فروش اقساطی خودرهای آلفارومئو، شرایطی و تحویل فوری سپند خودرو | ebtekarkhodro

به تازگی کمپانی آلفارومئو اعلام کرده که میتو به زودی از خط تولید خارج می‌شود و ایتالیایی‌ها قصد خداحافظی با این محبوب کوچک را دارند. شتاب صفر تا صد این خودرو 4.5 ثانیه و حداکثر سرعتی که می تواند به دست بیاورد، 258 کیلومتر بر ساعت می باشد که بسیار اعداد قابل توجهی است. علاوه بر این میزان مصرف این پیشرانه در سیکل ترکیبی حدود 6.5 لیتر در هر صد کیلومتر و استانداد آلایندگی آن یورو 6 اعلام شده است. همچنین در بخش ایمنی، خودرو آلفا رومئو 4C توانسته است در تست تصادفات موسسه یورو انکپ 6 ستاره ایمنی دریافت نماید و به عنوان خودرویی ایمن خیال طرفدارانش را راحت نماید.

http://borna-news.ir

دایره که به 2بخش تقسیم شده دارای یک صلیب سرخ بر زمینه ای سفید در سمت چپ است و یک مار_اژدهای خاندان ویسکانتی که درحال بلعیدن دشمن است در سمت راست آن قرار دارد. پرداخت در محل در حال حاضر فقط برای شهر تهران فعال می باشد و همچنین شما مشتریان عزیز می توانید در صورت لزوم تا 72 ساعت پس از تحویل کالا، کالای خود را مرجوع نمایید. هزینه ارسال برای شهر تهران 35 هزار تومان و برای سایر شهرستان ها 30 هزار تومان می باشد. تعویض باتری بصورت رایگان توسط نمایندگی های سپاهان باتری انجام می گیرد.

اسباب بازی پسرانه

آلفارومئو مدل میتو یک خودرو پنج نفره با حجم کوچک می‌ باشد که انتخاب بسیار خوبی برای سفرهای درون شهری شما خواهد بود. این ماشین دو درب دارای صندلی عقب است، ولی ابعاد صندلی‌ های عقب برای سرنشینان شاید کم باشد. یکی از مواردی که قبل از انتخاب و خرید این خودرو‌ها باید مد نظر داشته باشید، بررسی نتایج تست تصادف و ایمنی خودرو می‌ باشد. در ادامه این مطلب ما تست تصادف و ایمنی خودرو میتو را به صورت مختصر با هم بررسی کرده و اطلاعات مفیدی را در این زمینه با شما در میان می‌ گذاریم. از نقاط قوت این خودروی کاملا جدید شرکت آلفارومئو می‌ توان به مواردی چون قابلیت‌ های بسیار بالا و غیر قابل رقابت در کلاس خود، مصرف سوخت مناسب و پایین، حس رانندگی مشابه با خودروهای سدان، طراحی جلویی زیبا و خاطره انگیز و کابین مجهز اشاره کرد. آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه ضعف خاصی نداشته و از کاستی ‌های آن می ‌توان تنها به مواردی مانند اهرم ‌های تعویض دنده با طراحی نسبتا نامناسب در تیپ اسپورت اشاره نمود.

  • این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد.
  • سرنشینان بزرگسال روی صندلی جلو به شرطی که کمربند ایمنی خود را بسته باشند، امنیت نسبتا بالایی دارند.
  • در بین سال های 1932 تا 1968 اداره آلفارومئو به شرکت دولتی ایتالیایی فین مکانیکا سپرده شد، در سال 1986 شرکت خودروسازی بزرگ فیات ایتالیا شرکت آلفارومئو را خرید.

ارسال اسباب بازی در شهر تهران، حداکثر 4 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی و ارسال اسباب بازی به سایر شهرستان ها، حداکثر بین 24 تا 48 ساعت پس از ثبت سفارش از طریق پیک سفارشی خواهد بود. فضای صندوق عقب نیز با اینکه بزرگ نیست اما با توجه به قابلیت تا شدن صندلی های عقب میتوان ظرفیت را تا ۷۵۰ لیتر افزایش داد. طبیعی است که این خودرو به دلیل ابعاد کوچک برخی امکانات را ندارد مانند داشتن فضای کوچک در اطراف دستگیره یا نداشتن فضایی برای قرار گیری گوشی به صورت ثابت. در نمای جانبی این خودرو بسیار به خودرو های فیات شباهت دارد و کار خاصی برای طراحی این بخش انجام داده نشده است و بیشتر به جلوی خودرو توجه شده است.

قیمت محصولات آلفارومئو

بیست مجله خبری ابتکار خودرو بعد، موقعیت بخش جلویی شیاردارتر شده بود و یک پنجره ی مشبک محافظ در جلو داشت. آخرین طراحی مجدد به سال 1980برمیگردد، که اندازه ی نشان بزرگتر شد و تاج از روی آن حذف گردید. برای هواداران آلفا در سراسر دنیا، آلفا رومئو همواره پیوندی میان شور و حالت ورزشی به حساب می آمده است؛ نمادی از ارزشهای واقعی و اصیل، یک عاشقانه ی پایان ناپذیر. با ورود به این صفحه و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید از میزان افت قیمت آن مطلع شوید.

خودرو آلفارومئو دیسکو ولانته مدل 2013