قیمت لوله فلکسیبل

قیمت لوله فلکسیبل

به عنوان مثال می توان دیواره لوله فلکسیبل هوا از جنس آلومینیوم و یا از جنس آلومینیوم با روکشی از پی وی سی باشد. از لوله‌های فلکسی ساخت شرکت رهورد خراسان برای محافظت سیم و کابل‌ها در تمامی تأسیسات الکتریکی مرطوب و دارای گرد و غبار، سیستم‌های روشنایی، محافظت از فیبر نوری، کف و سقف کاذب، سیستم‌های مداربسته، اتصال بین ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه می‌توان استفاده کرد. تنها عامل تعیین کننده قیمت لوله‌های فلکسی روکش دار برند آن نیست؛ بلکه پارامترها و عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله فلکسی روکشدار موثر هستند که از جمله آن‎ها می‌‎توان مواردی همچون نوع لوله فلکسی، سایز لوله فلکسی، طول لوله، قیمت دلار و ارز و… را نام برد. اساساً بیشترین عامل تعیین کننده قیمت این لوله‌های فلکسی همان سایز و اندازه خواهد بود؛ برای مثال زمانی که یک لوله فلکسی روکشدار را با سایز ۱۱ انتخاب می‌کنید، قیمت نهایی آن با لوله‌هایی به سایز ۱۶ و یا ۱۳ یکی نخواهد بود. لوله خرطومی نسوز برق برای انتقال کابل برق و سیم برق استفاده می شود و از جنس پلاستیک فشرده است اما جنس لوله فلکسیبل از فلزی است و قدرت محافظت بیشتری دارد.

لوله‌ فلکسیبل اغلب از جنس پی وی سی و آلومینیوم ساخته شده‌اند که در مدل‌های مختلف عایق دار و بدون عایق به فروش می‌رسند. اين لوله‌ ها برای انواع دستگاه‌های هواکش مورد استفاده قرار می‌گرد که مقرون به صرفه بوده و در مقایسه با کانالهای دیگر حالت انعطاف پذیری و ارتجاعی بالایی دارد. لوله های خرطومی شکل یا فنری برای انتقال هوا در سیستم تهویه به کار می‌روند. لوله فلکسیبل روکش دار PVC از جنس فلز و روکش پلاستیک بوده و در سیم کشی محوطه استفاده می شود جهت محافظت در برابر نفوذ باران و دیگر عوامل محیطی که بیشتر در کابل کشی دوربین مداربسته استفاده میشود. برای دریافت قیمت روز لوله های فلکسیبل و بهترین خرطومی فلزی مخصوص کابل کشی برق و سیستم های شبکه الکترونیکی و الکتریکی با هر نمره و سایزی جهت خرید اینترنتی و حضوری با هلدینگ اصلی تیک صنعت برق تهران تماس حاصل فرمائید. پخش کننده و توليد کننده سینی کابل، نردبان کابل، ترانکینگ، لوله فولادی برق، لوله فلکسیبل برق، جعبه تقسیم، پریز کف خواب و لوازم جانبی و اتصالات مرتبط میباشد.

از سویی امروزه دنیای مجازی نیز امر خرید را سهولت بخشیده و براحتی و با صرف انرژی و زمان کمتر اقدام به خرید فلکسی از فروشگاه‌های معتبر نمود. شرکت نوین لوله تولید کننده لوله فلکسی در لاله زار تهران، با تولید لوله فلکسی برق در انواع مختلف و با بهره گیری از نیروی کارآمد و خبره، همیشه در تلاش است تا علاوه بر جلب رضایت مشتری، بهترین محصول را با بهترین قیمت تولید کند. یکی از اتصالات پر مصرف و مقرون به صرفه برای استفاده در محیط های داخلی می باشد. لوله فلکسی بدون روکش؛ این محصول همانطور که از نامش پیدا است بدون روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه ای فلزی است و به همین دلیل مقاومت و استحکام آنها در مقایسه با لوله های روکش دار کمتر است که از آن برای محیط های داخلی استفاده میکنند. شرکت sti بزرگترین تولیدکننده عایق های صوتی، کانال فلکسیبل، عایق الاستومری و لوله فلکسی است. این شرکت در سال 1387 در راستای اصلاح و بهینه سازی مصرف انرژی تاسیس شد.

کانال های فلکسیبل شرکت STI سامان تهویه ایرانیان دارای کیفیت و قیمت های مناسب بوده و این کانال های فلکسیبل خرطومی در کارتن های 6 متری و یا 10 متری قابل عرضه می باشند. لوله خرطومی فلزی در دو مدل همسان هم عایق دار و بدون روکش تولید می شود. قیمت لوله فلکسیبل ها با توجه به نوع استفاده ، نمره مقطع یا سایز ورودی و کیفیت روکش آن محاسبه می شود.

از لوله فلکسیبل برق بیشتر به منظور انتقال مابل های GAT6 , لوله فلکسی GAT5 ، دوربین های مداربسته، کابل های آنتن استفاده می شود. از این لوله‌ها بیشتر برای محافظت از کابل‌ها در محیط های بیرونی و صنعتی استفاده می‌شود همچنین این محصول را در بازار با نام لوله شلاقی هم می‌شناسند. تولید در سه لایه متفاوت بر اساس استاندارد جهانی EN موجب افزایش اعتماد مشتریان جهت استفاده از لوله خرطومی آلومینیومی ساده برای سیستم تهویه هوا، هود و فن شده است.

  • بدیهی این شرکت در کمترین زمان ممکن کانال های خرطومی فلکسیبل برای دستگاه های داکت اسپیلت، کانال فلکسیبل، لوله های فلکسی و ….
  • تولید در سایزهای “3 الی “24 به بازار داخلی و همچنین بازارهای خارجی ارسال نماید.
  • رنگ عایق ها سفید ، سیاه و دیگر رنگ ها بصورت سفارشی در متراژ عمده ساخته می شود.
  • برای مصارف کشاورزی حتی سیستم های گاز رسانی ، روغن ، نفت و انتقال دادن مواد شیمیائی از دیگر موارد استفاده این نوع لوله ها است.

معمولا کارایی این لوله ها زمانی است که کابل ها در زیر زمین قرار است نصب شود. لوله فلکسی نقش محافظتی از یک رسانا یا نارسانا مانند هوا را داشته و به‌عنوان یک واسطه باید در ابتدا میانه و انتهای مسیر با تجهیزات دیگر به خوبی سفت و محکم شود. گلندها نوعی سرپیچ خاص بوده که در دو سمت لوله فلکسیبل نصب شده و فشار وارده بر فلکسی را کاهش داده و با توجه به نوع و سایز خرطومی، مدل خاص خود را نیز دارند. اما بست لوله فلکسی با قرارگیری در طول مسیر نقش نگهدارنده و نظم‌دهنده را ایفا کرده و در فواصل مشخص (طبق سایز فلکسی) نصب خواهد شد.

استفاده به شکل توکار و روکار موجب تنوع متریال و محل استفاده لوله فلکسیبل شده است. استفاده از لوله خرطومی به‌عنوان رابط اصلی بین دو سمت مسیر هوارسانی در شبکه تهویه هوا امری مرسوم و مهم است. طی این مقاله به‌دنبال آشنایی با اهمیت به‌کارگیری لوله فلکسیبل در صنعت هوارسانی خواهیم بود. در صورت علاقه‌مندی به کسب اطلاعات لازم جهت خرید لوله خرطومی در سایزهای مختلف تا انتهای این مقاله با سایت تهویه سان همراه باشید. لوله فلکسیخرطومی یا لوله فلکسیبل از سال 1388 درایران وارد و در پروژه های اندکی مورد استفاده قرار می گرفت. شرکت سامان تهویه ایرانیان از سال 1389 کانالهای فلکسیبل (لوله فلکسی بل یا لوله های خرطومی) را از کشور ترکیه وارد و به بازار عرضه نمود.

دریچه خطی

لوله‌های فلکسی روکشدار انواع مختلفی دارند که معمولا هر کدام را باتوجه به مشخصاتی که دارند، در محیط‎های مختلف مورد استفاده قرار می‌‎دهند؛ در ادامه برخی از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‎دهیم. شما می‌توانید قیمت لوله‌های فلکسی رهاورد ایران را از سایت‌های معتبر فروشگاهی دریافت نمایید. سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند. بنابراین قطر فلکسیبل های مخصوص 9 ، 13/5 ، 16 ، 21 ، 25 ، 29 ، 36 ، 42 ، 48 ، 52 ، 63 ، 75 و نمره 100 می باشد.

لوله فلكسيبل برق

این روکش باید دربرابر خوردگی، رطوبت و آسیب های خارجی دیگر مقاوم باشد. لوله فلکسیبل به عنوان یک روکش استاندارد برای سیم ها و کابل ها و همچنین در دوربین های مدار بسته استفاده می شود. در ادامه به معرفی لوله فلکسیبل و ویژگی ها و انواع آن پرداخته شده است. این لوله‌ها از یک لایه آلومینیوم و یک لایه برزنت تشکیل شده‌اند که بین آن‌ها پلی استر قرار دارد همچنین قابلیت کششی زیاد و استحکام بالا دارد.

فروش لوله فلکسیبل – فروش لوله فلکسی – لوله فلکسیبل برق

پلی استر موجود در لایه داخلی از افت فشار هوا جلوگیری کرده و از رشد انواع باکتری در مسیر طولانی کانال تهویه ممانعت به عمل خواهد آورد. لوله فلکسی آلومینیومی برای دمای مابین منفی 30 الی مثبت 150 درجه سانتی‌گراد مناسب بوده و در صورت حریق احتمالی، گاز سمی تولید نخواهد کرد. 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه مجزا از پلی استر به انتخاب این فلکسیبل برای سیستم تهویه هوا، انواع هود و فن هواکش منجرب شده است.

Overseas domestic helper.