اجاره خودرو سمند بدون راننده با قیمت ارزان【ماشین مدل سال】 | ebtekarkhodro

البته فرم کلاسیک استفاده شده در کابین به نوعی با ظاهر بیرونی سمند همخوانی دارد و خطوط کلی داشبورد و رودری‌ها از طرحی منطقی بهره میبرند، اما در هر صورت فضای داخلی ماشین نمیتواند اقتصادی بودن خودرو را مخفی نماید و چیزی فراتر از انتظار به شما ارائه نماید. حتی سمندهای مجهز به داشبورد جدید هم از این حیث شرایط ایده‌آلی ندارند اما این مدل دیگر جدای از بحث قدیمی بودن، تکراری و خسته کنند هم شده است. سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون. قیمت سمند LX LX امروز 23 بهمن 1401 با 9,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 16 بهمن 1401، 459,000,000 تومان قیمت خورد. + ماشین چینی بخریم یا سمند؟ سمند در میان خودروهای میان رده از خودروهای چینی هم‌رده‌اش بهتر و مقرون به‌صرفه‌تر است، زیرا دسترسی به تعمیرکاران و قطعات یدکی راحت‌تر است. + بهترین مدل سمند کدام است؟ با توجه به قیمت و میزان امکانات، می‌توان از سورن و ال‌ایکس به عنوان بهترین مدل‌های سمند یاد کرد.

  • البته به نظرم اگر لاستیک خوب هم زیر ماشین بندازم کاملا این مشکل حل میشه چون لاستیکاش بی کیفیته.
  • یعنی هرچی مالک خودرو سنگینتر باشه صندلیها زودتر نرم میشوند و هرچی سبکتر باشد صندلیها بیشتر سفتی اولیۀ خودشان را حفظ میکنند.
  • + مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است.
  • پس به این نتیجه می‌رسیم که سمند در تصادفات نسبت به خودروی پژو 206 بسیار امن‌تر است .
  • نمونه‌های اولیه این خودرو که به صورت آزمایشی بر پایه پلتفورم خودروی شورلت رویال باقی مانده از پیش از انقلاب طراحی و ساخته شده بود، بارها در نمایشگاه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سال‌های ۷۲ تا ۷۵ به نمایش گذاشته شد.
  • انشاالله جامعه به بلوغی از فکر و منطق برسه که دیگه شاهد تعصبات بیهوده نباشیم ، اونموقعست که همه برای یکدیگر سودمند تر هستن.

سمند EF7 دوگانه‌سوز از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری کاملاً مشابه EF7 است. تنها تفاوت این دو مدل دوگانه‌سوز بودن و بنزین سوز بودن است. ایران‌خودرو در طراحی EF7 دوگانه‌سوز از باک‌های 66 لیتری و 75 لیتری استفاده کرده است. اما شرکت ایران خودرو با کمی تغییرات در نسبت تراکم سیلندر و حجم محفظه احتراق توانسته قابلیت کار با سوخت بنزین را نیز به این موتور اضافه کند. موتور EF7 برخلاف موتورهای رایج در کشور قابلیت روشن شدن با سوخت گاز در هوای سرد را نیز دارد و روشن شدن این موتور نیازی به داشتن بنزین ندارد. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.

سمند،LX مدل 99

البته به نظرم اگر لاستیک خوب هم زیر ماشین بندازم کاملا این مشکل حل میشه چون لاستیکاش بی کیفیته. در مورد بنزین هم بخاطر بوی بنزینی که در خارج خودرو و اطراف باک احساس میکردم رفتم نمایندگی و متوجه شدم خرطومی باک شکسته است و از آن بنزین تبخیر می شود که عوضش کردم و امیدوارم این مشکل هم حل شود. البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. بنده یه پارس موتور زانتیا دارم قبلشم 405 داشتم که واقعا از هر دو راضی بودم و هستم ولی گفتم بنظر دوستان اگر پارس رو بفروشم یه سمند صفر بخرم بهتر نیست چون من زیاد استفاده ندارم به همین خاطر الکی پولم خوابیده لطف کنید راهنمایی کنید متشکرم.

سمند فروش دولتی

در سالهای اخیر عرضه محصولات چینی جدید باعث شده که سمند دیگر جذابیت روزهای گذشته را نداشته باشد اما همچنان بدلیل قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تر از بسیاری از سدان‌های خانوادگی موجود در بازار، میتواند انتخابی عاقلانه هرچند از سر اجبار به حساب آید. سمند LX سال هم یکی از نسخه‌های همان سمند قدیمی خودمان است اما با برخی تغییرات جزئی در ظاهر و باطن به بازار عرضه میشود. لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود.

+ مهم‌ترین معایب مجله خبری ابتکار خودرو سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است. این ماشین از سال 1381 تا کنون در خط تولید این شرکت بزرگ خودروسازی قرار دارد. خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود.

http://borna-news.ir