اطلاعات خودرو : سواری : ایران خودرو : ایران خودرو سمند : سمند LX EF7 1393 :: وان کار | ebtekarkhodro

سلام بروسمندو بگیر کیف دنیا رو ببر حرف هیچ کس رو گوش نکن تو ایران خودمون از بین ماشینامون از پژوه و۲۰۶وپارس جای سمند رو نمیتونه پر کنه چون از لحاڟ اطمینان حاصل جمع هستن وخیلی محمکه .. چرا مجلس با وضع قوانین گمرکی بالا برای ماشین های وارداتی با کیفیت مردم را مجبور به خرید این محصولات واقعا بی کیفیت می کند که از بس مشکل فنی و.. دارند همیشه باید یک پایمان تو تعمیرگاه باشد و اعصاب خوردکنی و… این درست نیست هر کسی خودش هر چی داره بیادو تعریف همون رو بکنه ، سمند های قدیمی تر بدنشون ورق سفید هست با استر زیر رنگ . شما خودت یه بار ازین وانتای ضایعاتی که اهن و چدن و الومنیوم اینا میخرن بپرس اهن کیلو چند میخرن الومنیوم و گالوانیزه کیلو چند میخرن ، اونموقع میفهمی که قیمت پژو باید فقط بخاطر همین به مورد خیلی کمتر از سمند میبود و با ارم خارجی پژو از ملت فقط پولشو میگیرن.

  • با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.
  • تجهیزاتی ماننند موتور انژکتوری، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدورلیک و آینه های برقی از جمله دلایل محبوبیت این خودرو در دهه 1370 است.
  • شرکت ایران خودرو موتورEF7 را روی خودروی سمند سوار کرده و همچنین فروش اقساطی سمند دوگانه را به مشتریان ارائه می‌دهد.

پژو 206 مسیر پخش نیرو را از ستون‌ها عبور می‌دهد , به همین علت آسیب‌پذیرتر است . حال آنکه خودروی سمند مسیر پخش نیرو را از جلوی خودرو به صورت صلیبی پخش می‌کند و اندکی از نیرو را به ستون‌های خودرو منتقل می‌کند که می‌توان گفت بهتر از خودروی 206 است ولی پایین‌تر از سطح استانداردهای تولید خودرو است . تازگیها احساس میکردم کمک ماشین خیلی نسبت به روزهای اولی که تحویل گرفتم نرمتر شده ولی فکر میکردم چون به کوبشش عادت کرده ام این احساس را دارم.

سیستم صوتی و تصویری

میتونی برای مطمئن شدن بری توی چندتا بنگاه و ببینی سمندهای مدل 99 چه شکلی هستند. یعنی هرچی مالک خودرو سنگینتر باشه صندلیها زودتر نرم میشوند و هرچی سبکتر باشد صندلیها بیشتر سفتی اولیۀ خودشان را حفظ میکنند. اقا سنسور کیلومترتون خراب شده هرز میگرده تا کاملا قعط نشده تعویضش کنید . انشاالله جامعه به بلوغی از فکر و منطق برسه که دیگه شاهد تعصبات بیهوده نباشیم ، اونموقعست که همه برای یکدیگر سودمند تر هستن.

سمند سورن پلاس صفر ۱۴۰۱

فقط به علت وزن سبک‌تر مقداری چمجله خبری ابتکار خودرواک‌تر است اما در عوض ضخامت ورق‌ها و ستون‌های سمند مقداری قویتر به نظر میرسند. در خصوص رانا هم باید گفت که این ماشین از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند LX XU7 دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد. از نظر کیفیت سواری هم میتوان برتری نسبی را به سمند اعطا کرد. البته با مقداری افزایش بودجه گزینه‌ دیگری مثل برلیانس H230 هم به لیست خرید اضافه میشود. بخصوص که در همان ابتدای کار هم باید پول بیشتری برای تهیه نماینده برلیانس پرداخت نمائید.

امروزه با گذشت چندین سال از ساخت و طراحی سمند، شاهد فروش اقساطی سمند دوگانه به مشتریان هستیم. قیمت مناسب در کنار امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی که ین خودرو دارد باعث شده که کمپانی‌های بزرگی برای فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 تسهیلات و شرایط ویژه‌ای را در نظر بگیرند. اگر شما هم جز طرفداران سمند، ایمن‌ترین خودروی ایرانی هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا تا با شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس آشنا شوید. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایط فروش اقساطی سمند ال ایکس EF7 را برای کسانی که قصد خرید این خودرو را دارند فراهم کرده است.

http://borna-news.ir