معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

در این صرافی احراز هویت نیاز ندارید و پس از ثبت نام، سریعا میتوانید واریز و برداشت داشته باشید. استاپ – قیمت بازار: وقتی سفارش میدهید، به تنظیم قیمت سفارش نیاز ندارید، سفارش با قیمت برتر طرف مخالف اجرا میشود. قیمت دلخواه: شما تعیین میکنید که در آینده، وقتی قیمت به سطح خاصی رسید، سفارش برای شما انجام شود. ۳ – فروش همه ۵۰ لایت کوین بعنوان استاپ لاس ST با سفارش شرطی stop-limit : که stop 310 و limit 308 است . علاوه بر همه این مزایا، مزیت اصلی این صرافی برای کاربران ایرانی این است که تحریم های بین المللی که در مورد ایرانیان وضع شده است، توسط این سایت پیگیری نمی شود و ایرانیان این امکان را دارند تا از خدمات صرافی کوینکس بدون محدودیت و بدون نگرانی از مسدود شدن حساب کاربری و یا ریسک از دست دادن سرمایه استفاده نمایند.

در صورتی که کارمزدهای صرافی کوینکس را با توکن CET پرداخت کنید 30% تخفیف خواهید گرفت. سرمایه گذاران در این صرافی میتوانند از طریق ویزاکارت و مستر کارت اقدام به پرداخت و انجام تراکنشهای مالی خود نمایند. هر زمان هم خواستید ارزهای دیجیتال تان را به ریال تبدیل کنید میتونید پولتون را دوباره به ترون تبدیل کنید و با انتقال به صرافی ایرانی و فروش در معاملات به راحتی ، ریال را وارد کارت بانکی تان کنید. برای خرید ارز از صرافی های آنلاین خرید ارز دیجیتال این آدرس را بدهید تا ارز ترون به حساب شما منتقل شود.

حتی کاربران اگر متوجه ورود مشکوکی به پنل کاربری خود شوند، بتوانند سریع رمزعبورشان را عوض کنند. اگر با سایت بیت سرور همراه بوده باشید در مقالههای گذشته دیدید که به معرفی صرافی کوینکس و مزایای آن برای کاربران ایرانی پرداختیم. در این بین صرافی کوینکس (Coinex) اعلام کرده است که با احراز هویت کاربران ایرانی مشکلی ندارد و از این بابت ، افراد ایرانی برای استفاده از این اکسچنج (Exchange) معاملاتی نیازی به VPN یا VPS ندارند ؛ و بدون مشکل خاصی میتوانند معاملاتشان را در این صرافی انجام دهند.

همچنین اگر برای اولین بار وارد حساب خود شوید، برای شما پیغامی مبنی بر فعالسازی تایید هویت دو عاملی نمایش داده میشود که میتوانید تایید هویت گوگل را انتخاب کنید. اگر نه، لطفاً به مکانی بروید که بتوانید سیگنال خوبی را در تلفن خود دریافت کنید. با توجه به اینکه صرافی بزرگ بایننس به دلیل تحریم های آمریکا دَرِ صرافی خود را به روی ایرانیان بست، برای خیلی از ایرانیان قابل قبول نبود تا اینکه سر و کله یک صرافی به اسم کوینکس پیدا شد. کوینکس با توجه به تحریم نکردن ایرانیان به طوری عمل میکند که گویا، صرافی کوینکس مخصوص ایرانیان ساخته شده. توجه داشته باشید رمزی که در قسمت Private key نوشته شده است را حتما روی کاغذ یادداشت کنید و در مکانی امن نگهداری کنید ؛ زیرا این رمز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. صرافی کوینکس و صرافی بایننس هر دو فعالیت خود را از سال 2017 شروع کردند که البته در کار مربوط به ارزهای دیجیتال نیز بسیار موفق بوده اند.

DEposit برای واریز ارز های مختلف به کوینکس و تاریخچه واریز ها دریافت ارز دیجیتال از سایر صرافیها یا کیف پولها. همانطور که در این مقاله مطالعه کرده اید صرافی کوینکس یکی از بهترین صرافی های موجود در جهان است که ایرانی ها به راحتی میتواند در آن به خرید و فروش ارز های دیجیتال بپردازند، این نکته را در نظر داشته باشید که صرافی کوینکس از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و شما با مطالعه آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس به راحتی می توانید یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید و خرید و فروش رمز ارز را با دید باز و آگاهی کامل انجام صرافی coinex دهید. در مهر 1398، بنیانگذار در مصاحبه اختصاصی با Golden Finance گفت: کویینکس برای بلاکچین Beachfront تلاش میکند در ماه آبان همان سال اولین تراکنش ها در زنجیره عمومی CoinEx Chain با عملکرد بالا شکل گرفت.