معرفی گرانترین شاسی بلند جهان + عکس | ebtekarkhodro

مجله خبری ابتکار خودرو تیوولی در بخش فنی، از یک پیشرانه چهارسیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب‌بخار قدرت و گشتاور 160 نیوتن‌متر است. گیربکس 6 سرعته تیوولی از نوع تیپ‌ترونیک بوده و ساخت شرکت ژاپنی AISIN است که عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان می‌دهد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو، حدود 7.2 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده ‌است که برای خودرویی با وزن 1300 کیلوگرم، مصرف مناسبی به نظر می‌رسد. ماشین شاسی بلند در ایران و در اقصی نقاط جهان جزو پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین کلاس‌های خودرویی محسوب می‌شود.

  • در آن زمان شاسی بلندهای زیادی در جاده‌های ایران دیده نمی‌شدند و گرند ویتارا یکی از جدیدترین شاسی بلندهای ایرانی بود.
  • فضای کابین اسپورتیج نسل چهارم، از طراحی زیبایی برخوردار است و نسبت به نسل گذشته خود، کمی اسپرت‌تر شده است.
  • تحقیقات نشان می‌دهد که اکثر بانوان به شاسی بلندهای کره‌ای و آسیایی علاقه وافری دارند.
  • خودرو شاسی بلند چینی هایما S7 توربو دارای یک موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری توربوشارژ با قدرت 170 اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد کیلومتر 10.5 ثانیه با استفاده از یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک است.
  • رنو کپچر شاسی بلند جمع و جوری است که به سرعت می‌تواند نظرها را به خود جلب کند.

کراس‌اور SWM G01 یک خودرو دیفرانسیل جلو با یک موتور 4 سیلندر توربوشارژ با حجم 1.5 لیتر است که آن را از طریق یک گیربکس 6 دنده اتوماتیک از حالت ثابت در 12.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. بازه قیمتی این خودرو با توجه به مدل و سال تولید آن از 780 میلیون تومان تا 870 میلیون تومان خواهد بود و این خودرو در دو سال 1399 و 1400 ارائه شده است. خودرو SWM G01 کراس‌اور کوچک و جمع و جور برند SWM است که با توجه به امکانات رفاهی و ایمنی فراوانی که ارائه می‌دهد در محدوده قیمتی خود رقیبی ندارد. امکانات رفاهی دیگر این خودرو شامل سنسور باد تایر، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، صندوق برقی، فرمان دی‌کات، صندلی‌های برقی دارای حافظه، 6 ایربگ شارژ وایرلس و کول باکس در محفظه کنسول وسط صندلی جلو با حداقل دمای 16 درجه سانتی‌گراد. قیمت این خودرو در بازار در زمان انتشار این مطلب در حدود 1.330 میلیون تومان است.

لندمارک مدل 1394 تحویل خرداد 95

درست برخلاف بسیاری از کراس‌اورهای هم‌وطن که در نمای جانبی خود ساده و محافظه‌کار رفتار کرده‌اند. اگر بخواهیم از کروک‌های ارزان‌قیمت نام ببریم , باید به ماشین‌های کمپانی‌های تویوتا , هیوندای و هوندا اشاره کنیم که هم ارزان و هم با کیفیت هستند . اما اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم , هزینه تعمیرات ماشین‌های کروک بسیار کمتر از ماشین‌های شاسی بلند است . اکثر این خودروها , کوپه ( دو در ) هستند و کم پیدا می‌شود کروک 4 نفره باشد در اصل اصول طراحی کروک برای ماشین‌های کوپه است . ماشین کروک یا همان خودروی بدون سقف که بسیار طراحی جذابی دارد بیشتر برای جوانان و عاشقان مدل‌های اسپرت طراحی شده است .

چرا ماشین شاسی‌بلند بخریم؟

در نتیجه می‌توانید برای اجاره خودرو از نوع شاسی بلند 7 نفره اقدام کنید و یک کیا سورنتو کم‌کارکرد را از ناواران تحویل بگیرید. سیستم‌های هشداردهنده شاسی بلند چینی تیگو 7 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است. از سیستم‌های کمکی راننده در این خودرو می‌توان به کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری اشاره کرد؛ همچنین چری تیگو 5 در هر دو تریم IE و TE دارای دو حالت رانندگی اسپرت و اکو است. لاماری ایما اولین خودرو تولید داخل خود بعد از واردات میتسوبیشی و DS در ایران است که مانند اکثر دیگر خودروهای شاسی بلند چینی یک کراس‌اور توربوشارژ با موتور 1.5 لیتری است. تیگو ۷ شاسی بلند موفق چینی است که نسبت به سایر هم وطنانش مدرن‌تر و کیفیت بهتری دارد. موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی این خودرو با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار شاید ضعیف نباشد اما به نظر برای خودرویی با ابعاد تیگو ۷ خیلی مناسب نیست.

سلام،برای این کار فقط شاسی بلند ژاپنی رو من توصیه میکنم،از هر نظر عالین،جادار،پرقدرت،همه ی شاسی بلند هاش4wdهستند و استعلاک کمی دارند،دیگه مدل ماشین به سلیقه خودتونه ولی شاسی بلند،فقط ژاپنی. خرید رنو داستر چند سالی است که توسط نگین خودرو، نماینده رسمی رنو در ایران ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های PE و SE به صورت تک‌دیفرانسیل و دودیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد. این محصول را پیش از این در گروه خودروی عصر ایران مورد بررسی قرار داده ایم.

http://borna-news.ir