خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63

بد نیست در کنار این موارد به روشنایی پنل هم توجه داشته باشید تا مخصوصا در محیط‌های باز بتوانید با لپ تاپ به خوبی کار کنید. یک دانش آموز یا دانشجو به لپ تاپی نیاز دارد که برای استفاده روزمره مناسب باشد و همچنین بسته به رشته و استفاده بتواند از پس برخی کارهای سنگین نیز بربیاید. بنابراین ما در ادامه لپ تا‌هایی از این دست را از قیمت کم به زیاد به شما معرفی خواهیم کرد. لپ تاپی با سی پی یو Ryzen U با 8 مگابایت کش و دارا بودن حافظه اس اس دی 512 گیگابایت که یک باتری 41 وات ساعتی نیز دارد. همچنین صفحه کلید این محصول نور پس‌زمینه هم دارد تا بتوانید در شب، بدون هیچ مشکلی با آن کار کنید. بدنه‌ی مقاوم در برابر خط و خشاگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که غالبا کارشان تایپ کردن است، این دو لپ تاپ بهترین گزینه به عنوان یک محصول دانشجویی به حساب می‌آیند.

بررسی و معرفی تازه وارد ردیاب های بلوتوثی گلکسی اسمارت تگ…

مجهز به پردازنده Intel i3 1115G4 است که حدود 10% بهتر است و یک امتیاز محسوب می‌شود. پردازنده مرکزی آن Intel Celeron N4020 است که از پردازنده Intel i U ضعیف‌تر است. پردازنده مرکزی آن Intel Celeron 6305 است که از پردازنده Intel i U ضعیف‌تر است. پردازنده مرکزی آن AMD Athlon Silver 3050e است که از پردازنده Intel i U ضعیف‌تر است.

بسته به رشته تحصیلی دانشجو، می‌توان لپ تاپ دانشجویی را بر اساس نیاز خریداری کرد. برای دانشجویان نیاز است که یک لپ تاپ قدرتمند با cpu و RAM قوی‌تر انتخاب کنید تا دانشجویان بتوانند ایده‌های خودشان را به بهترین شکل عملی کنند. این لپ تاپ با حاشیه‌های باریک‌‌ و عملکرد سریعی که دارد نشان داده که می‌تواند با مدل‌های پرچم دار بسیار گران رقابت کند. این ویژگی ها را با یک شاسی براق، صفحه نمایش ۱۰۸۰p روشن و واضح و عملکرد بالای پردازنده Core i5 نسل یازدهم ترکیب کنید، تا به راحتی درک کنید که چرا Envy 13 بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 است.

لپ تاپ ۱۵ اینچی لنوو ایدیاپد ۳ مدل 15IIL05 – A به عنوان یک لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی مشخصات قابل توجهی دارد. وزن ۱.۷ کیلوگرمی و طراحی باریک باعث می‌شود به راحتی بتوانید آن را با خود حمل کنید. شرکت در کلاس‌های آنلاین، تماشای فیلم، گردش در سطح وب و برخی اوقات انجام بازی ازجمله کارهای دانشجویان و دانش آموزان است که با لپ تاپ انجام می‌دهند. اما علاوه بر اینها کار با برنامه‌هایی مثل فتوشاپ، اتوکد و نرم‌افزارهای دیگری که برای کارهای متفاوت مهندسی استفاده می‌شود نیازمند خرید لپ تاپ با سخت‌افزار مناسب است. همه از ویژگی های این محصول به حساب می آیند که آن را به یکی از بهترین لپ تاپ دانشجویی تبدیل کرده است.

این ویژگی‌ها را می‌توانیم به یک بدنه براق، صفحه نمایش 1080p روشن و واضح در کنار عملکرد عالی پردازنده Core i5 نسل یازدهم اینتل هم اضافه کنیم که ترکیب خوبی را برای شما رقم زده است. به راحتی می‌توان متوجه شد که چرا Envy 13 بهترین لپ تاپ برای دانشجویان در دانشگاه‌ها است. که هم سخت افزار قوی دارد هم نمایشگر 15 اینچی با نرخ تصویر 144 هرتز دارد.

جامع ترین راهنمای ویدیویی خرید لپ تاپ دانشجویی

می‌رسیم به یک گزینه‌ی خاص و البته منحصر به فرد در راهنمای خرید وب سایت اصیل بخرید لپ‌ تاپ‌ دانشجویی. گزینه‌ای که علی‌رغم نسبتا جدید بودنش و البته، برند گرانش، به انتخابی مقرون به صرفه و فوق‌العاده تبدیل شده است. مک‌بوک ایر اپل، مدل MGN ، از نخستین لپ‌ تاپ‌های اپل است که از پردازنده‌ی اختصاصی مبتنی بر معماری ARM استفاده می‌کند. پردازنده‌ای که سرعت و کیفیت آن از روز اول معرفی تا عرضه‌اش، همه را شگفت‌زده کرده است. برای خرید بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان، دستگاهی با پردازنده‌ی نسل‌یازدهمی Core i5 و حسگر تشخیص اثرانگشت و بهره‌مندی از تاندربولت ۴، لپ‌تاپ ThinkBook 15 G2 لنوو را تهیه کنید.

  • این لپ تاپ به یک حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی مجهز شده است که احتمالا برای یک دانشجو یا دانش آموز کافی به نظر می‌رسد.
  • این پنل همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند که یک اتفاق بسیار جذاب است و استفاده از لپ تاپ را بسیار لذت‌ بخش‌تر می‌کند.
  • گرچه پردازنده های Core i3 برای اجرای کارهای با توان پردازشی بالا مناسب تر است.

ترکیب تراشه‌ی قدرتمند Ryzen5 5500U ای‌ام‌دی، ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD در این لپ‌تاپ HP سرعت بسیار زیاد و عملکرد راضی‌کننده‌ای برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ اقتصادی اچ‌پی می‌توان به طراحی زیبا، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، درگاه USB 3.0 و تایپ C آن اشاره کرد. اگر نخواهید لپ‌تاپ دست‌دوم بخرید، باید بدانید در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌ رو، حداقل باید حدود ۶ میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ اقتصادی هزینه کنید. در این مطلب به بررسی لپ تاپ های ارزان قیمت دانشجویی پرداختیم و بهترین لپ تاپ مخصوص دانشجویان در سال 2022 را معرفی کردیم. لپ تاپ برای کارهای دانشجویی بسیار مهم است، علاوه بر اینکه باید مدل مناسبی انتخاب شود، لازم است به قیمت آن نیز توجه کرد.

علاوه‌بر WIFi 6 و بلوتوث 5.1 و انبوهی از درگاه‌های مختلفUSB 3.0 و USB-C، این لپ‌تاپ از درگاه کارت حافظه نیز بهره می‌برد. همچنین این لپ‌تاپ ایسوس جزو ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌هایی است که از درگاه تایپ C بهره می‌برد. رده‌ی قیمتی حدود ۱۰ میلیون تومان، جایی است که می‌توان لپ‌تاپی با پردازنده‌های Core i3 اینتل را خرید و بعدها با هزینه‌ی ناچیز و اضافه‌کردن حافظه‌ی SSD و کمی رم بیشتر، تا چند سال از لپ‌تاپ به‌خوبی استفاده کرد. یک لپتاپ دانشجویی و دانش آموزی خوب، باید بر اساس نیاز دانشجو و دانش آموز خریداری شود. در این صورت هم در هزینه‌های خودتان صرفه‌جویی کرده‌اید و هم امکان استفاده از تکنولوژی را برای فرزند خود فراهم نموده‌اید.

خرید لپ تاپ دانشجویی راهنمای کامل 2022 + ویدیو دیجی 63