قیمت سمند LX صفر 1401-1400 و کارکرده 1383-1401 امروز | ebtekarkhodro

مجله خبری ابتکار خودروبته به نظرم اگر لاستیک خوب هم زیر ماشین بندازم کاملا این مشکل حل میشه چون لاستیکاش بی کیفیته. در مورد بنزین هم بخاطر بوی بنزینی که در خارج خودرو و اطراف باک احساس میکردم رفتم نمایندگی و متوجه شدم خرطومی باک شکسته است و از آن بنزین تبخیر می شود که عوضش کردم و امیدوارم این مشکل هم حل شود. البته اگر اهل شتاب هستی میتونی سمند ef7 بخری ولی لوازمش کمی گرون تره که بازم بهت سمند lx پیشنهاد میکنم. بنده یه پارس موتور زانتیا دارم قبلشم 405 داشتم که واقعا از هر دو راضی بودم و هستم ولی گفتم بنظر دوستان اگر پارس رو بفروشم یه سمند صفر بخرم بهتر نیست چون من زیاد استفاده ندارم به همین خاطر الکی پولم خوابیده لطف کنید راهنمایی کنید متشکرم.

  • اجاره این خودرو به صورت بدون راننده بوده و به شکل های متعددی نظیر اجاره روزانه سمند، اجاره هفتگی و اجاره ماهانه صورت می پذیرد.
  • اگر بیشتر توی جاده هستی سمند بگیر (اما تمیز باشه نه ماشینی که به خرج افتاده) ولی برای مصرف شهری همون پراید خوبه.
  • سمند یکی از خودروهای سواری تولید شده پرطرف‌دار، توسط ایران‌خودرو است.
  • سمند خودرویی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید شده است و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است.
  • در مجموع باید گفت که خودروی سمند ال ایکس از محصولات پرفروش شرکت ایران خودرو می‌باشد که به دلیل وجود قطعات در دسترس و قیمت مناسب انتخاب معقولی برای یک سدان خانوادگی با قیمت پایین و مقرون به صرفه می‌باشد.

سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در قسمت‌های بعدی شرایط فروش سمند اقساطی تحویل فوری را پس از بررسی مشخصات ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به صورت کامل به شماتوضیح خواهیم داد. اگر بخواهیم لیستی از خودروهای ایمن و پر فروش داخلی تهیه کنیم قطعا سمند و انواع مختلف آن در صدر این لیست قرار می‌گیرند.

قیمت سمند LX صفر (LX ) در بازار امروز ،23 بهمن 1401

در سالهای اخیر عرضه محصولات چینی جدید باعث شده که سمند دیگر جذابیت روزهای گذشته را نداشته باشد اما همچنان بدلیل قیمت ارزانتر و هزینه نگهداری پایین‌تر از بسیاری از سدان‌های خانوادگی موجود در بازار، میتواند انتخابی عاقلانه هرچند از سر اجبار به حساب آید. سمند LX سال هم یکی از نسخه‌های همان سمند قدیمی خودمان است اما با برخی تغییرات جزئی در ظاهر و باطن به بازار عرضه میشود. لوازم یدکی خودرو در دسترس بوده و با قیمت مناسبی عرضه می‌شود؛ همچنین سمند ال ایکس EF7 گزینه خوبی برای افرادی است که به دنبال خرید سدان خانوادگی راحت و جادار هستند. ال ایکس با دو نوع موتور متفاوت XU7 JP/L3 و EF7 در ایران خودرو تولید می‌شود.

سمند LX مدل 96 کم کارکرد سالم

+ مهم‌ترین معایب ماشین سمند چیست؟ خودروی سمند دارای معایبی مانند مصرف سوخت بالا، طراحی داخل نامتناسب، طراحی بیرون قدیمی و وزن سنگین است. این ماشین از سال 1381 تا کنون در خط تولید این شرکت بزرگ خودروسازی قرار دارد. خودروی مورد نظرم را از کجا خریداری کنم؟ این سوالی است که معمولا برای کسانی که قصد خرید خودرو دارند ایجاد می‌شود.

البته فرم کلاسیک استفاده شده در کابین به نوعی با ظاهر بیرونی سمند همخوانی دارد و خطوط کلی داشبورد و رودری‌ها از طرحی منطقی بهره میبرند، اما در هر صورت فضای داخلی ماشین نمیتواند اقتصادی بودن خودرو را مخفی نماید و چیزی فراتر از انتظار به شما ارائه نماید. حتی سمندهای مجهز به داشبورد جدید هم از این حیث شرایط ایده‌آلی ندارند اما این مدل دیگر جدای از بحث قدیمی بودن، تکراری و خسته کنند هم شده است. سلام دوستان/ یه سوال داشتم / آقا موتور ef7 از لحاظ استهلاک خوبه یا نه / یکی میگه شاتون میزنه ، یکی میگه نمیزنه / یکی میگه پر خرج ، یکی میگه کم خرج / آخرش خوبه یا نه ؟ ممنونم از راهنمایی هاتون. قیمت سمند LX LX امروز 23 بهمن 1401 با 9,000,000 تومان افزایش نسبت به تاریخ 16 بهمن 1401، 459,000,000 تومان قیمت خورد. + ماشین چینی بخریم یا سمند؟ سمند در میان خودروهای میان رده از خودروهای چینی هم‌رده‌اش بهتر و مقرون به‌صرفه‌تر است، زیرا دسترسی به تعمیرکاران و قطعات یدکی راحت‌تر است. + بهترین مدل سمند کدام است؟ با توجه به قیمت و میزان امکانات، می‌توان از سورن و ال‌ایکس به عنوان بهترین مدل‌های سمند یاد کرد.

http://borna-news.ir