از طریق دید بهتر برای راننده یک هدیه است

در طراحی جانبی Arizo 6 GT نسبت به نسخه قبلی یا Arizo 6 Pro تغییری ایجاد نشده است.

سریع ترین سدان داخلی برای مدیران خودرو - آریزو 6 GT به زودی در خیابان های کشور ظاهر می شوداز نگاه اول به نمای عقب، وجود یک دیفیوزر با چهار نوک اگزوز نظر بیننده را به خود جلب می کند و به مخاطب می گوید که این خودرو اسپرت است. طراحی کلی و شکل عقب خودرو یادآور خودروی اسپورت آئودی A7 است و قاب چراغ های عقب پیوسته علاوه بر اینکه یک ترند در طراحی خودروهای امروزی است، انتقال کانسپت خودروی اسپرت را کامل می کند.

مشخصات فنی Arrizo 6 GT

آریزو 6 GT از نظر مشخصات فنی به موتور 1.6 لیتری توربو TGDI در زیر کاپوت خود مجهز شده که برگ برنده این خودروی اسپرت است. این موتور توانایی تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد و نیروی این موتور از طریق گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود.

اما آنچه این خودرو را از سایر رقبای این سگمنت و قیمت آن در بازار خودروی کشورمان از نظر مشخصات فنی متمایز می کند، شتاب شگفت انگیز و بی نظیر 7 ثانیه ای آریزو 6 GT است. وزن محدود این خودرو 1344 کیلوگرم است که این خودرو را برای یک سدان اسپرت شهری مناسب می کند و علاوه بر شتاب خوب در سیکل ترکیبی، مصرف سوخت 6.6 لیتر در هر 100 کیلومتر را نیز شاهد است.

یکی دیگر از مواردی که به عملکرد اسپرت و زیبایی این خودرو کمک می کند، چرخ های آلومینیومی 17 اینچی است که در پایین خودرو قرار گرفته اند و مکمل روح اسپرت آریزو 6 GT هستند.

ابعاد و ابعاد این خودرو در طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4680، 1825 و 1490 می باشد که نشان دهنده ابعاد مناسب برای این خودرو به عنوان یک سدان اسپرت شهری است.

امکانات رفاهی Arizo 6 GT

Arizo 6 GT دارای طیف وسیعی از امکانات رفاهی در کابین خود است، مانند:

  • دوربین 360 درجه
  • رویدادهای ضبط دوربین
  • سیستم کروز کنترل تطبیقی
  • سنسور نور و باران
  • تنظیم خودکار ارتفاع لامپ
  • دست و پا زدن شیفت
  • حالت رانندگی عادی
  • اقتصادی و ورزشی
  • دستیار صوتی
  • شارژر بی سیم
  • صندلی های ردیف جلو دارای گرمکن و خنک کننده هستند
  • روشنایی داخلی 64 رنگ داخل کابین
  • امکان راه اندازی خودرو از ریموت
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با فیلتر هوا N95

در بخش رادارها و سیستم کمک راننده، Arizo 6 GT دارای لیست کاملی از جدیدترین امکانات روز دنیا است که این عناصر شامل موارد زیر است:

  • رادار نقطه کور
  • رادار هشدار خروج از پارک
  • رادار خروج از خط، رادار هشدار خروج از خط
  • رادار هشدار برخورد رو به جلو
  • سیستم ترمز اضطراری خودکار
  • رادار هشدار برخورد عقب
  • رادار کنترل هوشمند نور بلا

سیستم ایمنی Arizo 6 GT شامل ترمز دستی برقی، پایداری خودکار، کنترل کشش و پایداری و ترمزهای دیسکی خنک کننده جلو و عقب با ABS و EBD است.

.در پایان

آریزو 6 GT را باید یک خودروی اسپرت بی نظیر در بازار خودروی ایران دانست که به دلیل قیمت رقابتی، امکانات رفاهی فراوان، مشخصات فنی و شتاب بی نظیر می تواند خودروهای وارداتی و مونتاژی را از بین ببرد.

با توجه به بسته شدن درهای واردات خودرو به کشور، حضور یک خودروی اسپرت و در عین حال لوکس در کشورمان به خوبی احساس می شود، اما اکنون با معرفی آریزو 6 GT این کمبود برطرف شده است. جبران شده و انتظار می رود با عرضه این محصول از سوی شرکت مدیران خودرو، با استقبال گسترده مشتریان مواجه شود.

متقاضیان خرید و بازدید از این مدل می توانند با مراجعه به شعب گروه خودروسازی ستوده و یا تماس با شماره 02137682 از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوند.

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/247500/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A2%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D9%886-%D8%AC%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B2%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D9%86