قیمت روز خودروهای شاسی بلند ، خودرو صفر و کارکرده کاراپ | ebtekarkhodro

سانگ یانگ رکستون G4 علاوه‌بر آن‌که یک شاسی بلند 7 نفره با قابلیت آفرود است، بزرگترین رینگ‌ها را در بین خودروهای هم‌کلاس خود دارد. رینگ‌های این خودرو 20 اینچی هستند و به همین دلیل ارتفاع خودرو از سطح زمین قابل توجه است. قسمت بار این خودرو نیز در صورت تا کردن صندلی‌های ردیف سوم، حجم مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • در دهه ۱۹۷۰ میلادی، محبوبیت این نمونه‌ها بیشتر از پیش شد و خودروسازان تصمیم به مدرن کردن این کلاس بدنه از خودرو گرفتند.
  • هایما در دو نسخه اتوماتیک و دستی در کشور وارد شده است و در نسخه اتوماتیک به صورت فول آپشن ارائه می شود.
  • سلام،برای این کار فقط شاسی بلند ژاپنی رو من توصیه میکنم،از هر نظر عالین،جادار،پرقدرت،همه ی شاسی بلند هاش4wdهستند و استعلاک کمی دارند،دیگه مدل ماشین به سلیقه خودتونه ولی شاسی بلند،فقط ژاپنی.
  • پیشرانه هیوندای سانتافه، از نوع 4 سیلندر 2.4 لیتری است که توان خروجی آن، به 190 اسب‌بخار قدرت در 6300 دور در دقیقه و 242 نیوتن‌متر گشتاور د4251ر دور در دقیقه می‌رسد.

از ابتدای سال 1400 تا پایان اردیبهشت ماه 60 عدد از این خودرو در کشور تولید شده است و اولین تصاویر این خودرو در بهار 1400 به صورت غیر رسمی منتشر شد و اغییرات اسم این خودرو از چری تیگو 8 پلاس به ام وی ام تیگو 8 پرو با مشاهده این تصاویر مشخص شد. امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد. امکانات ایمنی کابین این خودرو شامل 4 ایربگ، 2 ایربگ راننده و سر نشین جلو و 2 ایربگ جانبی برای سرنشینان جلو می‌شود. متوسط مصرف این خودرو 8.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 70 لیتری باک آن، با هر بار بنزین زدن می‌توانید تا مسافت 785 کیلومتر را به صورت متوسط طی کنید.

بررسی مشخصات لاماری ایما

این مجله خبری ابتکار خودرو با موتور چهار سیلندر ۲ لیتری و قدرت ۱۵۵ اسب‌بخار، مصرف سوختی معادل هشت لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. اما در عین حال با وجود لذت رانندگی زیاد این خودرو، قدرت موتور و شتاب توسان در مقایسه با رقبایش پایین‌تر است. مدل دیگری از طراحی خودرو های شاسی بلند ، کراس اور ها هستند که از نظر قدرت موتور کمی ضعیف تر و از نظر ابعاد کمی کوچکتر هستند ، مدتی است این نوع خودرو ها برای مصارف شهری و بین شهری طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده است. هنگامی که با یک خودرو شاسی بلند یا کراس اور رانندگی می کنید درست است که در ابتدا شاید لذت بخش تر از خودرو های سواری به نظر بیاید اما باید اصول ایمنی را بیشتر رعایت کنید.

سیستم های کمکی و امکانات رفاهی ام وی ام x55

اما به دلیل فضای کم داخل کابین و بالا بودن قیمت قطعات، بازار خرید و فروش این خودرو خیلی پررونق نیست. کیا سورنتو یکی از بهترین ماشین های شاسی بلند موجود در ایران، مجهز به یک موتور چهارسیلندر خطی GDI با حجم 2359 سی‌سی است که دارای حداکثر توان خروجی 188 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و گشتاور 241 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه است. گیربکس این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 8.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است. رنو داستر به یک پیشرانه چهارسیلندر 16 سوپاپ به حجم 2.0 لیتر مجهز شده‌ است که توانایی تولید 135 اسب‌بخار قدرت و 195 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ این خودرو، توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک انجام می‌شود. از جمله مزایای رنو داستر، می‌توان به شاسی محکم، فضای جادار کابین و قابلیت آفرود در مدل‌های دو دیفرانسیل اشاره کرد.

ام وی ام X22 اتوماتیک صفر مدل 1401 اسپرت لاکچری

طبق نظرسنجی‌ وب‌سایت‌های معتبری مانند اوبر و car.com بهترین و محبوب‌ترین خودروها در این مدل که کمی هم ارزان‌تر هستند , خودروهای بی ام دبلیو و تویوتا هستند . کروک بسیار سبک‌تر از شاسی بلند است و همینطور فشار کمتری روی قطعات ماشین وارد می‌شود . پس از دید طراحان حرفه‌ای خودرو , هزینه تعمیرات ماشین‌های کروک بسیار پایین‌تر است .

http://borna-news.ir