قیمت جک, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | ebtekarkhodro

+ بهترین محصولات جک در ایران چه مدل‌هایی هستند؟ از بهترین محصولات جک در ایران می‌توان به J5، J3، J4، s5 و … الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید. بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

آپشن‌ها و امکانات JAC S5

شرکت کرمان موتور در ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور شرکت جک است و تاکنون مدل های j3، j5، s5 و s3 را به ایران آورده است. جک اس۵ دنده‌ای آنقدر موفق بود که نسخه‌های جک اس۵ با گیربکس اتوماتیک نیز با استقبال مردم مواجه شد و شرکت کرمان موتور فروش بالایی را تجربه کرد. لازم است ذکر شود گیربکس جک اس۵ اتوماتیک از نوع دوکلاچه تَر و ۶ سرعته است. نمای جلویی این خودرو شباهت زیادی به هیوندای ix35 دارد و در نگاه اول می‌توان این شباهت را تشخیص داد. این خودرو ۵ ستاره ایمنی سازمان C-NCAP چین را دریافت نموده‌است.[۱] رقبای اصلی این خودرو چری تیگو ۵، چری تیگو ۷ و هایما اس۷ هستند.

  • برای اینکه قدرت موتور این خودرو افزایش یابد می توانید از بنزین سوپر و یورو 4 استفاده کنید.
  • جک s5 اولین خودرو از شرکت JAC می باشد که توانسته 5 ستاره ایمنی را دریافت کند.
  • خودروی جک s3 یک خودروی شاسی بلند و با قیمت مناسبتر از شاسی بلندهای کره ای و ژاپنی است که البته قیمت آن نیز به دلیل فروش زیاد افزایش یافته است.فروش اقساطی کرمان موتوربهترین راهکاری است که از طریق آن میتوان این خودرو را خریداری نمود.
  • هر چقدر ظاهر این خودرو در ابتدای رونمایی آماج حملات بین‌المللی قرار گرفت و حتی در داخل کشور هم عده‌ای آن را ناموزون خواندند، اما طراحی داخلی جک اس ۵ یکی از بزرگترین مزایای این خودرو محسوب می‌شود.
  • این خودرو از جمله خودرهای جک است که این روزها در بازار فروش بالایی دارد.
  • اولین چیزی که در بررسی طراحی ظاهری جک اس5 به چشم می‌خورد، شباهت‌های آن با یکی از محصولات کارخانه هیوندای، یعنی توسان است.

همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

جک،جی 3 مدل 94

با فعالیت های متداوم این مجله خبری ابتکار خودرو چینی در حوزه تولید در سال 2000 توانست با اخذ مجوز از دولت اقدام به تولید خودرو ون و شاسی بلند کند. شرکت کرمان موتور در حوزه مونتاژ، ساخت، فروش و همچنین خدمات پس از فروش در ایران فعالیت می کند. شرکت جک نیز در حوزه تولید خودرو جک با شرکت کرمان موتور فعالیت می کند. این شرکت ها تا به الان با همکاری یکدیگر توانسته اند انواع متنوعی از خودروی جک را تولید و روانه بازار کنند. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع خودرو جک بپردازیم پس برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. برای پاسخ به تقاضای خرید اقساطی جک s5 دنده‌ای و همینطور خرید اقساطی جک اس5 اتوماتیک، سپندخودرو بهترین شرایط خرید جک s5 اقساطی را به شما ارائه خواهد داد.

جک روغنی 10 تن رونیکس RH-4904

در هر کدام از این خودروها مشخصات فنی، امکانات رفاهی با توجه به ساختار هر کدام تعبیه شده است. تنوع و ارائه این خودروها در مدل های مختلف جوابگوی نیاز هر فرد با هر سلیقه ای است. هر کدام از این خودروها در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. تجربه موفق تولید خودروی جک S5 باعث شد تا شرکت کرمان موتور نسبت به مونتاژ خودروی دیگر این شرکت با نام جک S3 اقدام کند.

http://borna-news.ir