لیست محصولات قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار-شارژر لپتاپ مستر جانبی

فروش و پخش عمده انواع آدپتور لپ تاپ با قیمت همکاری از برندهای معتبر و متنوع در سراسر ایران.فروش عمده شارژر لپ تاپ از سایت خریدعمده. پخش عمده شارژر و پاور بانک لپ تاپ با قیمت عالی ویژه فروشندگان لوازم جانبی لپ تاپ. خراب شدن شارژر لپ تاپ یکی از مشکلات رایج کاربرانی است که از لپ تاپ استفاده می کنند. شارژر لپ تاپ یکی از قطعات اصلی لپ تاپ است که با اینکه خارج از لپ تاپ طراحی شده، اما نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

انواع شارژر و پاوربانک لپ تاپ

جدا کردن لپ تاپ پس از شارژ کامل، به جای این که همیشه آن را به برق وصل کنید، برای سلامت باتری شما نیز بهتر است. با استفاده از میانبرهای صفحه کلیدی که لپ تاپ شما ارائه می‌دهد، تا جایی که می‌توانید بدون این که به چشمان خود فشار بیاورید، روشنایی صفحه را کاهش دهید. می‌توانید با باز کردن سیستم، سپس نمایش در تنظیمات ویندوز یا نمایش در تنظیمات برگزیده سیستم در macOS، تغییرات دقیق‌تری انجام دهید. روش‌هایی برای حفظ شارژ باتری لپ‌تاپ در تمام طول روز وجود دارند که آشنایی با آن ها می تواند مفید باشد.

جای تعجب نیست که تخمین عمر باتری یکی از اولین مشخصاتی است که بسیاری از ما هنگام انتخاب یک دستگاه جدید به دنبال آن هستیم. درضمن کارشناسان پین ورک با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰-۰۲۱ آماده مشاوره رایگان به مشتریان هستند. کیفیت و کمیت خدمات در پین ورک را جدی بگیرید، زیرا سطح بالای آنها موجب سود شما در طولانی مدت خواهد شد. پین ورک می­‌تواند خدمات بسیار با کیفیت و سطح بالایی را در این زمینه به شما دوستان شارژر لپ تاپ عزیز ارائه دهد. برای انجام این کار می‌توانید از مقداری چسب کمک گرفته و آن را به بخش واردشده اضافه نمایید، برای این کار می‌توانید از چسب آکواریوم کمک بگیرید.

نمایندگی تعمیرات

برای رفع این مشکل باید به سراغ یک اتصال دهنده برق کوچک بروید. حال باید سمت انتهایی کابل را به اتصال دهنده وصل کنید و از طرفی سیم‌­های کوچک آداپتور را نیز به آن وصل کنید. توجه داشته باشید که سیم‌­های سفید را به سفید و سیم‌­های اتصال به زمین که معمولا به رنگی مشکی است، به سیم اتصال وصل کنید. به همین راحتی با داشتن این ابزارها قادر به تعویض کابل شارژ لپ تاپ خواهید شد و می­‌توانید همچون روز اول از آن استفاده کنید. اولین قدم در انتخاب و خرید شارژر توجه به کیفیت آن است معمولاً شارژرهای موجود دارای 2 کیفیت اورجینال و کپی است که تشخیص آن برای افراد عادی تا کمی سخت است. یعنی پیچی برای باز کردن ندارد و باید قاب آن شکسته شود تا بتوانید به مدارات داخلی‌ دسترسی پیدا کنید.

لیست محصولات قطعات لپ تاپ,گارانتی و پخش در لپ تاپ بهار-شارژر لپتاپ مستر جانبی به همین دلیل تمام قطعات آن‌ها طوری طراحی شده‌اند که حداقل میزان مصرف انرژی را داشته باشند تا شارژ باتری دیرتر تمام شود. از سوی دیگر استفاده قطعات لپ‌تاپ از جریان برق DC ، مصرف کمتر انرژی را امکان‌پذیر تر کرده است. خرید و فروش عمده شارژر لپ تاپ در مرکز فروش و پخش لوازم جانبی کامپیوتر و لپتاپ در نمایندگی تهران و وارد کننده انواع قطعات لپتاپ با لیست قیمت همکاری . پیش از آنکه بخواهیم وارد مقوله تعمیر شویم، باید به عیب یابی شارژر لپ تاپ دل بپردازیم.

  • پیش از هر چیز دانستن این نکته ضروریست که ۹۹ درصد از شارژر لپ تاپ های موجود در بازار ایران اصل نمی باشند.
  • از آنجایی که احتمال آسیب دیدن شارژر در زمان‌هایی مثل وصل کردن یا جدا کردن آن از لپ تاپ و یا در زمان حمل آن، خیلی زیاد است پس معمولاً جزو اولین اجزای لپ تاپ است که خراب می‌شود.
  • ممکن است پورت شارژ متفاوتی برای تلفنهایی استفاده شود که فاقد امکانات پیشرفته تر تلفن هوشمند مانند امکان استفاده از وب برای دانلود اپلیکیشن هستند.
  • اگر رایانه شما برنامه‌های کمتری اجرا می‌کند و از برنامه‌های سخت مانند بازی‌ها و ویرایشگرهای ویدیویی اجتناب می‌کند، باتری آن باید بیشتر دوام بیاورد.
  • خرابی شارژر در اکثر اوقات تشخیص داده نمی شود و افراد پس از اتمام شارژر باتری به گمان اینکه لپ تاپ دچار مشکل شده است به تعمیرکار مراجعه می کنند.