قیمت ام وی ام, خودرو صفر وکارکرده به روز در خرید و فروش کاراپ | ebtekarkhodro

مدیران خودرو نماینده شرکت چینی چری در ایران است که از سال 1381 نسبت به واردات ماشین، قطعات و در ادامه مونتاژ محصولات ام وی ام در منطقه‌ای مخصوص از ارگ جدید شهر بم اقدام کرده است. محصولات چینی به دلیل قیمت پایین در رقابت با سایر ماشین‌های خارجی موجود در بازار ایران، موفق‌تر بوده و در نتیجه، آمار فروش بالایی هم دارند. مدیران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ام وی ام ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز کرد.

ام وی ام،315 هاچ بک اسپرت،اکسلنت مدل 98

ام وی ام 550 دیگر محصول سدان کامپکت چری است که که در دو نسخه دستی و اتومات، توسط مدیران خودرو عرضه می‌شود. تجهیزات رفاهی MVM 550 تا حد زیادی در حد امکانات مدل 530 است؛ در واقع این دو ماشین، بیشتر در طراحی ظاهری و داخلی با هم تفاوت دارند. شرکت مدیران خودرو که بصورت شرکت مشترک با شرکت چری چین اداره می شود، تحت حمایت های آن شرکت به یک خودروساز قدرتمند تبدیل شده است و به موفقیت های چشمگیری دست یافته است. از مهمترین تغییرات صورت گرفته در نسل جدید خودرو آریزو 5 جایگزینی نسل جدید گیربکس CVT است. بکارگیری گیربکس جدید موجب کاهش صدای تولید شده توسط گیربکس و در نتیجه کاهش نفوذ صدا به خودرو می گردد..

کانال تلگرام ماشین نِت مخصوص استان تهران

ام وی مجله خبری ابتکار خودرو ظاهر و باطن تمییز داخل اسپرت مخمل کوبی شده داشیبورد و روکش چرمی و بدنه آلبالویی شده ضبط و باند و … با این پیش پرداخت کم و سود ۲۱درصد خیلی هم عالیه بهتر پراید سوار شدن یا ماشین ایراخودرو و سایپا از نمایشگاه با سود ۶۰ الی ۷۰ درصد اونم اگه آخر سر سند بزنند. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و بخش خصوصی ایرانی است. اگر خودرو شما از این شرکت سازنده ، در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید.

شرایط خرید محصولات MVM

در ضمن جهت پیش ثبت نام برای هر یک از محصولات ام وی ام و محصولات چری کافی است مشتریان به صفحه ثبت نام مدیران خودرو مراجعه کرده و بعد از تکمیل فرم مربوطه اقدام به خرید نمایند. شرکت مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات خود را با اقساط ۶۰ ماهه ویژه بهمن ۱۴۰۱ آغاز می نماید. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در این صورت می توان گفت رضایت مشتریان نقطه ای است که مدیران خودرو هدف گیری کرده است و شرایط فروش اقساطی ام وی ام دقیقا بر اساس نیازهای کاربران برنامه ریزی شده است.

  • چری اریزو 5 توربو از موتور مشابه با خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ استفاده می‌کند که می تواند قدرت خروجی قابل توجهی برای ماشین تولید کند.
  • ام وی ام و چری برای فروش تمامی محصولات خود شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین ماشین های مونتاژی بازار ایران شناخته می شود و در تمام این سال ها طرفدارهای زیادی به سمت خودش جلب کرده است.
  • ناگفته نماند که علاوه بر ظاهر جدید در این نسخه از هاچ‌بک کوچک Chery، مشخصات فنی آن هم تغییراتی دارد و آن را به نیاز روز، نزدیک‌تر کرده است.

آریزو 6 مدیران خودرو یکی از پرآپشن ترین و سطح بالاترین سدان های چینی بازار ایران به حساب می آید. مجموعه ای از ویژگی های مثبت و مزایا در کنار یکدیگر موجب شده آریزو ۶ یکی از بهترین انتخاب ها در بازه قیمتی خودش به حساب آید. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 24 بهمن 401 .

http://borna-news.ir

Useful reference for domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd.