محصولات مدیران خودرو و محصولات چری و محصولات فونیکس نمایندگی مدیران خودرو 350 | ebtekarkhodro

در واقع MVM 110 اولین محصولی بود که توسط این شرکت، وارد خیابان‌های ایران شد. مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد. ام وی ام، ام‌وی‌ام 110 دنده‌ای 4 سیلندر مدل 1389 فنی سالم از جلو ضربه دارد تخفیف پای معامله لطفا خریدار واقع … بعد از ایکس22 عرضه شد که X22 یکی از موفق ترین و پرفروش ترین کراس های چند سال اخیر بازار ایران است. همین موفقیت قابل توجه در ایران و دیگر کشورها موجب شد کمپانی چری نسخه ی جدید این ماشین را رونمایی و وارد بازار کند.

ام وی ام،315 هاچ بک اسپرت،اکسلنت مدل 98

این مجله خبری ابتکار خودرو به منظور تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و در عین حال با هدف تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودروسازی در سال 1381 راه اندازی شد. فروش اقساطی ام وی ام از همان ابتدا در ایران با استقبال زیادی مواجه شد. دلایل استقبال از خرید محصولات این شرکت شامل مواردی همچون قیمت مناسب، خدمات پس از فروش و تنوع محصولات این شرکت است.

برای دریافت لیست نمایندگی­ های این شرکت می­توانید اطلاعات لازمه را به صورت آنلاین در سایت ببینید و دریافت نمایید و یا با تماس حاصل نمایید. شرکت ام وی ام شبکه­ ای متشکل از بیش از 140 نمایندگی ام وی ام در سراسر کشور دارد که به منظور ارائه خدمات بهتر و سریع­تر به مشتریان اقدام به راه اندازی آنها نموده است. بنابراین می­توان گفت نمایندگی چری تقریباً در تمامی شهرهای ایران وجود دارد. تیگو 8 پرو را باید یکی از منحصر به فرد ترین و مدرن ترین خودروی چینی بازار ایران دانست . سطح آپشن‌های رفاهی و ایمنی ، باعث شده این خودرو در بازار رقبای هم‌وطن فعلی خود در کشور ، بدون رقیب باشد .

  • امروزه این شرکت در صنعت خودروسازی کشور بسیار فعال و قدرتمند شده و خودروهای باکیفیتی نظیر تیگو ۷ و آریزو ۶ را وارد کشور کرده است.
  • شرکت صنایع خودرو سازی مدیران مشهور به مدیران خودرو تحت عنوان اختصاری MVM – ام وی ام می باشد.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • فروش اقساطی ام وی ام از همان ابتدا در ایران با استقبال زیادی مواجه شد.

این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. برای مشاهده مشخصات باتری مناسب هر یک از خودرو ها بر روی آن کلیک نمایید.

ام وی ام،315 هاچ بک اسپرت،لاکچری مدل 95

این خودرو با بهره گیری از امکانات رفاهی و آپشن های روز دنیا، جایگاه خاصی در بازار ایران پیدا کرده است. شرکت صنایع خودروسازی مدیران از سال 1381 در محل منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم در کارخانه ای به وسعت 500 هزار مترمربع شروع به فعالیت نمود و در حال حاضر دارای حدود 4500 نفر نیرو است. این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو در ایران است و مدل های متنوعی از خودروهای روز را با دو برند ام‌وی‌ام و فونیکس به بازار عرضه کرده است. شرکت چری برای حضور قدرتمند در بازار ایران تصمیم گرفت به اقدامات حمایتی برای ساخت شرکت مدیران بپردازد و همچنین دسته خودروهای MVM را برای حضور در بازار خودروی ایران انتخاب کرد.

http://borna-news.ir