قفسه فلزی قفسه انبار قفسه بندی فلزی جنرال فلز صفحه اصلي-فورژ مدرن

قفسه فلزی قفسه انبار قفسه بندی فلزی جنرال فلز صفحه اصلي-فورژ مدرن

مشتریان گرامی میتوانند قیمت روز انواع قفسه فلزی را از طریق این وبسایت دریافت نموده و در صورت تمایل به سفارش انواع قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی کافی است ضمن تماس پیش فاکتور رسمی شرکت را دریافت قفسه طوسی انباری نمایند . شرکت قفسه بندی فلزی مدرن سازان یک شرکت ثبت شده رسمی بوده و در صورت تمایل مشتریان گرامی فاکتور فروش قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی به صورت کاملا رسمی صادر خواهد شد. اگر قصد خرید قفسه فلزی و یا نصب انواع قفسه فلزی را دارید مشاوران با تجربه صنایع قفسه بندی مدرن سازان آماده اند تا اطلاعات مفید و باارزشی را به شما مشتری گرامی ارائه نمایند. کارایی یک انبار ، مرکز توزیع یا سایر مشاغل که نیاز به ذخیره سازی وسایل ، از جمله رستوران ها و خرده فروشان دارد ، به اندازه سیستم های قفسه بندی صنعتی مورد استفاده خوب است.

  • جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید .
  • آنها برای ذخیره قطعات ، میخ ، پیچ یا سایر ابزارهایی که باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از نظر اندازه یا استفاده جدا شوند ، عالی هستند.
  • قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.
  • فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تهیه و پخش انواع قفسه های فلزی و فروشگاهی و هایپرمارکتی، و قفسه های راک صنعتی در انواع مختلف ارائه محصول می نماید.
  • امروزه نقش فروشگاههای زنجیره ای در افزایش رفاه شهروندان هر کشوری غیر قابل انکار است.حال آنکه بخشی از موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای و یا یک هایپرمارکت بزرگ مدیون تجهیزات آن فروشگاه میباشد .

سه یا چهار مورد را که فکر می کنید بهترین گزینه برای شما هستند انتخاب کنید و سپس با هریک از آنها تماس بگیرید. بار دیگر با راهنمای لیست قیمت های خود ، در مورد درخواست خود به طور مفصل بحث کنید. به یاد داشته باشید که تصمیم خود را نه تنها بر این اساس که کدام یک بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد ، بلکه بر اساس کدام یک قفسه فلزی مناسب تری را ارائه می دهند، تنظیم کنید. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم . قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم های binو wire امکان ذخیره سازی اقلام کوچکتر و سطل های قابل جابجایی را برای بازیابی و حرکت سریع فراهم می کند. آنها برای ذخیره قطعات ، میخ ، پیچ یا سایر ابزارهایی که باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از نظر اندازه یا استفاده جدا شوند ، عالی هستند. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. قفسه فلزی پانل راک جهت انباشت کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است.

این حتی می تواند به معنای تفاوت بین نیاز به گسترش در ساختمان دیگر برای ذخیره سازی یا عدم وجود باشد. با وجود چنین مبلغی در خط ، تهیه نوع مناسب قفسه بندی برای کار مهم است. جدید ترین انواع قفسه هایپرمارکتی را میتوانید به سادگی در فروشگاه قفسه سازان با قیمت های عالی خرید فرمایید .

◄ طیف گسترده ای از موقعیت های کاربردی بدون در نظر گرفتن دما و SKU های مورد. ► کنترل خودکار موجودی می تواند به شما کمک کند تا خواسته های مشتری خود را بهتر برآورده کنید. ◄ با استفاده از پایگاه داده تحت کنترل کامپیوتر، وضعیت فعلی انبار و روند رشد آتی ثبت و پیش بینی می شود. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. لطفا جهت ثبت سفارش خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . جهت مشاوره و بررسی جهت خرید این محصول میتوانید از راه های ارتباطی زیر با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد. شرکت پارسیان عدل سپاهان با برند تجاری صنایع فلزی عدل افتخار دارد با نیم قرن فعالیت در حوضه تولید محصولات فلزی با مدیریت اقای حسین باباصفری اکنون بزرگترین تولید کننده سیستم های قفسه بندی در استان اصفهان باشد. با در دست داشتن لیست خود ، مدتی وقت بگذارید تا پروفایل های مربوط به مشخصاتی را که در این صفحه پست کرده ایم مرور کنید.

ست قفسه پیچی پایه 1.5 متری 3 طبقه سایز 50*95

رضایت مشتریان از محصولات شاپ لاین ما را هر روز مصمم تر نموده تا خدمات خود را برای شما مشتریان عزیز گسترده تر و به روز تر نمائیم ، چون ایمان داریم که لایق بهترین ها هستید. ما قفسه فلزی را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. کفی قفسه فلزی یا طبقه ها دارای ابعاد مختلفی هستند این اندازه کفی یا طبقه قفسه فلزی هست که عامل اصلی تعیین کننده قیمت آن است البته در بعضی کفی های بزرگتر یک میله برای تقویت کفی در وسط آن جوش داده می شود که مقدار کمی قیمت و مقدار زیادی مقاومت آنرا افزایش می دهد. همه قفسه ها دارای پایه و طبقه یا کفی می باشند برخی از قفسه ها دارای چرخ هستند و برخی بدون چرخ ، برخی از قفسه ها به دیوار پیچ می شوند و نیاز به بست دیواری دارند و گاهی اوقات لازم از است دو یا چند قفسه را به یکدیگر ببندیم که برای این کار باید بست میانی داشته باشیم. قفسه سبدی در ابعاد 45 در 100 قیمت 300 هزار تومان این قفسه ها مناسب برای نگهداری انواع میوه یا وسایلی هست هر طبقه لبه بلندی داشته باشد. این شرکت در زمینه مشاوره – طراحی – تولید و اجرای انواع سیستمهای قفسه بندی توانسته است برای برآورده کردن نیاز های مشتری داخلی و خارجی اقدام نماید.

دستک پایه طبقه ریلی

قفسه هایپری، دارای لیبل بوده و همچنین با دارابودن مقاومت زیر صفحه و نگهدارنده‌های خاص، برای فروشگاه‌های لوکس‌تر و بزرگ‌تر استفاده می‌شود و کیفیت متریال این نوع قفسه بهتر و در نتیجه کمی گران‌تر است. قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد. این شرکت با توجه به تجربه چند ساله خود در ساخت دستگاه های پر کن و بسته بندی قیر به صورت جامبو، شروع به ساخت قفسه های فلزی سبک به صورت تخصصصی و انبوه نموده است و جهت مشاوره و ساخت انواع قفسه با شرکت های مختلف آماده همکاری می باشد . قفسه های فلزی به صورت سبک و مقرون به صرفه اما فنی و اصولی ساخته میشوند این سبد ها به صورت یک تکه و دو تکه تولید میشوند. برای موارد کوچک ، سیستم Bin راهی عالی برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی شما است. سطل ها را می توان به عنوان لوازم جانبی قفسه سیمی استفاده کرد.

سیستم های قفسه بندی پالت سیستم های بزرگ و سنگین قفسه بندی صنعتی هستند که هم در طول و هم در ارتفاع طراحی شده اند تا پالت های بالابر چنگال و اقلامی که روی آنها قرار می گیرد ذخیره شوند. قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند. با استفاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید.

این سیستم قفسه بندی فلزی با حداکثر ارتفاع 12 متر و ابعاد مختلف قابلیت اجرا در انبارهای کوچک و بزرگ را داراست. اجزای این سیستم شامل پایه و ستون، بازو، مهاربندهای افقی و ضربدری، پین اتصال بازو، پین جلوگیری از ریزش بار و سایر اتصالات است. کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند.

قفسه فلزی قفسه انبار قفسه بندی فلزی جنرال فلز صفحه اصلي-فورژ مدرن

این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستم مشبک مختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذاری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع است. قفسه بندی پالت راک یا قفسه سنگین پالت راک یکی از متداول ترین انواع قفسه بندی انبار جهت نگهداری اقلام سنگین و حجیم است و در اکثر صنایع در کارخانه ها، انبارها و سردخانه ها پالت راک مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت تک قفسه با دارا بودن مجهز ترین و برترین دستگاه های روز دنیا، توانسته است با کیفیت ترین قفسه انباری را تولید کند. برای اطلاع از قیمت قفسه انباری، همین حالا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا از نحوه خرید قفسه انباری و شرایط فروش قفسه انباری مطلع شوید.

  • پایه دوبل راک سنگین ستون قفسه راک صنعتی پایه قفسه فلزی انبار .
  • از این نوع قفسه های فلزی در انباری های منازل مسکونی نیز استفاده می شود.
  • می‌باشد .قفسه بندی پیچ و مهره ای به دو شکل کلی قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک و قفسه بندی پیچ و مهره ای سنگین تولید و پیاده سازی می شود .
  • ابعادقفسه انباری سامان ارتفاع 200 طول 120 عرض 60 سانتیمتر است.

رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است. تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار… رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس .

از طریق این فروشندگان امکان ارسال محصول به سایر نقاط کشور برای مشتریان عزیز فراهم می باشد. این سایت ها روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود و عمده مشتریان از این طریق اقدام به خرید محصول می کنند. همچنین از طریق این نمایندگی ها عرضه امکان ارسال محصول به سایر نقاط کشور نیز وجود دارد.

پایه دوبل راک سنگین ستون قفسه راک صنعتی پایه قفسه فلزی انبار . ارتفاع و عرض پایه دوبل راک سنگین را از کادر زیر انتخاب نمایید. قفسه پیچ و مهره ای | قفسه انباری مشبک قدیمی | شلف بایگانی . ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن…

در این سیستم قفسه بندی آخرین بار قرارداده شده در قفسه ، اولین بار قابل ‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. اجزای این سیستم قفسه بندی انباری شامل قاب ، بازوهای شیب‌دار، بازوهای مهار سقف، مهاربندهای پشت و بین قاب، ریل‌های طبقات، استپ پالت و اتصالات است. از طرفی قیمت قفسه فلزی انباری نیز بسیار مناسب می باشد و به افرادی که قصد دارند تا انبار خود را قفسه بندی کنند، پیشنهاد می شود تا از این نوع قفسه ها برای قفسه بندی انبار خود استفاده کنند. طبقه فلزی انباری از استحکام بالایی برخوردار است و می توان محصولات سنگین را روی این طبقه های فلزی قرار داد.

قفسه یکطرفه فروشگاهی کارما

یکی از راه‌کارها برای افزایش این استحکام کمک گرفتن از دستک‌هاست. این دستک‌ها داخل ستون‌ها فرو رفته، فضای مناسب برای نصب کفی‌ها را ایجاد می‌کند. طراحی نکدار دستک‌ها نیز باعث بالاتر رفتن توان دستک برای نگهداری کفی‌ها می‌شود. البته همچنان مهم‌ترین کاربرد قفسه انباری به کارگیری آن در فضاهای انباری است. از انبار فروشگاه‌های زنجیره‌ای گرفته تا انبار کارگاه‌ها و تولیدی‌ها.

قفسه بندی.قفسه.قفسه فلزی.قفسه دیواری.قفسه

انتخاب یک سیستم نا مناسب قفسه بندی فلزی ممکن است خسارات زیادی را به بار بیاورد. لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد. قفسه فلزی در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه میگردد.جنرال فلز تولید کننده ، مجری و فروشنده انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی میباشد.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز ضمن دارا بودن کلیه استانداردهای کیفی از تنوع بالا و قیمت های مناسبی نیز برخوردار میباشد . از جمله انواع قفسه فلزی جنرال فلز میتوان به قفسه فلزی راک ، قفسه فلزی پانل راک ، قفسه فلزی پالت راک ، قفسه فلزی پیچ و مهره ای ، قفسه فلزی ایزی راک ، قفسه فلزی بازویی ، قفسه فلزی درایوین راک ، قفسه فلزی خود راهرو ، قفسه فلزی سردخانه ، قفسه فلزی متحرک ریلی ، قفسه فلزی بایگانی ، قفسه نیم طبقه بالکنی ، انواع قفسه فروشگاهی و هایپری و… اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.

در خیلی از موارد نیز به آگهی‌هایی برمی‌خوریم که خرید کالا از آنها به هیچ‌عنوان مقرون به‌صرفه نیست. زیرا آگهی‌دهندگان تلاش کرده‌اند قیمت کالاهایشان را تا حد ممکن بالا پیشنهاد دهند و البته گاهی این تلاش به آن‌جا می‌رسد که فاصله قیمت اجناس دست دوم این سایت با بازار نوفروش‌ها یکسان می شود. گروه صنعتی قفسه سازان میثاق طی ۲۰ سال فعالیت خود براي رفاه و رضايمندي مشتريان گرامي وهمچنين بهينه سازي هزينه ها، هزينه نصب و حمل و همچنين اندازه گيري را به صورت رايگان در سطح شهر تهران و براي شهرستان هزينه حمل تا باربري بصورت رايگان انجام مي گردد. تمام حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور می باشد. همچنین این فروشندگان برای جذب مشتری و افزایش فروش محصولات خود از تخفیفات و خدمات ویژه ای استفاده می کنند.

خرید آنلاین قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی فروشگاه دیجی شلف-فورژ مدرن

این نوع قفسه فلزی دارای انواع قفسه فلزی مشبک سبک و قفسه فلزی مشبک سنگین میباشد . قفسه مشبک در تجهیز انبار کالاهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد . جنس این نوع قفسه بسیار مستحکم بوده و نصب آن ساده میباشد .به جهت کاربرد فراوان این نوع قفسه فلزی ، شرکت قفسه فلزی تک قفسه طرح های جدیدی از این نوع قفسه را به بازار عرضه نموده که سهولت کاربری و نصب بیشتری دارد .

  • امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنایع مختلف ، قفسه بندی یکی از اجزای جدانشدنی هر صنعتی به شمار می رود.
  • تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد .
  • پایین ترین قیمت قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی همراه با ارائه بهترین کیفیت خدمات قفسه بندی موجب رضایت حداکثری شما مشتری گرامی خواهد شد .
  • جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید .

شما عزیزان می توانید جهت خرید هر یک از قفسه ها با شرکت تماس بگیرید. در اینجا به معرفی مختصر انواع قفسه فلزی میپردازیم و هر یک را بطور جداگانه در نوشته های دیگری بطور کامل معرفی میکنیم. یکی از اصلی تری دلایل استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در فضا بخصوص در محیط های کم جا می باشد.

قفسه فلزی راک

فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است. قفسه های فلزی سرد خانه ای همانطور که از نامش پیداست از ویژگی هایی برخوردار است که در سرد خانه ها می تواند از آن استفاده کرد. مقاومت بالای این قفسه های فلزی در برابر خوردگی و رطوبت باعث می شود که به منظور انبارمحصولاتی که باید در سردخانه های محلی و صنعتی نگهداری شوند، از این قفسه های با دوام استفاده شود. قفسه های فلزی به دلیل مقاومت در برابر ضربه، خوردگی، رطوبت، و مقاومت بالا در انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می شوند.و کاربرد گسترده تری نسبت به سایر انواع چوبی یا پلاستیکی دارند. محصولات میزان کاران بر پایه استاندارد روز دنیا طراحی و تولید می گردد و دارای بهترین مواد اولیه و نوع رنگ آمیزی میباشد .

قفسه بندی راک نیمه سنگین

این قفسه ها در ابعاد و اندازه های مختلفی برای انبار کردن وسایل مختلف استفاده می شوند. بسته به نوع کالایی که می خواهید انبار کنید ساختار قفسه فلزی متفاوت خواهد بود. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد.

چرخ خرید

بار دیگر با راهنمای لیست قیمت های خود ، در مورد درخواست خود به طور مفصل بحث کنید. به یاد داشته باشید که تصمیم خود را نه تنها بر این اساس که کدام یک بهترین قیمت را به شما ارائه می دهد ، بلکه بر اساس کدام یک قفسه فلزی مناسب تری را ارائه می دهند، تنظیم کنید. راک فلز تولید کننده و مجری انواع قفسه فروشگاهی ، همچون قفسه فروشگاهی کیکی ، قفسه فروشگاهی یکطرفه ، فقسه فروشگاهی دیواری ، قفسه فروشگاهی نیم گرد انتهایی ، قفسه فروشگاهی خود ایستا ، قفسه آجیل ، قفسه حبوبات و قفسه هایپری میباشد . قفسه بندی بایگانی یا قفسه بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انبار در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

خرید آنلاین قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی فروشگاه دیجی شلف-فورژ مدرن

شرکت آرین شلف فروشنده کلیه تجهیزات فروشگاهی جهت تجهیز فروشگاهها و هایپرمارکت ها میباشد . تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد . قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند. قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.

  • قفسه سازان فراهم کننده انواع تجهیزات قفسه هایپری طرح جدید با کیفیت عالی میباشد .
  • رگال کفش طبقه چوب | رگال 5 طبقه چوب رگال ویترین | رگال مزونی ارتفاع رگال کفش طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتیمتر است.
  • شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند.
  • اشاره نمود.انواع قفسه فلزی جنرال فلز به همراه توضیحات و نمونه تصاویر مربوطه در ادامه قابل مشاهده میباشد.
  • قفسه فلزی پانل راک جهت انباشت کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است.

سیستم قفسه بندی با دهانه بلند را می توان به پایه های شروع و جایگاه های اضافی با اجزای قاب های عمودی، تیرها و قفسه ها طبقه بندی کرد.همه قطعات را می توان به راحتی و بدون تلاش زیاد جدا کرد و یکپارچه کرد.برای استفاده در انبار شما بسیار راحت و دوست داشتنی است. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم .

قفسه سنگین راک پالت

چرخه تولید ما حدود 25 روز کاری پس از دریافت هزینه برای مبالغ استاندارد ما خواهد بود. بله ، ما می توانیم نمونه را برای شما ارسال کنیم یا فقط برای شما برای تست کیفیت. SHENGWEI با 4 قفسه انبار انبار بدون دردسر.نیازی به ابزار ندارید ، به راحتی آن را در چند ثانیه باز کنید و به سازماندهی برسید. دارای رنگ های مختلف با توجه به RAL یا Panton رنگ به عنوان خریداران در دسترس است.

اولین و بزرگترین فروشگاه آنلاین بلبرینگ در ایران

با فرض کیفیت عالی، Ironstone همیشه وقف ارائه بهترین قیمت برای مشتریان خود بوده است.با بهبود مستمر کل خطوط خرید و تولید خود، می‌توانیم قیمت‌های پایین‌تری را با کیفیت و خدمات مشابه و حتی بهتر به شما ارائه دهیم. در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. نوع پرس شده این قفسه ها در اکثر بلبرینگ های شیار عمیق، رولبرینگ های بشکه ای و مخروطی کاربرد دارند. جهت کاهش اصطکاک و سایش ممکن است تحت عملیات سخت کاری سطحی نیز قرار گیرند.

قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای

جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. این شرکت با توجه به تجربه چند ساله خود در ساخت دستگاه های پر کن و بسته بندی قیر به صورت جامبو، شروع به ساخت قفسه های فلزی سبک به صورت تخصصصی و انبوه نموده است و جهت مشاوره و ساخت انواع قفسه با شرکت های مختلف آماده همکاری می باشد . قفسه های فلزی به صورت سبک و مقرون به صرفه اما فنی و اصولی ساخته میشوند این سبد ها به صورت یک تکه و دو تکه تولید میشوند.

ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… متنوع ترین و جدید ترین انواع تجهیزات فروشگاهی را از فروشگاه بزرگ قفسه سازان با قیمت های عالی خریداری نمایید . جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و… ساخت سیستم قفسه بندی با دهانه بلند شبیه به قفسه بندی پالت است.از یک قاب، تیرها، لوازم مختلف و قفسه های چوبی یا فلزی تشکیل شده است.

قفسه کف گالوانیزه گالوانیزه پلت فرم فولادی مورد علاقه مشت… توجه به این نکته ضروری است که تحمل دمای ̊C 300 توسط قفسه، الزاماً به معنی تحمل این دما توسط کل بیرینگ نمی باشد و فاکتورهای متعددی روی میزان تحمل دما توسط بیرینگ تأثیر گذاشته و آن را محدود می کنند. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، میله های چوبی، جعبه ها و نوارهای فلزی و غیره. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.

قفسه‌ بندی بازویی یا اصطلاحا قفسه بندی فلزی کانتیلور جهت نگهداری بارهای سنگین، حجیم لوله‌ای، شاخه‌ای و یا رولی و ورقی که توسط لیفتراک جابجا می‌شوند مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم قفسه بندی فلزی با حداکثر ارتفاع 12 متر و ابعاد مختلف قابلیت اجرا در انبارهای کوچک و بزرگ را داراست. اجزای این سیستم شامل پایه و ستون، بازو، مهاربندهای افقی و ضربدری، پین اتصال بازو، پین جلوگیری از ریزش بار و سایر اتصالات است. قفسه پیچ و مهره ای | قفسه انباری مشبک قدیمی | شلف بایگانی . ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

قفسه فروشگاهی قفسه بندی 09128100537 قفسه بندی فروشگاهی قفسه انباری قفسه بندی انباری پالت راک-فورژ مدرن

به عنوان مثال، سازماندهی کردن آرشیو خود ، ابتدا باید یک مرتب سازی مطابق با خودتان تعیین کنید. قفسه فروشگاهی از جمله مهم ترین اقلام به خصوص برای آرشیو محسوب می شود. در غیر این صورت امکان حفظ مدارک و نگهداری منظم آنها وجود نخواهد داشت. سیستم های قفسه فروشگاهی که به طور خاص برای این منظور تولید می شوند ، برای حفظ نظم و ایجاد یک فضای ذخیره سازی مفید در فروشگاه ها استفاده می گردند.

بدون شک پرداخت هزینه زیاد برای خرید این نوع از قفسه ها برای فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی کوچک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود. لذا بهتر است با پرداخت هزینه کمتر، قفسه های ارزان تر با قدرت تحمل وزن پایین و متناسب با شرایط محیط و وزن کالاها را انتخاب نمود. سیستم قفسه فروشگاهی مدلی است که برای هر کسب و کاری که در بخش خرده فروشی خدمات ارائه می دهد مناسب است.

  • این پایه ها قابلیت تغییر سایز و برش را دارند و این مشخصه باعث می شود بسیار کاربردی باشند و در کارهای مختلف قابل استفاده هستند.
  • ارتفاع قفسه کنار دیوار فروشگاهی ، 2.5 متر و با 5 طبقه و یک تاج است.
  • جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید.

پیرامون تولید محصولات با کیفیت و قیمت ارزان که شما در تولید قفسه های فلزی صنعتی انجام می دهید بسیار ارزشمند می باشد. شرکت های تولید کننده در استان اصفهان پیشگام در تولیدات صنایع فلزی از جمله قفسه های کارخانه جات،دفاتر اداری، شرکت ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک و انبارداری است. این شرکت ها رقبای بسیاری دارند که در این زمینه برای رضایت مشتری و کیفیت تولیدات خود رقابت می کنند. انتخاب قفسه بندی مناسب گامی موثر در شروع یک کسب و کار است، حتی توسعه یک بیزینس مطمئنا با قفسه بندی متناسب موفق آمیزتر خواهد بود. قفسه فلزی فروشگاهی روشی مناسب برای فضاسازی در داخل محیط مغازه و دفاتر فروش است که امکان استقرار کالاها را فراهم می آورد.

از ویژگی های قابل توجه در این نوع میتوان به سهولت دسترسی به تمام طبقات و گذاشت و برداشت ابزار ها اشاره کرد. به خصوص ظرفیت بایگانی های بزرگ چنین انتخابی را ایجاب می کند و بایگانی که به مرور زمان افزایش می یابد ، به لطف قفسه ها با نظم و ترتیب نگهداری می شود. از طریق مشاوره با کارشناسان ما متناسب با نیاز خود هزینه و قیمت متناسب را پرداخت خواهید کرد.

لیست قیمت تجهیزات و ملزومات فروشگاهی (۱۳ بهمن)

شما طی یک تماس تلفنی میتوانید از مشاوره رایگان برای محاسبه هزینه و مدت زمان اجرای قفسه بندی مورد نیاز خود آگاه شوید. تمام حقوق این وب سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور می باشد. مناسب برای فروشگاه های زنجیره ای ، هایپرمارکت ها ، سوپر مارکت و انواع فروشگاه و انبار می باشد. یکی از مزیت های قفسه های فلزی نسبت به سایرین این است که به راحتی تمیز می شوند و گزینه رنگ دلخواه را دارند.

محصولات قفسه بندی

و در صورت نبود جنس مورد نظر ساخت و سفارش آن بین 5 تا 12 روز کاری زمان می‌برد. شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی دیجی راک ( دیجی کالا قفسه ). در صورتی که ابعاد قفسه مورد نظر شما در مجموعه ما نبود می توانید پایه قفسهوطبقه کامل را جداگانه تهیه فرمایید. در صورتی که قصد خرید چند دستگاه قفسه را داشته باید ، با افزایش تعداد ، یک کادر جدید به شما نمایش داده می شود به شرح زیر عمل نمایید.

قفسه فروشگاهی عرض ۲۵ طول ۹۴ سانت ضخامت ۰.۷ آسان مشبک

در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود. این قفسه جز قفسه‌های شکیل و لوکس محسوب نمیشه و بسیار ساده هست و درصورت گالوانیزه نبودن قفسه آب نباید بخورد و در هنگام قرار‌گیری جنس، وزن کالا از تحمل وزن هر صفحه فراتر نرود. خرید قفسه متناسب با فضای در اختیار شما میتواند بطور بهره ور موجب افزایش حجم بارگیری و انبار محصولات گردد.

Advantages of local domestic helper.