صفحه اصلی لوازم یدکی جک و انواع خودروی جک جک یدک | ebtekarkhodro

یک مجله خبری ابتکار خودروشگر بزرگ لمسی، پانوراما، سانروف، چراغ‌های LED و دوربین ۳۶۰ درجه از آپشن‌ها و امکانات سی هائو X5 است و احتمالا با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۵۰ اسب بخار به بازار می‌آید. این خودرو چینی نیز می‌تواند رقیبی برای جک باشد، اما فراموش نکنید که جک S3 از نظر زیبایی، کیفیت پیشرانه و استحکام بدنه از تمامی رقبای خود برتر است. طراحی ارگونومی صندلی‌ها بسیار اصولی است و دسترسی راننده به ادوات و تجهیزات کابین به راحتی امکان‌پذیر است. در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند. وجود نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم صوتی 6 بلندگو با درگاه USB و AUX ، امکان ارتباط تلفنی از راه بلوتوث، ارتباط ماهواره ای، شارژر 12 ولتی از امکانات همه مدل های این خودرو است. از جمله خودروهای خارجی در ایران می توان به خودروهای تولید چین به ویژه مدل های کراس اور آن ها اشاره کرد چرا که از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار هستند.

جک خودرو مدل لوزی 20222 MS مناسب برای پژو بسته 2 عددی

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. جک جی 4 یکی از مدل های خودرو جک است که خلاقیت خودروسازان چینی در ظاهر خودرو به وضوح دیده می شود. در واقع چراغ های بادامی شکل و خطوط کناری در ظاهر خودرو بیانگر خجالتی بودن ظاهر خودرو به همراه مقداری چاشنی خشونت است.

جک گیربکسی 0.5 تن مدل TEL05004

در کل این ماشین در رانندگی های شهری بین 11 الی 11.5 در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. این ماشین در رانندگی جاده ای 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد. اما از نظر جعبه دنده این ماشین دارای دو نسخه اتومات و دنده ای می باشد که هر دو نسخه از نوع 6 سرعته هستند. در ساخت جعبه دنده اتوماتیک از فناوری دو کلاچه استفاده می شود که این فناوری سرعت تعویض دنده را افزایش می دهد و این فناوری در مصرف سوخت مصرف مناسب تری در مقایسه با سایر جعبه دنده های اتوماتیک دارد.

  • در واقع چراغ های بادامی شکل و خطوط کناری در ظاهر خودرو بیانگر خجالتی بودن ظاهر خودرو به همراه مقداری چاشنی خشونت است.
  • خودروهای چینی از جذابیت زیادی در میان خریداران برخوردار هستند بخصوص مدل های شاسی بلند خودروهای چینی محبوبیت بیشتری دارند.
  • در پی گسترش تولیدات کارخانه JAC، سال 2001، سهام این شرکت خودروسازی تحت نام جک موتورز (Jianghuai Automobile Co., Ltd) وارد بازار بورس شانگهای چین می‌شود و رفته رفته ارزش سهام این کارخانه بالاتر می‌رود.
  • بنابراین شما با پرداخت کمترین پیش پرداخت، از مزایای تحویل فوری و اقساط بلند مدت برای تصاحب یک خودرو جذاب بهره خواهید برد.
  • در واقع بسیار مهم است که یک خودرو برای خانواده جادار و راحت باشد و کراس اورها به همین سبب محبوبیت ویژه‌ای دارند.
  • سلام دوستان.الان این چک شده 210 میلیون کسی جرات داره بخره.همون بهتر که پراید 40 میلیونی سوار شیم خدارو شکر کنیم.اینقد کفر گفتیم که این شدیم.از ماست که بر ماست.

خودروسازی JAC در ژوئن سال 2005 مرکز تحقیق و توسعه و طراحی جک- ایتالیا را تأسیس می‌کند تا بهبودی از نظر طراحی و فنی را در محصولاتش ایجاد کند. با توجه به آمار خرید خودروهای جک S5 و S3 و همچنین J5 می‌توان این سه مورد را انتخاب کرده و آنها را در صدر فهرست خرید ایرانی‌ها قرار داد. خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. نمای روبه‌روی S5، حالت چهره‌ی یک کراس‌اوور عبوس و خشن را القا می‌کند. فرم چراغ‌ها در قسمت بالایی تراش خورده و اندکی شکسته است تا گرافیک مناسبی را ایجاد نمایند. جک S5 نیز مانند اکثر شاسی‌بلندهای هم رده خود، از جلوپنجره‌ کشیده بهره می‌برد که عرض آن مناسب است.

خودرو جک توجوی مدل 2009

قیمت محصولات جک موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای جک را دارند، باید در لحظه از قیمت جک باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند. درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های جک را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. با این حال اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی جک S3 کرمان موتور را دارید و بین عرضه کنندگان خودرو تردید دارید که قیمت کدام یک واقعی‌تر است، سایاخودرو بهترین مجموعه پیش روی شماست.

http://borna-news.ir