خودروی اضطراری در ایران; از «سرویس در محل» و «کارت طلایی» تا «کمک باتری»

خودروی اضطراری در ایران;  از «سرویس در محل» و «کارت طلایی» تا «کمک باتری»

شرکت تامین ایران خودرو با بهره گیری از سیستمی هوشمند و پیشرفته و بهره گیری از شبکه گسترده خدمات بالینی و حمل و نقل در سراسر کشور و همچنین دارای بزرگترین و مجهزترین مرکز پاسخگویی و امداد در کشور با شماره ملی 096440 و با بکارگیری کارشناسان و کارشناسان امداد و نجات، به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت و صرف نظر از نوع خودرو، با هدف ارتقای رضایت مشتریان، عملیات امداد رسانی را در سراسر کشور اجرا می کند.

وقتی صحبت از خدمات آمبولانس در ایران می‌شود، ارائه خدمات شبانه‌روزی در تمام روزهای کاری و تعطیلات، پوشش سراسری 1243 شهر در 31 استان کشور و 200000 کیلومتر با 11 دفتر منطقه‌ای و 13 پایگاه امداد در ایران است. کشور. کشور بدون شک در راس خدمات و خدمات پس از فروش خود قرار دارد و وزارت تشخیص نیز در اختیار آن است.

اگر وسیله نقلیه شما به دلیل نقص فنی یا تصادف متوقف شود و ادامه حرکت آن با احتمال تصادف یا آسیب به وسیله نقلیه همراه باشد، راننده و مسافران در هر زمانی از شبانه روز و در هر نقطه از کشور که دسترسی به وسیله نقلیه اضطراری از طریق جاده ها امکان پذیر است و در صورت امکان ناوگان امدادی به پارکینگ اعزام می شوند.برای رفع مشکل یا جابجایی خودرو.

خودروی اضطراری در ایران;  از جانب

مزایای کارت طلایی آمبولانس در ایران

علاوه بر آسودگی خاطر مشتریان برای دریافت خدمات مطمئن شبانه روزی در محل مورد نظر، خدمات ویژه ای نیز برای خدمات دوره ای رایگان و خدماتی مانند پوشش خسارت ناشی از بلایای طبیعی، جبران خسارت وارده به بدنه خودرو، ارائه شده است. پوشش خسارت ناشی از تصادف، سرقت خودرو و شکستگی شیشه، امکان تعویض خودرو برای سرقت کامل یا خسارت بیش از 60 درصد، حمل و نقل رایگان و شبانه روزی خودرو به نمایندگی های گروه صنعتی ایران خودرو، حمل و نقل رایگان مسافر خودروی آسیب دیده به نزدیکترین شهر، تعمیرات سبک در محل، تامین قطعات یدکی استاندارد و تضمین کیفیت خدمات ارائه شده در سراسر کشور از جمله دارندگان کارت طلایی. سطوح اشتراک طلایی شامل یک ستاره، یک ستاره پلاس، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره است.

با اضافه شدن هر ستاره، مشترکین طلایی علاوه بر دریافت خدمات قبلی مشتریان، از خدمات متمایز هر ستاره اضافه شده بهره مند می شوند. اخذ یا تمدید اشتراک طلایی از طریق شماره ملی 096440 و یا سایت www.096440.com و همچنین کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور در اختیار مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو قرار می گیرد.

خودروی اضطراری در ایران;  از جانب

با استفاده از خدمات در محل در زمان صرفه جویی کنید.

استفاده از خدمات خودرو در محل می تواند اضطراب و استرس ناشی از رسیدن به موقع به محل کار را کاهش دهد. با برنامه ریزی و دریافت به موقع خدمات در محل، می توان از بسیاری از مشکلات فنی خودرو جلوگیری کرد. این سرویس کلیه نیازهای مربوط به سرویس خودرو را به صورت حرفه ای و با کیفیت و در مکان و زمان انتخابی مشتریان ارائه می کند. “سرویس در محل” به مشتریان این امکان را می دهد که تعمیرات و همچنین خدمات دوره ای خودروهای خود را در مکان و زمان مورد نظر خود انجام دهند. با دریافت این سرویس از جاده های پر تردد و گرمای شهر دور می شوند.

استفاده از قطعات استاندارد و گارانتی آنها توسط شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که علاوه بر نظارت بر روند کار، کیفیت قطعات مورد استفاده را نیز تضمین کنند. از طرفی فعالیت شرکت تامین ایران خودرو در راستای نمایندگی های مجاز گروه صنعتی ایران خودرو بوده و کلیه تجهیزات و قطعات مورد استفاده با گارانتی خدمات پس از فروش ایران خودرو انجام می شود.

امداد خودرو ایران نیز با بکارگیری نیروهای متخصص خدمات ارائه شده توسط امدادگران این شرکت را به مشتریان تضمین می کند. کارگران امداد و نجات خودرو در ایران علاوه بر انجام تعمیرات و سرویس های منظم خودرو، این نکات را با ارائه مشاوره های فنی به روز برای حفظ و افزایش عمر خودرو تا حد امکان به مشتریان اطلاع می دهند. اگر صاحب محصولی از گروه صنعتی ایران خودرو هستید، می توانید با تماس با همین شماره 096440 یا وب سایت www.096440.com و همچنین اپلیکیشن های بسپار و ایساکو از خدمات “سرویس در محل” این شرکت استفاده نمایید. .

خودروی اضطراری در ایران;  از جانب

سرویس باتری اضطراری 24 ساعته از شرکت امدادخودرو ایران

داشتن ماشین و سفر با آن می تواند تجربه ای فراموش نشدنی برای همه ما باشد. اما گاهی اتفاقات غیرمنتظره ما را غافلگیر می کند و آرامش و شیرینی سفر را تلخ می کند. روشن نشدن خودرو و خالی بودن باتری یکی از این موارد است. به منظور رفع این مشکل، شرکت امداد خودرو امداد در ایران با ارائه خدمات تعویض 24 ساعته باتری، سرویسی به نام «دستیار باتری» را در مجموعه خدمات خود قرار داده است تا در هر زمان ممکن، باتری خودرو را در سریع ترین زمان ممکن تعویض کنید. شب یا روز. در هر کجای کشور که هستید آمبولانس های اورژانس جایگزین در ایران در هر ساعت از شبانه روز و در کمترین زمان ممکن برای تعویض و نصب باتری آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور می باشند.

در این راستا تیم تخصصی امداد خودرو در ایران با استفاده از تجهیزات حرفه ای و مدرن می تواند به سرعت سیستم الکتریکی خودرو و نیاز به باتری را تشخیص داده و روش های لازم را برای تعمیر آن ارائه دهد. به این ترتیب باتری خودرو با کمترین قیمت موجود در بازار با تست رایگان سیستم برق (قبل و بعد از تعویض باتری) با بهترین باتری های موجود در بازار در محل مورد نظر مشتری تعویض می شود. بدیهی است یکی از فاکتورهای مهم در خرید باتری خودرو گارانتی آن است که مشتریان باید به آن توجه کنند.

بدین منظور ارائه باتری اورجینال با هولوگرام برند سپاهان و 20 ماه گارانتی از تاریخ نصب توسط شرکت امداد خودرو ایرانیان به مشتریان این اطمینان را می دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل یا ایراد در باتری از خدمات و خدمات بهره مند خواهند شد. پشتیبانی از این شرکت لازم به ذکر است، امداد خودرو ایران با تجهیز باتری استاندارد در سبد نجات امدادگران این شرکت، امکان تامین و تعویض علاوه بر پشتیبانی از این سرویس را به صورت 24 ساعته برای تمامی خودروهای سراسر کشور فراهم کرده است. بدون توجه به برند ماشین

ارائه باتری های اصلی و استاندارد این اطمینان را به مشتریان می دهد تا به راحتی باتری مورد نیاز خودروی خود را تهیه کنند. مشتریان می توانند اصالت باتری خریداری شده از خودروی اورژانس ایران را در سامانه ردیابی سایت وزارت امنیت پیگیری کنند. همانطور که اشاره کردیم شرکت امداد خودرو ایران با کمک گرفتن از مشاوران فنی و کارشناسان در مرکز پاسخگویی این شرکت به شماره ملی 096440 آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور می باشد.

همچنین مشتریان می توانند برای دریافت خدمات کمک باتری از امداد خودرو ایران با همین شماره ملی 096440 و سایت های www.096440.com و www.sale.096440.com و همچنین ایساکو و بسپر سفارش خود را ثبت کنند. برنامه های کاربردی. .

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/248211/%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%AD%D9%84-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%AF