پرده کرکره فلزی ویستا افرند قیمت خرید پرده کرکره فلزی

در فروشگاه ویکی دکو به عنوان بورس کرکره فلزی در تهران مدل‌های مختلفی از این پرده با کیفیت‌ها و اجناس متفاوت موجود است. از طرفی کیفیت ابزار و یراق و همچنین وجود موتور و ریموت کنترل برای پرده نیز در قیمت نهایی پرده کرکره فلزی اثر گذار هستند. یکی از ویژگی های مهم پرده کرکره فلزی این است که می توان از این پرده در مکان های مختلف استفاده کرد. پرده کرکره فلزی در خانه ها در اتاق خواب و آشپزخانه دارای کاربرد زیادی می باشد.

هر مدلی که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد. پرده کرکره از آن دسته محصولات دکوراسیونی است که قیمت های متنوعی دارد. در مورد پرده فلزی یا آلومینیومی هم به همین روال است زیرا ممکن است رطوبت تیغه های آن را دچار زنگ زدگی کند؛ مگر اینکه مطمئن شوید پرده هایی که خریداری می کنید دارای خاصیت vistapardeh ضد زنگ است. ما در زمینه آشنایی با پرده زبرا مطالب خوب و مفیدی را بیان کرده‌ایم.

سایه روشن هایی که توسط پرده کرکره فلزی ایجاد می شود یکی از زیباترین صحنه هایی است که در هر خانه می تواند ایجاد شود. باریکه های نور از لابلای تیغه های پرده به درون خانه می تابد و فضایی لطیف و شاعرانه را ایجاد می کند. یکی از دلایل محبوبیت پرده کرکره فلزی در واقع همین سایه روشن های زیبا و چشم نوازی ست که توسط آن ایجاد می شود. پرده کرکره ای فلزی یکی از پرده هایی ست که نصب آن بسیار آسان است و اگر به تکنسین های نصب پرده دسترسی نداشته باشید می توانید خودتان به تنهایی در خانه دست به کار شوید و اقدام به نصب پرده نمایید. شما پیش از هر چیز ابزار مورد نیاز برای نصب پرده کرکره ای فلزی را آماده سازی کنید.

شاید در وهله اول و با یک نگاهی سطحی تصور کنید که پرده های کرکره ای تنها در همان پرده های تیغه فلزی ساده ای تعریف می شوند که اغلب هم به رنگ سبز روشن طراحی می شد و در اغلب دفاتر و یا منازل قدیمی و سنتی به چشم می خورد. شما می توانید پرده کرکره فلزی را در نوع ساده و تک رنگ و یا با طرح های خاص و ویژه خریداری کنید. بنابراین می توانید با توجه به دیزان و دکوراسیونی که در فضا برقرار است اقدام به خرید پرده کرکره فلزی متناسب همان دیزاین نمایید. از جمله طرح هایی که روی پرده های کرکره فلزی به چاپ می رسد طرح چوب و طرح های ظریف می باشد که جلوه ای روح بخش و زیبا به فضا می دهد.

کرکره فلزی براش

ساختار این پرده ها به صورت اسلت های افقی در اندازه های مشخص است که توسط یک طناب بالا و پایین می‌شوند. کرکره فلزی یا چوبی ویژگی های بسیاری نظیر کنترل و تنظیم نور ورودی/خروجی ، قابلیت شستشو سریع و قیمت مناسب را دارد. همچنین این مدل پرده توانایی تنظیم نور داخل از 10 الی 90درصد را دارد. پرده کرکره فلزی sixteen میل ساده با ظرافت وسایز 16 میل در رنگ های ویژه و پرفروشی تولید شده پرده کرکره فلزی sixteen میل ساده طوری طراحی شده است که دید و رنگ را بطور هماهنگ نشان می دهد.

پرده کرکره فلزی 16 میل طرح ساده لوکسینو مجموعه سه

به علت وجود میله و بند تعبیه شده در کرکره های فلزی ، براحتی می توان نور ورودی به ساختمان را کنترل کرد. در هنگام بسته بودن تیغه ها ، کاملا جلوی عبور نور گرفته خواهد شد و همینطور از حریم شخصی شما و دیده شدن محیط از خارج ساختمان محافظت خواهد کرد. [newline]1- بمنظور صرفه جویی و کاهش هزینه های جانبی آموزش نحوه اندازه گیری و نحوه نصب در سایت دیجی پارکت قرارداده شده است و همچنین بدلیل عدم امکان اندازه گیری و نصب حضوری سفارشات شهرستان این دو مورد از هزینه های اصلی پرده کسر شده است. کلیه پرده های کرکره فلزی هم به صورت دستی و هم موتوریزه برقی در ابعاد مختلف با قدرت موتور های مختلف، قابل تولید هستند. خیر، برای نظافت پرده کرکره فلزی از آب و مواد شوینده معمولی استفاده کنید.

هر چه بر این مقدار افزوده شود، به همان نسبت قیمت پرده نیز بالاتر خواهد رفت. شما در خرید پرده کرکره ای فلزی باید به ابعاد پنجره، جنس تیغه ها، میزان تابش نور، میزان بودجه در دسترس و نوع مکانیزم باز و بسته شدن پرده نیز دقت داشته باشید. چرا که تمامی این موارد بعدها می توانند روی عملکرد، کارایی، دوام، طول عمر و زیبایی پرده تاثیر گذار باشند.

  • همچنین این مدل پرده توانایی تنظیم نور داخل از 10 الی 90درصد را دارد.
  • به طور کلی سایز و پهنای تیغه ها تاثیر چندانی در کارایی و عملکرد پرده کرکره فلزی ندارد و به ظاهر و زیبایی آن مربوط می شود.
  • به راحتی می توان گفت کهپرده کرکره فلزی سایز sixteen میلیک طراحی به روز و مدرنی است که با سلیقه و انتخاب مشتریان خود هم خوانی دارد.
  • در مورد پرده فلزی یا آلومینیومی هم به همین روال است زیرا ممکن است رطوبت تیغه های آن را دچار زنگ زدگی کند؛ مگر اینکه مطمئن شوید پرده هایی که خریداری می کنید دارای خاصیت ضد زنگ است.

پرده کرکره فلزی ویستا افرند قیمت خرید پرده کرکره فلزی

پرده های کرکره مرسوم در بازار در دو نوع کرکره فلزی و کرکره چوبی هستند که هر کدام تنوع رنگ و طرح متفاوتی دارند و همچنین از بابت پهنای تیغه های کرکره متفاوت هستند. پرده های کرکره فلزی در مدل های sixteen میل و 25 میل قابل سفارش دهی هستند. از دیگر تفاوت این دو پرده پرکاربرد، وزن آنها می باشد به گونه ای که پرده کرکره فلزی دارای وزن کمتری نسبت به کرکره های چوبی که جزو پرده های نسبتا سنگین است.

بسیاری از افراد با دیدن کرکره فلزی به یاد فضاهای اداری و خانه‌های قدیمی می‌افتند. چرا که در گذشته این نوع پرده‌ها طرح‌های متنوعی نداشتند و به علت مقاومت بسیار زیادشان برای فضاهای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس پرده کرکره ای معمولا از آلومینیوم است و به همین دلیل خیلی دیر از بین می‌رود. شما می‌توانید طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی برای پرده کرکره مورد نظر خود انتخاب کنید.

Useful reference for domestic helper.