قیمت ایران خودرو سمند بازار و نمایندگی خودرو | ebtekarkhodro

قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت سمند LX کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو سمند LX را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. پلتفرم اولیه خودروی سمند که با نام خودروی ملی نیز شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳ رونمایی شد.

  • قیمت سمند lx در تهران و دیگر شهرستان ها با توجه کیفیت و تقاضای بالای مشتریان بسیار مقرون به صرفه بوده و به راحتی قابل کرایه می باشد.
  • هرچند علیرغم تمامی این نکات مثبت مشکلاتی مثل وزن سنگین خودرو که در نهایت به شتاب کمتر و مصرف سوخت بیشتر منجر شده میتواند خریداران LX را نا امید سازند.
  • سمند LX یکی دیگر از تیپ های پر طرفدار از سری خودروی سمند است که در سال 1383 تولید شد.
  • آقا امین عزیز سند lxاز پارس سال بهتره…هم از نظر استحکام بدنه هم راحتی سرنشین…فنی هر دو یکی هستند تقریبا..
  • قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است.

این اتومبیل که بر پلتفرم مجله خبری ابتکار خودرو 405 قرار دارد در ابتدا قرار بود جایگزینی برای پیکان باشد که این امر محقق نشد. دو سال پس از اولین تولید، ایران خودرو فیس‌لیفتی از این ماشین با نام سمند ال ایکس را روانه بازار کرد که بسیار پرطرفدار ظاهر شد. موتور EF7 محصول مشترک خودروسازی ایران خودرو و شرکتی آلمانی است. این موتور بر اساس علم روز ساخته شده و راندمان حجمی را در این موتور به طور کامل بهبود بخشیده است. همچنین به موتور EF7 لقب موتور ملی نیز داده‌اند و این لقب به این معناست که پایه و اساس موتور EF7 توسط متخصصین ایرانی ارائه شده است.

سمند،LX مدل 95

مگر کسی بهتون گفته بوده آینه هاش تاشو است؟ مشخصات و امکانات این خودرو در سایت ایرانخودرو به صورت کامل نوشته شده. اگر منظورت اینه که تصویر یک خودرو روی مانیتور داخل کیلومتر می آید و ماشینت هم مالتی پلکس هست، احتمالا درب کاپوت ماشینت بازه که موقع حرکت در اثر تکان خوردن ، درب بالا رفته و تصویر اخطارش در مانیتور نشان داده می شود. کلا سیستم سخنگو از تولیدات ایرانخودرو حذف شده و همه مالتی پلاس هستن. از این مهم تر قیمت قطعات lx هم کمترهست…از همه قابل توجه تر هر تعمیر کاری موتور f7 تعمیر نمیکنه….درحالیکه lx شده مثل پیکان دهه ۷۰…. سمند به نسبت قيمتش نسبت به خودروهاي توليد داخل بهتر ه البته فقط بحث قيمت نيست بلكه امكانات و سواريشم بهتره . می خواستم یک ماشین با کیفیت و مصرف کم بخرم در بین پژو206 و 405GLX کدوم ماشین بهتره؟ منو راهنمایی کنید.

سمند سورن+پلاس دوگانه سوز شرکتی مدل1401//صفر روز

در خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند . در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. می خواستم بدونم برای سفت شدن فرمان سمند باید چه کنم که به حالت قبل برگردد؟سمند من سال۸۶ lx.۲۲۰۰۰۰هزار کارکرد.

در این رده سمند LX با بهره‌مندی از شبکه گسترده خدماتی ایران خودرو، قطعات یدکی فراوان و نسبتاً ارزان، اتاق و صندوق جادار و کیفیت سواری مناسب میتواند انتخاب قابل قبولی محسوب شود. بخصوص که این ماشین در بازار دست دوم‌ها نیز شرایط خوبی دارد و به راحتی به پول نقد نزدیک میگردد. البته سمند از آپشن‌های رفاهی و ایمنی چندانی بهره نبرده و با پیشرانه XU7 از نظر مصرف سوخت هم شرایط ایده‌آلی ندارد اما با این حال قادر است حس سواری نسبتاً خوبی به سرنشینان هدیه کند که برای این رده قیمتی راضی کننده است.

http://borna-news.ir