قالب املاک وردپرس، قالب مشاوره، اجاره مسکن راست چین | jetagahi

نقد و بررسی‌ها – یکی از جذابیت های مهم هر سایت قسمت اسلایدر قالب میباشد که در این قالب به صورت مجزا در دوبخش کدنویسی انجام شده و یا با استفاده افزونه قدرتمند روولیژن اسلایدر تصاویر و املاک مورد نظرتون به شیوه ای کاملا جذاب به نمایش بگذارید. همچنین در قسمت گالری تصاویر میتوانید تصاویر املاک مورد نظر رو قرار بدهید که برای هر ملک میتوانید چند تصویر زیبا و حرفه ای رو قرار بدهید. برای جذب کردن سرمایه گذاران این حوزه، باید یک قالب املاک رسمی و شیک داشته باشید. امروزه از بهترین راه های سرمایه گذاری بلند مدت، سرمایه گذاری در املاک است. یکی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در املاک، توانایی ایجاد درآمد غیر فعال از طریق اجاره ملک است.

  • قالب Real Homes از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار است و کاربران مبتدی را دچار سردرگمی نمی کند.قالب ریل هوم دو سبک کلاسیک و مدرن دارد که پیشنهاد می کنیم دمو هر دو سبک آن را ببینید.
  • قبل از ظهور وب سایت های املاک، مشاوران املاک مجبور بودند به روش های سنتی مانند توصیه های دوستان یا اقوام، ثبت املاک و آگهی های محلی تکیه کنند.
  • با یک جستجوی ساده متوجه می شویم که تعداد بسیار زیادی وب سایت املاک مختلف وجود دارد.
قالب Houzez محبوب ترین پوسته دایرکتوری وردپرس برای طراحی وبسایت های املاک در تم فارست است که توانسته به فروش چشمگیر حدود عدد برسد. شما می توانید هر نوع تغییری را در قالب های آماده وردپرس اعمال کنید تا طراحی منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. به عنوان یک قاعده، چنین تم های از پیش طراحی شده شامل تعدادی گزینه های چیدمان، صفحات اضافی، پوسته ها، پلاگین ها و صفحه سازهای بصری می بانشد که کار شما را تا حد زیادی ساده می کند. خبر خوب این است که برای تاسیس وب سایت املاک نیازی نیست هزینه های بالایی را در اختیار توسعه دهندگان وب سایت قرار دهید.

#1قالب املاک وردپرس ریل هوم | Real Homes

تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت و محصولات آن متعلق به شرکت توسعه وب آریا می‌باشد. و به روشی که در آموزش نصب بسته های آسان نصبی گفته شده اقدام به راه اندازی سایت خودتان با نمایید. در صورتی که محصول شما دارای پشتیبانی میباشد ، جهت ارتباط با فروشنده و درخواست پشتیبانی از طریق تیکت اقدام نمایید / جهت سوال قبل از خرید از طریق واتساپ پیام ارسال نمایید . ✅ قابل ذکر است پشتیبانی محصولات به صورت لحظه ای نبوده و کارشناسان ما برای پاسخگویی به تیکت های احتمالی شما تا ۴۸ ساعت در روزهای غیر تعطیل فرصت دارند. لذا پس از ثبت تیکت در سیستم پشتیبانی شکیبا باشید و از ثبت تیکت های متعدد خودداری کنید.

در حال حاضر ما بهترین و پر فروش ترین قالب های املاک را از مارکت وردپرس پیدا کرده و تصمیم داریم آن را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد راه اندازی کسب و کار جدی در این زمینه را دارید از این قالب ها بهره مند شوید. البته ناگفته نماند که بسیاری از دوستان طراح ایرانی برای دوستانی که در خارج از کشور هستند و وبسایت های املاکی می خواهند می توانند با کمک همین قالب ها یک سایت خود و عالی را برای آن ها راه اندازی نمایند. نوین وردپرس تداعی خلاقیت و نوآوری در دنیای وردپرس فارسی است ، کیفیت محصولات ، پشتیبانی ویژه و منحصربه فرد از ویژگی های برجسته نوین وردپرس میباشد. تمامی محصولات تجاری مجموعه بصورت اورجینال از مراجع مربوطه خریداری شده و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد. نوین وردپرس از سال 1393 در پی کسب یک رضایت همگانی ایجاد شده است…

قالب های رایگان وردپرس

قالب املاک وردپرس، قالب مشاوره، اجاره مسکن راست چین | jetagahi

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قالب املاک حرفه ای لطفا از صفحه ما بخواهید.

همه چیز درگیر اقدامات وردپرس است و به راحتی قابل حذف یا اضافه است. خیر ، کار کردن با سایت بسیار ساده و آسان است ، زیرا پنل تنظیمات و مدیریت سایت کاملاً فارسی بوده و آموزش کامل آن در اختیار مشتری قرار می گیرد. درصورت تمایل به تغییر کپی رایت قالب (تنها برای ۱ سایت)، می توانید ضمن تماس با بخش فروش میزبان وردپرس در ناحیه کاربری، با پرداخت مبلغ ۵۰ هزار تومان، درخواست حذف یا تغییر کپی رایت را ارسال نمایید. با قالب Homeo پوسته ی املاک و مستغلات وردپرس کاربران شما قادر به مدیریت لیست های خود بدون دسترسی به داشبورد ادمین هستند. تیم جت آگهی با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده پشتیبانی، آموزش همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

فروشنده‌ها

Overseas domestic helper.