قیمت شارژ گاز کولر ماشین در بازار چقدر است؟

با اینکه پیش فروش تارا در انتهای سال 99 انجام شد اما طبق اطلاعیههای شرکت ایران خودرو، تا مهر و اسفند 1400 خبری از ورود این محصول به بازار نخواهد بود. با ورود این مدل و استقبال بیشتر از آن به دلیل سرعت و شتاب بیشتر و همخوانی بهتر بخشهای مکانیکی که به کیفیت رانندگی کمک میکرد، نسل قبلی S7 با فروش کمتری روبرو شد و در نهایت در اواسط سال ۱۳۹۷ تولید آن به پایان رسید. اما تارا اتوماتیک علاوه بر موارد فوق به آپشنهایی مثل کیسههای هوای جانبی جلو، آینههای جانبی برقی تاشونده، دوربین دید عقب، رینگهای ۱۶ اینچی آلومینیومی، تنظیمات برقی صندلیهای جلو، روکش صندلیهای چرم و پارچهای، سنسور نور و باران، ورود بدون کلید، دکمه استارت سانروف و نشانگر وضعیت دنده تجهیز شده است. این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب می آید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و…

بنابراین شاهد رقابت جدیتری در بین شرکتهای ژاپنی در ردهی خودروهای شاسی بلند هستیم که اوتلندر نیز با برآوردن نیازهای خاص مشتریان خود از طریق بهبود امکانات رفاهی، ایمنی و استفاده از کیفیت بالا در مواد بهکار گرفته شده، قد علم کرده است. همانطور که مشاهده کردید، بیشتر خودروسازان برای سال ۲۰۱۸ میلادی تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید خودروهای شاسی بلند سایز کوچک قرار داده اند. گرند ویتارا از کمپانی سوزوکی، اولین شاسی بلندی بود که بهصورت رسمی در کشور تولید شد. وی ضمن اشاره به ارائه بسته خدمات متفاوت و ویژه به دارندگان تارا، اعلام کرد: ایران خودرو برای محصول تارا اتوماتیک که به زودی وارد بازار خواهد شد، نیز هدفگذاری کیفی پنج ستاره را دنبال میکند و در صدد است تا با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، رضایتمندی مشتریان را کسب کند. در بازار ایران که به دلیل محدودیت در تنوع مدلها، بهویژه در بهروز بودن خودروهای خارجی سطح استاندارد چندان بالا ندارد، یک محصول جهانی خیلی راحت میتواند خود را به عنوان ماشینی برتر مطرح کند. این پیشرانه با استاندارد یورو ۵ همراه بوده و در حال حاضر تولید داخلی این قوای محرکه در کشور آغاز شده است. به این ترتیب تارا در دو نسخه دندهای و اتومات در نیمه دوم 1400 وارد بازار خواهد شد.

اقتصادآنلاین- روزبه راد؛ شرکت ایران خودرو در اواسط دهه 90 شمسی پس از بازگشت مجدد کمپانی پژو به بازار ایران تصمیم گرفت تا یکسری از تولیدات جدید این خودروساز مطرح فرانسوی را در کشورمان به تولید برساند که از جمله آنها میتوان به پژو ۳۰۱ ، پژو ۲۰۸ و پژو ۲۰۰۸ اشاره کرد. اما تحریمها و مشکلات ناشی از آن این فرصت را از ایران خودرو گرفت. با توجه به تصاویر منتشر شده از این خودرو، این خودروساز، مانند سایر محصولاتش نوشتار فارسی را بر روی درِ صندوق انتخاب کرده است. حال با توجه به این تصاویر می بینیم که غربیلک فرمان تارا به سبک طرح D طراحی شده و الگویی جدید را نسبت به سایر محصولات ایران خودرو دارد. ایران خودرو از پیشرانه TU5 که در سایر محصولات این شرکت نیز مورد استفاده قرار گرفته بود، در قلب تارا استفاده میکند. این طرح در وهله اول، برای هایما S7 پلاس اتوماتیک اجرا خواهد شد که این خودرو در رنگهای سفید، مشکی، زغالی، خاکستری و نقرهای متالیک با موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه میشود. به گزارش وبسایت تندایران، در طرح فروش هایما S۷ پلاس توربوشارژ اتوماتیک، این خودرو به قیمت 675 میلیون تومان عرضه میشود. ضمانت سه ساله یا 50،000 کیلومتر، بیمه بدنه و دارا بودن کارت طلایی از دیگر مزایای جانبی این خودرو است که جای خود را با سرعت در بازار پیدا نمود.

اگرچه این خودروی کممصرف دارای نقاط ضعفی مانند هندلینگ پایین و کیفیت پایین مواد سازنده و همچنین پایینبودن شتاب است، اما با توجه به رده قیمت آن و دارا بودن امکاناتی نظیر سانروف، کیسه هوای ایمنی، سنسور عقب و سیستم ترمز میتواند انتخاب مناسبی برای مشتریان خودروهای شاسیبلند ارزان باشد. همچنین حمید مرادی قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو ، روز شنبه از افزایش روزانه تولید تارا به صد دستگاه خودرو در این گروه خودروسازی خبر داد و با بیان اینکه با ادامه روند کنونی به زودی تولید تارا به 300 دستگاه در روز هم خواهد رسید گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2000 دستگاه تارا تولید شده است و در آینده نزدیک برنامه فروش فوق العاده خودرو تارا نیز به اجرا گذاشته خواهد شد. فروشنده می تواند حواله خودرو ثبت نام شده خود را با مبلغی بیش از آن که خود پرداخت کرده است بفروشد و علاوه بر اینکه ضرری مالی را متحمل نمی شود بلکه مبلغی را سود می برد. این کراس اور بیش از 5 سال است که در رده ارزانترین ماشینهای شاسی بلند ایران قرار داشته و دارای دو نوع گیربکس اتومات و دندهای است.

این خودرو یک سدان رده C و متوسط به حساب میآید و در نمونه فول آپشن به استارت دکمهای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، کامپیوتر سفر، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک عقب، دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، سنسور نور و باران، تریم داخلی چرم و پارچه، صندلی برقی راننده، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سانروف، چهار کیسه هوا و… 25. سنسور ترمز ABS با شماره نقشه ۷۰۱۵ ( در خودروهای ABS دار ) محل قرارگیری روی دنده پلوس راست عقب . فشنگی آب مربوط به آب موتور از نوع NTC با شماره نقشه ۴۰۰۵ یا ۱۲۲۰ . مجموعه موتور و گیربکس باتوجه به تطبیق آنها به شرایط آب و هوایی کشور و سامانه خنک کاری بهتر، عملکرد تارا را حداقل برروی کاغذ نسبت به پژو 301 بهتر خواهد بود.پس از معرفی مختصر بخش فنی تارا اتوماتیک، به بخش امکانات رفاهی میرسیم. طراحان مسئول پروژه تارا فرم بدنه پژو ۳۰۱ را حفظ کرده اما نمای جلو عقب این خودرو را به صورت کلی تغییر دادهاند تا بتوانند آن را به عنوان محصولی متمایز به بازار ایران ارائه دهند؛ اما متاسفانه نتیجه کار آنطور که باید جذاب و دلنشین از آب درنیامده است، به نحوی که به راحتی میتوان عدم تطابق طرح چهره با فرم کلی بدنه و نمای جانبی خودرو را احساس کرد.

سپند خودرو این امکان را فراهم کرده تا اقساط ماهانه با توافق بین شرکت و مشتریان تعیین شوند و در صورت پرداخت کل مبلغ اقساط پیش از موعد مقرر، شرکت درصد سود خود را نیز کاهش خواهد داد. با این حال، انتظار میرود قیمت تارا شرکتی در محدوده 280 تا 380 میلیون تعیین شود. به گزارش خبرنگار عصر ایران در این مراسم که با حضور وزیر صمت، نمایندگانی از کمسیون های برنامه و بوجه ،صنایع و اصل 90 مجلس ، مدیران صنعت خودرو کشور و خبرنگاران برگزار شد تولید انبوه خودرو” تارا “با گیربکس اتوماتیک رسما آغاز شد. پس از تحقق وعده بابک رحمانی ، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ، در زمینه برنامه فروش جدید ایران خودرو برای هایما S7 پلاس توربوشارژ اتوماتیک بدون محدودیت های قرعه کشی که قرار است چهارشنبه 7 مهر 1400 اجرا شود، قرار است این طرح فروش فوری برای هایما S5 نیز برگزار شود. هایما S۷ پلاس، در بازار 813 میلیون تومان خرید و فروش میشود. ایران خودرو در طرح های جدید فروش خود، قیمت قطعی فروش خودرو را اعلام میکند، و قیمت قطعی هایما اس 7 پلاس ، نسبت به قیمت اعلامی در شهریور 1400 ، 35 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و قرار است 675 میلیون تومان به فروش برسد.

امروزه نسخه دستی و اتوماتیک بهترتیب با قیمتهایی حدود ۴۴۵ و ۵۷۵ میلیون تومان برای مدلهای ۱۴۰۰ و ۴۶۵ و ۵۹۵ میلیون تومان برای مدلهای ۱۴۰۱ معامله میشوند که واقعا ارزش حقیقی خودرو را زیر سوال میبرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به روزرسانی جی واگن و ویژگی های کلیدی آن ، به مطالعه زیر ادامه دهید! اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید اقساطی خودرو و محصول جدید ایران خودرو هستید در ادامه این مطلب همراه سپند خودرو باشید. در چنین شرایطی اگر به فکر خرید تارا ایران خودرو هستید، میتوانید از گزینههای جایگزین مانند شرایط خرید اقساطی تارا تحویل فوری در سپند خودرو استفاده کنید. اگر هم زیاد به مسافرت میروید یا آفرودباز هستید، بدون شک بهترین گزینه برای شما خرید شاسی بلند است. سیستمهای هشداردهنده شاسی بلند چینی تیگو 7 شامل سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد لاستیک است.

همان طور که از تصاویر کابین ایران خودرو تارا مشخص است، این خودرو به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، نمایشگر لمسی، شیشه ها آینه های برقی، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، تهویه الکتریکی و دستی، تریم داخلی پارچه ای و… همچنین رودری ها از طرح مشابه خودرو پژو 206 در نسخه دستی، به طرح مشابه پژو 301 در نسخه اتوماتیک تغییر کرده است. همچنین سروصدا و لرزش پیشرانه TU3 نسبت به موتور M15 سایپا کمتر بوده و سواری آرامتری را به همراه خواهد داشت. کافی است تا تصویر نمای داخلی تارا را در کنار تصاویر نمای داخلی پژو 301 قرار دهید تا متوجه شباهتهای فراوان آنها شوید، همچنین می توانید به بررسی خرید اقساطی پژو 301 نیز نیم نگاهی داشته باشید.. با کمی دقت به چرخ های این خودرو، متوجه خواهید شد که از تایرهای داخلی سازی شده در K132 آزمایش فنی استفاده شده و همچنین ترمزهای جلو و عقب این خودرو هم از نوع دیسکی است. روی بخش های مختلف بدنه ایران خودرو تارای آزمایش فنی، نشانه گذاری و نوشته هایی قرمز رنگ دیده می شود که نشان می دهد این خودرو با بدنه آزمایشی وارد تست های جاده ای شده و خطاهای مونتاژی اجزای بدنه آن حل نشده است.

در ضمن، برای شارژ باتری این اس کلاس هیبرید با شارژر خانگی، به تنها سه ساعت نیاز دارید. این توان از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی و یا ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میشود. با در نظرگیری این نکته، می توان پی برد که گفته های یکی از مدیران ارشد ایران خودرو مبنی بر تسریع در فرایند تست های تارا صحت داشته است. با این حال پیش بینی قیمت 280 تا 380 میلیونی برای خودرویی که دارای طراحی جدید و امکانات بیشتری نسبت به سایر محصولات ایران خودرو است کاملاً قابل انتظار خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با مشخصات تارا و شرایط خرید اقساطی محصولات ایران خودرو در سپند خودرو آشنا شویم. قبل از آشنایی با شرایط فروش اقساطی تارا با تحویل فوری، بهتر است کمی بیشتر با محصول جدید ایران خودرو آشنا شویم.

از دیگر نکات مثبت فضای داخلی تارا ایران خودرو باید به صندوق عقب بسیار وسیع ۶۴۰ لیتری آن اشاره کرد که در نوع خود و در قیاس با محصولات همرده داخلی، بیشترین فضا را در اختیار اسباب و وسایل مشتریان ایرانی میگذارد. هر خودرو باید قبل، حین یا پس از تردد از طریق یکی از روشهای پرداخت پیشبینی شده نسبت به پرداخت عوارض اقدام کند. این عوارض یک بدهی همیشگی برای ترددکننده است. این کراساوور اسپرت چینی با گیربکس CVT اتوماتیک ۷ حالته همراه شده و موتوری ۴ سیلندر با گنجایش ۲۰۰۰ سیسی دارد. خودروی تارا موتور ۱۶۰۰ سیسی EC5 با توان ۱۱۰ اسب بخار و گتشاور ۱۵۰ نیوتن متر دارد. این مدل را می توان تلفیقی از تیپ ۲ و تیپ ۵ دانست! از ابتدای سال 1400 تا پایان اردیبهشت ماه 60 عدد از این خودرو در کشور تولید شده است و اولین تصاویر این خودرو در بهار 1400 به صورت غیر رسمی منتشر شد و اغییرات اسم این خودرو از چری تیگو 8 پلاس به ام وی ام تیگو 8 پرو با مشاهده این تصاویر مشخص شد.

محصول تولیدی پرطرفدار پژو در ایران اما ۱۸ ساله شده است. در طراحی این خودرو با توجه به طرح اولیه شرکت پژو از خطوط ملایم با زوایای نرم بهره گرفته شده است. در نمای جانبی و بر اساس طرح اولیه شرکت پژو، از خطوط نسبتا ملایم با زوایای نرم استفاده شده تا حالتی خانوادگیتر برای نیمرخ پژو ۳۰۱ به وجود آورده شود؛ این در حالی است که طراحان شرکت ایران خودرو تصمیم گرفتهاند تا طرح چراغها، جلوپنجره و المانهای روی سپر را با استفاده از خطوط صاف به همراه زوایای شکسته ترسیم کنند و جلوهای نسبتا ستیزهجویانه و اسپرت برای انتهای جلو و پشت تارا پدید آورند که البته نتیجه کار خیلی زیبا از کار درنیامده و باید گفت فرایند طراحی و فیسلیفت این خودرو احتمالا به صورت سراسیمه و بدون در نظر گرفتن سلیقه مشتریان انجام گرفته است. درمجموع باید گفت که اوضاع فضای داخلی تارا نسبت به نمای بیرونی آن بهتر بوده و احتمالا اکثر مشتریان رضایت بیشتری از آن نسبت به طرح بدنه این خودرو خواهند داشت. شرکت ایکو سدان جدید خود را با گیربکس ۵ دنده دستی و یا ۶ دنده اتوماتیک به بازار تزریق خواهد کرد که در این بین شتاب صفر تا 100 تارا دستی حدود ۱۱.۵ ثانیه است و شتاب مدل اتوماتیک نیز اگرچه به صورت رسمی اعلام نشده اما احتمالا چیزی بین ۱۲ تا ۱۲.۵ ثانیه خواهد بود؛ در نتیجه باید منتظر عملکرد فنی متوسط و البته مناسب برای مصارف خانوادگی از این خودرو ملی باشیم.

در حال حاضر قیمت نهایی تارا ایران خودرو مشخص نیست و اگر قصد خرید این خودرو با شرایط شرکتی را دارید باید تا مهر و اسفند 1400 منتظر بمانید تا قیمت نهایی تارا مشخص سایت ebtekarkhodro شوید. مشتریانی که به غیر از امکانات رفاهی به دنبال جلب توجه هستند و قصد دارند تا خودرویی متفاوت با خودروهای معمول بازار داشته باشند. بخصوص که روی تارا امکاناتی نظیر کنترل پایداری الکترونیکی هم قرار گرفته که برای هر ماشین امروزی از نان شب واجبتر است. مدلهای وانت چه نمونه دوکابین و چه نمونه تک کابین هم مانند شاسی بلند از طراحی قدیمی و از مد افتاده ای استفاده میکنند و بیشتر سعی شده روی توانایی های آفرودی آنها کار شود تا تولید یک ماشین زیبا و امروزی. باوجوداینکه ایرانخودرو سعی داشته از خودروهایی چون فولکس پاسات الگوبرداری کند اما نتیجه کار دلچسب نیست و با استانداردهای امروزی طراحی و مدهایی که در خودروهای مدل ۲۰۲۰ میبینیم بهشدت فاصله دارد.

Overseas domestic helper.