سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | ebtekarkhodro

قیمت سمند LX مانند اغلب خودروهای موجود در ایران، همواره با افزایش و کاهش‌های زیادی همراه بوده است. مخصوصا زمانی‌که به‌دنبال قیمت سمند LX کارکرده و دست ‌دوم باشید، با یک معادله چندمجهولی روبه‌رو هستید؛ چراکه فاکتورهای زیادی ازجمله قطعات تعویض‌شده یا رنگ‌شده، میزان کارکرد و … افراد عادی و غیرمتخصص قادر به تشخیص تمام این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو سمند LX را به‌درستی تعیین کنند، درنتیجه ممکن است دچار عواقب جبران‌ناپذیری شوند. همراه مکانیک تلاش کرده تا با ارائه قیمت روز سمند LX، به شفافیت بازار کمک کند، پس همیشه می‌توانید برای مشاهده قیمت سمند LX به سایت همراه مکانیک مراجعه کنید. پلتفرم اولیه خودروی سمند که با نام خودروی ملی نیز شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳ رونمایی شد.

  • بیایید با هم بررسی کنیم ببینیم خرید کدام خودرو با مبلغی که دارید بهتر است .
  • ما در سپند خودرو، اتومبیلی را که به صورت قسطی خریداری کرده‌اید به صورت فوری حتی در روز خرید به شما تحویل می‌دهیم.
  • اجاره خودرو در تهران و اجاره خودرو در شهرستان از مهداد گشن پاسارگاد آسان و به صرفه می باشد.
  • موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد.

در این رده سمند LX با بهره‌مندی از شبکه گسترده خدماتی ایران خودرو، قطعات یدکی فراوان و نسبتاً ارزان، اتاق و صندوق جادار و کیفیت سواری مناسب میتواند انتخاب قابل قبولی محسوب شود. بخصوص که این ماشین در بازار دست دوم‌ها نیز شرایط خوبی دارد و به راحتی به پول نقد نزدیک میگردد. البته سمند از آپشن‌های رفاهی و ایمنی چندانی بهره نبرده و با پیشرانه XU7 از نظر مصرف سوخت هم شرایط ایده‌آلی ندارد اما با این حال قادر است حس سواری نسبتاً خوبی به سرنشینان هدیه کند که برای این رده قیمتی راضی کننده است.

مدل‌های تولید شده

با نگاه اول به سمند LX EF7 استفاده از قطعات دکوراتیو طرح چوب در طراحی فضای درونی آن است که نظر شما را جلب خواهد کرد؛ این ویژگی تا حدی، داخل کابینه خودرو را از حالت سادگی خارج کرده و به آن نمای بهتری داده است. خریدار حتی با بالا بودن قیمت و همینطور پایین بودن کیفیت _نبود ایمنی مناسب _کافی و بروز مجبور به خرید است. اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه. اما اگر سمند هم نگرفتی هرچی تونستی بگیر و پولت را نگه ندار. حتی اگر یه جفت دمپایی هم با پولت بخری بهتر از نگه داشتنش است چون همین دمپایی دو ماه دیگه قیمتش دوبرابر میشه و پول ایران هر روز بی ارزشتر میشه. اول اینکه باید عرض کنم کسانی که پژو یا سایر تولیدات داخلی را میخرند احمق نیستند بلکه محکوم به خرید چنین خودروهایی هستند (به دلیل وضعیت اقتصادی).

سمند،LX مدل 95

من میخوام سمند lx دوگانه سوز مدل 90 با موتور آلمان رو بخرم ولی خیلی ازش بد تعریف می کنن-میگن قطعاتش کمه-هر تعمیرکاری نمیتونه تعمیرش بکنه و… رانا از نظر شتاب اولیه، مصرف سوخت و ترمزگیری برتری‌هایی نسبت به سمند دارد اما در عوض بدلیل کیفیت ساخت بسیار پایین کابین و محدودیت فضا برای سرنشینان عقب قادر نیست به خوبی رقیبش به خانواده‌ها سرویس دهد. همچنین از نظر کیفیت سواری هم میتوان برتری نسبی را به سمند اعطا کرد. صندلی‌های سمند نشیمن قابل قبولی دارند و فضای کلی اتاق هم برای استفاده‌های خانوادگی کافی به نظر میرسد. همچنین به علت حالت حجیم داشبورد و ستون‌های بزرگ ماشین، در داخل سمند احساس امنیت بیشتری در قیاس با 405 خواهید داشت، هرچند همین موارد به کاهش دید نسبی در قیاس با محصولات پژو منتهی شده است.

طراحی ظاهری

در مجله خبری ابتکار خودروی سمند نیز این نیرو توسط شاسی‌های شکل داده شده جذب می‌شود .اما پخش شدن نیروی تصادف در خودروی سمند به اندازه کافی بالا نیست و متاسفانه شاهد صحنه‌های دلخراش مرگ و میر سرنشینان هستیم . اگر به خودروهای خارجی مخصوصا آلمانی دقت کرده باشید , در تصادفات شدید بدنه بسیار و بیش از حد تغییر شکل می‌دهند . در حالی که اگر دقت کرده باشید سقف این خودروها نسبت به بدنه تغییر شکل کمتری می‌دهد . الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. می خواستم بدونم برای سفت شدن فرمان سمند باید چه کنم که به حالت قبل برگردد؟سمند من سال۸۶ lx.۲۲۰۰۰۰هزار کارکرد.

http://borna-news.ir