قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت + کارتی و هوشمند-خانه هوشمند آکو

قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت + کارتی و هوشمند-خانه هوشمند آکو

قفل هوشمند استاندارد، مقاومت بسیار بیشتری در برابر فشار و ضربه مکانیکی نسبت به قفل یا دستگیره معمولی دارند. مکانیزم پیچیده قفل یا دستگیره دیجیتال موضوع دیگری است که باید جهت امنیت این قفل به آن توجه کرد. بسیاری از قفل‌های غیراصلی و یا بی‌کیفیت از این امکانات بی‌بهره‌اند. خیر کلید مکانیکی برای مواقع اضطراری مثل تمام شدن شارژ قفل دیجیتال می باشد. در حال حاضر این محصول را می‌توانید با برندهای متفاوتی در بازار پیدا کنید. هر کدام از این محصولات، مجهز به تکنولوژی‌های متفاوتی هستند و عملکردهای مختلفی دارند.

دارای رمز، کارت و اثر انگشت مجهز به انواع سیستم های امنیتی دارای چشمی دیجیتال آنلاین قابلیت کنترل از راه

گروه بازرگانی آداک با تکیه به تجربه ۴۰ ساله خود در زمینه واردات و نصب تجهیزات هوشمند خانگی توانسته است که مجموعه‌ای از برترین محصولات روز دنیا را با قیمتی فوق‌العاده در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. تجهیزات ایمنی آداک لاک قابل نصب روی تمامی وسایل مهم خانه می باشند. آداک لاک در کنار تجهیزات ساختمانی و شخصی، تجهیزات مورد نیاز پروژه های هتلی را نیز فراهم می آورد.

  • همانطور که از نام این قفل بر می آید، قفل هوشمند وسیله ای الکترومکانیکی است که با برخورداری از قابلیت های هوشمندانه موجود در آن، دیگر نیاز نیست که نگران گم کردن و یا فراموش نمودن کلیدهای خود باشید؛ زیرا کلید شما، انگشتان شما است.
  • با این قفل ها هر کاربر میتواند کد شناسایی منحصر به فرد خودش را داشته باشد ، همچنین این محصولات تگ های فیزیکی و یا کارتهای غیر تماسی را ساپورت میکنند.
  • مهم‌ترین ویژگی‌های آن رمز، اثر انگشت، رمز یک‌بارمصرف، رمز ادمین، بدنه ضد حریق، ضد خش و هزاران مزیت دیگر.
  • می توان گفت قفل های دیجیتالی مطمئن ترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار می باشند.این سیستم ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورتی که رمز به صورت اشتباه وارد شود و یا به قفل ضربه زده شود، به سرعت زنگ هشدار درب به صدا در می آید.

ناگفته نماند، همه قفل‌های برند یوکا به صورت کاملاً ضد سرقت طراحی و ساخته شده‌اند. ویژگی ضدسرقت قفل دیجیتال به این معناست که سارقین نمی‌توانند با استفاده از مکانیزم‌های بازگشایی درب، مانند نفوذ با استفاده ایجاد سوراخ و یا ضربه و همچنین هک کردن اطلاعات موجود در کامپیوتر قفل، وارد محیط شوند. در فناوری حسگرهای بیومتریک قفل هوشمند، سه نوع سنسور اثر انگشت لمسی، نوری و نیمه هادی وجود دارند.

قفل اثر انگشتی با بهره گیری از یک اسکنر مخصوص و بسیار سریع، اثر انگشت فرد را با هویتی که قبلا برای او ثبت شده تطابق داده و درب را برای وی باز می‌کند. از فناوری قفل اثر انگشتی و قفل دیجیتال بیومتریک در دستگاه‌های حضور غیاب هم استفاده می‌شود ولی چون قرار نیست این دستگاه‌ها فعالیت مکانیکی داشته باشند سرعت عمل اجزای قفل اثر انگشتی بیشتر از آن‌ها می‌باشد. به دلیل امنیت بالایی که ایجاد می‌کنند، کاربرد فراوانی در مصارف تجاری، اداری و خانگی دارند. دستگیره‌های هوشمند رمزی قابلیت نصب روی انواع درب‌های چوبی و ضد سرقت را دارند. معمولا قفل‌های رمزی امکان استفاده از اثر انگشت، برای باز کردن درب را به ما می‌دهند.

همه قفل‌های هیوندای توسط رمز دیجیتال، رمز الگو ، کارت یا تگ، فرمان خواهند گرفت. در برخی از مدل‌ها علاوه بر موارد بالا، فرمان به قفل از طریق سنسور اثرانگشت نیز امکان‌پذیر خواهد بود. استفاده از رمزهای خاص، استفاده از کارت های هوشمند، توسط گوشی موبایل و … از مهم ترین روش هایی هستند که به وسیله آن می توان قفل های دیجیتال را باز نمود.

قفل دیجیتال لمسی Milre مدل MI-5200

این قفل مانند دیگر قفل‌های الکترونیکی از جمله یال، گیت من و … فراتر از یک وسیله خانگی به‌حساب می‌آید و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که به هیچ‌وجه با قفل‌های معمولی قابل مقایسه نیستند. در مجموع این نوع قفل‌ها‌ به‌منظور حفاظت و امنیت بیشتر برای درب ورودی ساختمان‌ها و اداره‌ها ساخته و تولید گردیده است. این قفل امکان بازگشایی با مشخصه های بیومتریک (اثر انگشت و تشخیص چهره)، رمز عبور، کارتی و بازگشایی با تلفن همراه را دارا می باشد. همه قفل های دیجیتال تنسرلاک از نوع قفل ترکیبی هستند که از جمله قفل های هوشمند در این زمینه می توان به قفل های هوشمند پاسارگارد، دنا، سهند و دماوند اشاره کرد؛ که قفل هوشمند سهند به قفل اقتصادی تنسرلاک مشهور است و بیشتر برای پروژه های بزرگ استفاده می شود.

قفل دیجیتال چند کاره

به هر روی، قفلی که به این ویژگی مجهز باشد، قیمت بیشتری نسبت به قفل‌های قفل درب دیجیتال دیجیتال معمولی دارد. ضد سرقت بودن قفل به معنایی که قبل از این صحبت کردیم، یک ویژگی امنیتی مهم برای قفل محسوب می‌شود. ناگفته نماند که قفل‌های تولید شده در کشورهای آسیایی، به ویژه کره‌جنوبی و قفل‌های اروپایی و آمریکایی در رده بهترین محصولات بازار هستند.

قفل هوشمند تنسر لاک، نامی آَشنا در بین تولیدکنندگان قفل هوشمند به حساب می آید که محصولات بینظیر آن سبب شده است تا بسیاری از افراد علاقه مند به خرید قفل هوشمند از این برند نمایند. از مهمترین ویژگی های قفل هوشمند تنسر لاک میتوان به طراحی بینظیر، سیستم امنیتی غیر قابل نفوذ، بازگشایی از طریق راه های مختلف، تنظیم رمزنگاری توابع خیالی، بدنه بسیار مقاوم و خدمات پس از فروش عالی آن اشاره نمود. به طور مثال اگر شما قبلا قفل دیجیتالی خریده بودید که فقط با رمز عبور کار می کرد و اکنون مایل هستید تا درب خانه تان را با موبایل باز کنید نیازی به خرید قفل الکترونیکی دیگری ندارید. قفل دیجیتال در سه نوع بیومتریک،قفل صفحه کلید رمزداروکارتیارائه می‌شود. مثلا قفل بیومتریک به سه‌نوع متفاوتقفل اثر انگشتی، قفل تشخیص چهره و قفل تشخیص کف دست دسته‌بندی می‌شود. یا قفل رمزدار به صفحه کلید دکمه فشاری و صفحه کلید لمسی تقسیم می‌شود.

Useful reference for domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd.