بررسی جک S5 کراس اوور محبوب و نسخه چینی هیوندا توسان خودرو45 | ebtekarkhodro

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی همچون نمایشگر 7 اینچی، سیتم تهویه مطبوع ، فرمان برقی اشاره کرد. تولید کنندگان در ساخت این خودرو از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده اند و توانسته اند خودروی را طراحی کنند که دارای بدنه محکمی باشد که ایمنی سرنشینان را فراهم کند. از جمله مواردی که احتمالاً شما را به سمت این گزینه در خرید خودروهای جک می‌برد، طراحی بسیار زیبا و قابل قبول برای آن است که با امکانات رفاهی مناسبی همراه شده است. استفاده از یک پیشرانه قدرتمند و یک گیربکس هماهنگ و مناسب باعث شده که تجربه رانندگی با جک S5 بسیار دلنشین و جذاب باشد. از آنجایی که سابقه این خودروها در بازار ایران خوب است و ایمنی خوبی دارد، می‌توان آن را محبوب‌ترین خودروی جک در ایران معرفی کرد.

برخی درگاه‌های مختلف نظیر پورت برق ۱۲ ولت، پورت USB ،AUX و فندک خودرو نیز در این قسمت جای داده شده‌اند. غربیلک فرمان فرم و سایز خوبی داشته و خوش دست به نظر می‌رسد که با وجود پنل کیلومترشمار شش ضلعی، حس و حال مهیج و اسپرتی را برای راننده ایجاد می‌کنند. جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک روان شهری در حدود 9 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد.

سهام JAC وارد بازار بورس می‌شود

بسیاری از مجموعه‌های عرضه قسطی ماشین، شرایط فروش جک S3 کرمان موتور را نیز با تغییرات اساسی مواجه کرده‌اند و با توجه به اوضاع و احوال بازار میزان دریافت پیش قسط، شرایط و مبلغ اقساط و حتی زمان تحویل خودرو را هم تغییر دادند. بنابراین با توجه به این شرایط ویژه خرید خودرو از شرکت سایا، شما می توانید برای خرید هر یک از محصولات شرکت کرمان خودرو با واحد فروش شرکت سایا خودرو تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز را در این مورد دریافت کنید. با توجه به آمار خرید و فروش ماشین جک در ایران و همچنین قیمت محصولات و مشخصات فنی آنها، می‌توان گزینه‌های مختلفی را امتحان کرد. بدون شک یکی از بهترین بخش‌های این کراس ‌اوور چینی، کابین داخلی آن است که بعد از گذشت چند سال از زمان تولید، همچنان مدرن جلوه می‌کند.

  • جک اس۵ دنده‌ای در هنگام به ورود به بازار ایران یک تحول عظیم را در صنعت خودروهای چینی بازار ایران رقم زد؛ زیرا هم امکانات و هم شتاب بسیار راضی کننده‌ای را در بازاری به همراه داشت که از خودروهای چینی بی کیفیت اشباع شده بود.
  • جک همچنین مدتی است که با یکی از شرکت‌های بخش خصوصی به نام رخش خودرو دیزل قرارداد بسته تا این شرکت، محصولات تجاری (کامیونت و مینی تراک) جک را تحت لیسانس در ایران تولید کند.
  • این خودرو همانند سایر خودروهای جک در بازار رقابت هم پایی دیگر خودروها پیش می رود.
  • جک s5 در سربالایی ها و مسیر هایی که ناهموار هستند عملکرد مناسبی را دارا می باشد و حتی در مواقعی که از کولر خودرو استفاده می شود، حتی کوچکترین افتی در قدرت موتور احساس نمی شود.
  • فرم کلی فرمان این خودرو همانند مدل S5 است و فرم V مانند و نقره فام با پوشش چرم صنعتی آن را مطلوب جلوه می دهد.

مجله خبری ابتکار خودرو اتومات با نسخه دستی تفاوت ظاهری چندانی ندارد ولی چند تغییر جزئی در نسخه اتومات وجود دارد. در نتیجه کابین جک اس فایو از لحاظ ظاهری می‌توانست نیازهای بسیاری از مشتریان این رنج قیمت خودرو را در آن زمان به خوبی برآورده سازد. به ویژه که طراحان چینی همچون نمای بیرونی، نگاه ویژه‌ای به طراحی هیوندای توسان داشته و نمای داخلی جک اس ۵ را تا حد زیادی مشابه هیوندای توسان LM از آب درآورده‌اند. جک S3 -یکی دیگر از محصولات کمپانی جک موتور است که بعد از فروش خوب شاسی بلند S5 در ایران ، کرمان موتور نیز قصد عرضه مدل 2014 این خودرو را کرد.

جک s5 مدل 96

کفپوش سه بعدی خودرو طراحی ای منحصر به فرد و قالبی دارد که ظاهری بسیار شیک و لاکچری را برای خودرو به ارمغان می آورد. بنابراین اوضاع قدری برای متقاضیان خرید جک S3دشوار گردیده است به طوری که با این اوضاع درآمدها و بالارفتن قیمت کالاهای اساسی، شانس خود را برای رسیدن به خودرو مورد علاقشان کمرنگ میبینند. در این مورد با توجه به نوسانات بازار خودرو ها می توانید از خدمات مشاوره شرکت سایا خودرو در مورد طرح های اقساطی بهره بگیرید. خودروی جک S3 همانند خودروی S5 شباهت بسیاری به خودروی های هیوندا دارد. فرم جلو و پنجره و همچنین شش ضلعی جلوی خودرو S3 الهامی از نمونه های قدیمی خودروهای توسان و النترا می باشد. همچنین با خرید اقساطی خودرو قدرت انتخاب بیشتری خواهید داشت و دیگر لزومی ندارد که به یکباره تمام پول خود را صرف خرید یک خودروی استهلاک پذیر کنید که مجبور باشید زمان زیادی را به سوخت رسانی و تعمیر آن اختصاص دهید.

http://borna-news.ir