نکاتی که باید برای فروش پوشاک مردانه در اینستاگرام بدانید

شما میتوانید بهراحتی پلوشرت را با لباسهای مختلف خود ست کنید؛ زیرا با استفاده از این پوشاک میتوانید استایل نیمه رسمی را با استفاده از شلوار کتان یا پارچهای به وجود آورید و یا اینکه با ترکیب پلوشرت و شلوار جین بتوانید استایل روزمره و شیکی را داشته باشید. برای کامل کردن استایل خود نیاز به اکسسوریها دارید. در نظر داشته باشید که تی شرتهای برند کروم میتوانند برای هر رده سنی مناسب واقع شوند؛ زیرا طرح شلوغی در آنها به کار گرفته نشده است تا اکثر سلایق را بتوانند به خود جذب نمایند. حتماً به خاطر داشته باشید که انتخاب پوشاک مورد نظر خود را با توجه کردن به رنگ های متناسب با چهره خود انجام دهید و تشخیص سایز صحیح و درست را با توجه به جدول یا راهنمای قرار داده شده در سایت انجام دهید؛ تا پس انجام خرید، لذت اخذ تصمیم آگاهانه و خرید لباس اینترنتی را تجربه کنید. هاکوپیان فقط یک عرضهکننده ساده پوشاک نیست بلکه به عنوان یک نماد فاخر از محصولات ایرانی است و دارای گواهینامه مدیریت کیفیت و بیش از بیست جایزه بینالمللی در صنعت پوشاک ایرانی است.

دستهبندی محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی لباس مردانه ژوری من موجب خرید لباس در بخشهای مختلف مانند پالتو، کت، کاپشن، شلوار جین، شلوار کتان، تیشرت، پیراهن مردانه آستین بلند، پیراهن مردانه کلاسیک، شلوار اسلش، شلوارک سوییشرت و هودی برای کاربران شده است. شلوار لگ با بلوز، تیشرت یا تاپ پوشیده می شود. یا به طور مشابه اگر پیراهن طرح داری دارید می توانید با تیشرت ساده ست کنید تقریباً می توان مطمئن بود که هیچ تیشرت طرح داری با پیراهن طرح دار ست جالبی از کار در نمیآید. حجم سفارشتان باید بهاندازهای باشد که مطمئن باشید: با بودجه و توانمندی مالی شما همخوانی دارد و همچنین با نیازهای فروشگاه شما متناسب و پاسخگوی درخواستهای مشتریان است. در بخش هر تیشرت نیز نوشته شده است که کدام یک از این چاپ ها روی کدام تیشرت قابل انجام است. چاپ سابلیمیشن 100% قابل شستشو می باشد و نسبت به شستشو با شوینده های معمول و دمای داغ و همچنین ماشین لباسشوئی کاملا مقاوم می باشد. در این نوع چاپ یک لایه روی تیشرت مشهود می باشد که با دست کشیدن روی تیشرت قابل تشخیص می باشد. حتما در نظر داشته باشید که در چاپ لیبلی امکان اینکه طرح بدون بکگراند چاپ شود وجود ندارد و بعد از چاپ طرح شما روی لیبل شامل پس زمینه خواهد بود.

قیمت پلوشرتهای برندهای مطرح خارجی بسیار بالا است و شاید لازم باشد برای خرید پلوشرت برند تا چند میلیون تومان نیز هزینه کنید که این موضوع نمیتواند ازنظر اقتصادی بهصرفه باشد. تی شرت و پلوشرت های برند کروم بهعنوان محصولاتی خاص و بسیار زیبا شناخته میشوند؛ زیرا محصولات برند کروم تماماً داخل ایران توسط طراحان معتبر ایرانی تولید شده و با بالاتری کیفیت پارچه و دوخت به فروش میرسند. در نظر داشته باشید که تی شرتهای کروم تماماً از نخ پنبه بوده که هیچ گونه حساسیتی را بر روی پوست شما ایجاد نخواهد کرد و میتوانید این پوشاک را بهتنهایی یا در زیر کاپشن و جلیقه به تن کنید و استایل بسیار زیبای بهار و پاییزی را خلق نمایید. شما میتوانید تی شرتهای کروم را همراه با شلوار جین یا کتان به تن کنید و استایل مناسبی برای دورهمیهای دوستانه و مسافرتها از جمله ساحل فراهم سازید. تی شرت و پلوشرت دو مورد از محبوب ترین لباسهای مردانه هستند که به عنوان تیپ روزمره و کژوال بهحساب میآیند و شما میتوانید این لباسهای راحت و جذاب را در محیطهای مختلف از جمله دورهمیهای دوستانه، گشت و گذار در خیابانها و همچنین قرار و ملاقاتهای غیر رسمی به تن کنید.

برند کروم با تکیهبر دانش ایرانی دست به طراحی و تولید پوشاک مخصوص آقایان زده و تیشرتهای این برند با مناسبترین کیفیت ممکن که کاملاً قابل رقابت با برندهای لاکچری جهانی هستند برای فروش در اختیار شما عزیزان قرار گرفتهاند. این چاپ یکی از چاپ های خاص و زیبا می باشد که برای نوشته، لوگو و یا طرح های خاصی که جزئیات کمی دارند و تک رنگ هستند قابل استفاده است. برای این روش چاپ باید از پرینتر های چاپ مستقیم استفاده شود که اتفاقاً قیمت بسیار بالایی دارند و راه اندازی کارگاه به کمک آنها هزینه بر است. در دهه 1920 تیشرت های پنبه ای پیکویی برای بازی چوگان محبوب شد ، اما این لباسی که امروزه می شناسیم از تنیس نیز ریشه گرفته است. امروزه نوع لباس، پوشش و تیپ یکی از مهم ترین مسائل تمامی افراد است. نحوه شستشوی این نوع چاپ نیز بصورت پشت و رو و با آب سرد است. شستشوی این نوع چاپ معمولا محدودیت خاصی ندارد اما باید سعی شود در هنگام چاپ تیشرت پشت و رو شود و همچنین از آب گرم استفاده نگردد.

چاپ لیبلی به این صورت است که طرح مورد نظر شما ابتدا روی لیبل چاپ و بعد با استفاده از پرس حرارتی روی تیشرت پرس میگردد. اهمیتی ندهید که این مناسبت برای چه کشوری است. پوشیدن تیشرت چه زمانی در بین مردم بیشتر رواج پیدا کرد ؟ اما آیا تابحال به این موضوع فکر کرده ایم که تیشرت ها درچه جنس پارچه هایی تولید میشوند و برای هر استایلی چه نوع تیشرتی مناسبتر است؟ نکاتی که گفته شد به هیچ عنوان نکاتی نیستند که شما برای رعایت آن ها به زحمت بیافتید یا برای شما هزینه بر باشد. به عنوان مثال، اگر قصد خرید تیشرت یا مانتویی را برای استفاده روزمره دارید، شما میتوانید یک سایز یا حتی دو سایز بزرگتر از سایز واقعی خود خرید کنید. اگر میخواهید روی تیشرت خود پیراهن بپوشید باید به طرح پیراهن و تیشرت خود دقت کنید. از نظر کیفیت جنس و دوخت برندهای مطرحی در جهان به تولید تیشرت مشغول هستند؛ اما دقت داشته باشید که قیمت این تی شرتها میتواند در محدوده بسیار بالایی قرار گیرد و خرید از این برندها که قیمتشان با دلار است خیلی مقرون به صرفه نباشد.

چاپ دیجیتال برای تیشرت های پنبه ای مورد استفاده قرار می گیرد. برای شستشو چاپ دیجیتال باید تیشرت را پشت و رو نمائید و همچنین از آب سرد استفاده کنید. در این نوع چاپ از مود رنگی CMYK استفاده می شود لذا تا جای ممکن سعی نمائید فایل مورد نظر خود را با این مورد رنگی ارسال کنید تا نتیجه مطلوب تری به دست آید. اما در صورتی که دستور شستشو را رعایت نمائید می توانید روی ماندگاری این چاپ حساب کنید. در حقیقت، این شیوه چاپ شامل دو مرحله می شود که در گام اول باید طرح مورد نظر روی یک ماده وینیلی صاف پیاده سازی شود و سپس با استفاده از پرس حرارتی روی تیشرت چسبانده شود.

از آنجاییکه ظاهر و پوشش افراد نشان دهنده شخصیت آن هاست؛ همه دوست دارند خوش تیپ و جذاب باشند. چاپ سابلیمیشن از همه روش های چاپ تیشرت با کیفیت تر است. برای مثال برای اکسسوری کت تک می توانید از شال های زیبای مردانه استفاده کنید. همچنین به عنوان نکتهای دیگر لازم به ذکر است که در برابر خرید و فروش زیاد لباس زنانه، تعداد فروشندگان لباسهای زنانه نیز نسبت به لباسهای مردانه بیشتر است و از این رو بازار لباس مردانه با تعداد فروشندگان کمتر نیز رونق و فروش خاص خود را خواهد داشت. بنابراین با توجه به هزینه فراوانی که امروزه برای خرید لباس مردانه پرداخت میشود، لازم است که به جنس و کیفیت آن دقت کافی را اختصاص دهید تا بتوانید مدت طولانیتری از لباسهای خود استفاده کنید، به جای اینکه با چند بار پوشیدن، کیفیت لازمه را از دست بدهند. اگر طرحی که شما میخواهید برای این چاپ استفاده کنید چند رنگ باشد و یا اینکه جزئیات زیادی داشته باشد و یا بیش از حد ریز باشد معمولا نتیجه مطلوبی نخواهد داشت و یا کلا قابل انجام نخواهد بود.

کارفرمایی که شرایط خاصی در محیط کار خود دارد، مانند گرما و سرمای شدید، رطوبت فراوان، تابش آفتاب به صورت مستقیم؛ یا اینکه در بین کارمندان خود افرادی با ویژگی فیزیکی منحصر به فرد مانند قد خیلی بلند یا کوتاه، چاقی و لاغری بیش از حد و … فقط باید مد نظر قرار دارد که این چاپ نسبت به سفید کننده ها مانند وایتکس حساس است و نباید با واتیکس آن را شستشو داد. بهتر است از آب داغ استفاده ننمائید و حتما مد نظر قرار دهید که سفید کننده هائی مانند واتیکس به این چاپ آسیب جدی وارد می کنند. گوچیو ۴۰ ساله بود که این شرکت را تأسیس کرد. با استفاده از این شیوه چاپ می توان یک طرح خاص را در تعداد بسیار بالا تولید کرد و جایگزین طرح های دیگری مانند چاپ سابلیمیشن روی تیشرت یا چاپ مستقیم کرد. احتمالا نمونه های مختلفی از کاربرد چاپ استیکر در انواع تیشرت های ورزشی دیدهاید و حتی برای چاپ روی سطوح مختلف یا بدنه خودرو هم از آنها استفاده می شود. تیشرتها یک تنپوش سبک و عالی برای این فصل سال میباشد که در طرح و مدلهای گوناگونی در بازار عرضه میگردد و هر روزه تولید کنندگان طرحهای جدیدی را تولید میکنند و پارچههای به کار رفته در آنها انواع مختلفی دارد.

اگر بخواهیم مثالی واضحی در مورد این چاپ بزنیم می توانیم به شبرنگی که پشت شیشه مغازه ها استفاده میشود اشاره کنیم. لباس ها را طبق اصول مد و زیبایی بپوشید. طراحان مد هم بیکار ننشسته اند و هر روز بر طرح و رنگ های تیشرت اضافه کرده و بازار این البسه محبوب را داغ و داغ تر می کنند. تیشرتهای با کیفیت معمولا دوختهای منظمی دارند و در آنها خبری از نخهای اضافه و یا پارچههای بیرون زده نیست. پارچههایی که هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. طبیعی است لباسی که برای تهیهی آن از پارچهی با کیفیتتری استفاده شده است، قیمت گرانتری داشته باشد. این نوع تیشرت بیشتر برای آقایانی که بالاتنه ظریف تری دارند پیشنهاد میشود چون یقه گرد بالاتنه و سرشانه را بزرگتر از حالت طبیعی خود نشان میدهد شاید بیشتر هم بهمین دلیل است که بدنسازها عموما از تیشرت های یقه گرد برای جلوه دادن بالاتنه خود استفاده میکنند. برخی از افراد تصور دارند که بهترین تی شرت های مردانه نوع خارجی آن است. تی شرت و پلو شرت مردانه میتوانند ظاهر بسیار شیک تابستانی را همراه با شلوار جین و یا شلوارک ایجاد کنند.

اما در کنار این شیوه می توان از گزینه های دیگری مانند چاپ اسکرین یا حتی چاپ پرس گرم هم تی شرت مردانه زئوس استفاده کرد. مثلاً شما برای پیادهسازی طرح یک پسر بچه در جنگل باید ابتدا تصویر زمینه جنگل را روی یک سطح پیاده کنید و برای طرح پسربچه هم باید یک اسکرین دیگر در نظر بگیرید. چوب اسکرین با استفاده از قرار دادن طرح های مختلف در لایه های متنوع پیاده سازی می شود. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به وب سایت کروم طیف وسیعی از لباسهای مختلف مردانه در رنگهای بسیار جذاب و متنوع را در سایزبندیهای تکمیل مشاهده کرده و در صورت علاقه برای خرید تیشرت و یا پلو شرت مردانه اقدام فرمایید. امروزه نیز آقایان بواسطه فعالیت هایی که در محیط بیرون از منزل دارند بخصوص در فصل گرم سال تمایل زیادی به پوشیدن لباسهای سبک و خنک دارند، پس بهترین پیشنهاد برای پوشش بالاتنه میتواند تیشرت یقه گرد مردانه باشد. بمرور این تیشرت ها مورد استقبال ملوان های آمریکایی قرار گرفت که بعلت گرمای بیش از حد روی عرشه کشتی ها و درحین ماموریت هایشان مجبور به تعویض لباس های فرم خود و استفاده از تیشرت های پنبه ای یقه گرد میشدند و از همه مهمتر راحتی که حین کار با تیشرت داشتن باعث شد خیلی زود سایر افراد نیز دنباله روی ملوانان آمریکایی برای استفاده تیشرت ها بخصوص در فصول گرم سال شوند.