فرش 700 شانه ارزان قیمت قیمت مناسب فرش 700 شانه کارخانه فرش کاشان فرش کوروش

فرش 700 شانه ارزان قیمت قیمت مناسب فرش 700 شانه کارخانه فرش کاشان فرش کوروش

قیمت فرش 12 متری 700 شانه کاشان که با الیاف آکریلیک بافته می‌شود بسیار بیشتر از قیمت 700 شانه ای است که با الیاف فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت ورژن بافته می‌شوند. فرش درجه یک 1200 شانه تراکم بالا – طرح زیبای سوگند زمینه دودی – نخ ترک با کیفیت عالی و قیمت درب کارخانه . طرح آسمان جز نقشه هایی از فرش ماشینی محسوب می شود که هیچ وقت از مد نمیفتد . فرش 1200 شانه تراکم 3600 ماشینی از طرح های جدید کارخانه فرش کاشان . طرح پریا در 5 رنگ از فرش های پرفروش 1200 شانه ماشینی 3600 تراکم به قیمت درب کارخانه با کیفیت درجه یک .

  • • فرش 700 شانه ماشینی با تراکم های مختلفی بافته می‌شود که این تراکم های مختلف دست مشتری را برای انتخاب باز گذاشته، و مشتری هر کدام از این فرش های 700 شانه با تراکم های مختلف را بخواهد با توجه به سلیقه و بودجه ای که دارد خریداری می‌کند.
  • اما فراموش نکنید که اگر چه فرش طرح هفتصد شانه با همان دستگاه های تولید فرش شانه 500 بافته می شود، اما تکنولوژی ماشین های بافت فرش طرح هفتصد شانه، بالاتر است، به طوری که می توانند فرش ها را با تراکم بیشتری نسبت به فرش 500 شانه ببافند.
  • از لحاظ کاربرد برای خانه هایی که رفت وآمد زیاد دارد وافراد بیشتر برروی فرش می نشینند ، خرید فرش 700 شانه انتخاب مناسب تری نسبت به 1200 شانه دارد زیرا ضخامت بالاتری دارد ونرم می باشد .
  • اگر شما خرید اینترنتی فرش کاشان را با اطلاعاتی که در این مقاله به شما داده شده ، خریداری کنید خرید اینترنتی خوشایندی را تجربه خواهید کرد.

قیمت فرش 700 شانه 6 متری نصف قیمت 12 متری آن است و این محصول با عرض 2 و طول 3 متر بافته می شود. در دکوراسیون های امروزی از این متراژ بیشتر استفاده می‌شود و افراد سعی می‌کنند برای یک محیط 12 متری یا 9 متری، قالی 6 متری را خریداری کنند و اطراف آن را خالی نگه دارند و با این روش هم توانسته اند فرش 700 شانه ماشینی با قیمت ارزانتر بخرند و هم دکوراسیون خود را زیباتر سازند. فرش 700 شانه ورژن که به آن ورجین هم گفته می‌شود کیفیت و دوامشان کمتر از آکریلیک است و با قیمت بسیار ارزان ارائه می‌شوند زیبایی و ظرافت این محصولات بیشتر از 700 شانه های بی سی اف است و افرادی که برای فضای خاص به دنبال فرش ارزان قیمت هستند بهتر است که به سراغ 700 شانه های ورژن بروند. این بافته ها، قیمت مناسب تری نسبت به دیگر فرش های دستباف گونه دارند. مسلما در این دوران که به دلیل بالا رفتن قیمت مواد اولیه و دستگاه های وارداتی و زیاد شدن حقوق کارگران، قیمت فرش نیز افزایش پیدا کرده است، افراد به دنبال کف پوشی هستند که در حین داشتن قیمت مناسب، از کیفیت و زیبایی بالایی برخودار باشد.

طرح های شلوغ کرم رنگ را از قبیل فرش 700 شانه طرح افشان کرم، طرح های ترنج دار کرم یا طرح های خشتی را می توان با مبلمان کرم رنگ ساده ست کرد. فرش های ته انباری از نظر قیمت در دسته فرش های ارزان قیمت است به همین دلیل برای خرید این نوع فرش ها از فروشگاه ها و مکان های معتبر اقدام به خرید فرش دلخواه خود نمائید تا در زمان خرید فرش به اصطلاح کلاه سرتان نرود. این نوع فرش ها هیچ گونه عیب و پارگی و ایرادی هستند و تنها به دلیل عدم تولید آن در فروشگاه و کارخانه با قیمت کمتر از قیمت بازار و با نام فرش ته انباری به فروش میرسد.

محصولات مشابه

تمامی فرش‌های 700 شانه در فروشگاه ما با تراکم 2550 ارائه می‌شوند. همانطور که در مقاله شانه و تراکم فرش گفته شد، تراکم و شانه یکی از مهم‌ترین ویژگی فرش‌های ماشینی است که حتماً باید به آن توجه کنید. قیمت فرش همیشه یکی از اساسی ترین ملاک اصلی برای خرید میباشد و تاثیر زیادی بر خرید ما دارد. به صورت کلی قیمت فرش های 700 شانه نسبت به فرشهای 1200 شانه و 1500 شانه کمتر میباشند. کم بودن تعداد گره ها در طول و عرض فرش های 700 شانه علت اصلی قیمت پایین تر این فرش ها میباشند.

ولی از آنجایی که طرح های سنتی و کلاسیک نسبت به طرح های مدرنیته شلوغ و پرنگاره هستند از این رو استفاده از این طرح ها در دکوراسیون های مدرنیته بهتر است با پرده ها، مبل ها و اکسسوری های با طرح های ساده تر ست شود. از طرح های مدرن در آشپزخانه، اتاق خواب عروس، اتاق خواب نوجوانان و جوانان و اتاق نشیمن های کوچک و پذیرایی های مدرنیته بهره می برند. ولی در دیگر طرح های افشان از قبیل طرح افشان گل رز، افشان درباری، افشان گل ریز و… نقش اصلی را گل ها دارند و شاخ و برگ های اسلیمی و قوس های دورانی نقش مکمل را دارند که در کنار گل ها طراحی شده اند.

این فرش دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبایی می باشند که همین امر باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. که شامل فرش ماشینی 700 شانه در 12 رنگ، 10 رنگ، 8 رنگ می باشند. شاید عده ای بر این باورند که فرش های ماشینی 700 شانه برای پذیرایی و سالن های لوکس مناسب نیست. در صورتی که امروزه تولید کنندگان با بالا بردن تراکم طولی این بافته ها، به تولید فرش های 700 شانه دستباف گونه موفق شده اند و توانسته اند بافته هایی برای پذیرایی تولید کنند که قیمتشان بسیار مناسب تر از 1200 شانه یا 1500 شانه است. فرش 700 شانه تراکم 2250، 2550، 2700 و 3000، بهترین انتخاب هفتصد شانه برای پذیرایی است.

فرش ارزان قیمت طرح 700 شانه باغ ملک

مهمترین ویژگی فرشهای 700 شانه قیمت ارزان فرش و نرم بودن آن است. این فرش ها نسبت به فرش های 1000 و 1200 شانه ، ارتفاع خاب بیشتری دارند. در اتاق خواب هایی که تخت وجود دارد، نقش فرش ها به عنوان زیبا ساختن جلوی تخت خواب و دیگر وسایل است. از این رو از قالیچه های 700 شانه باید در جلوی تخت استفاده کرد و ابعاد آن به گونه ای انتخاب شود. در اتاق خواب هایی که تخت وجود ندارد باید بیشتر فضای اتاق مفروش شود.

برای اتاق نشیمن هایی که سبک دکوراسیونشان مدرنیته یا مینیمال است، بهتر است از فرش های 700 شانه مدرن استفاده شود یا اینکه طرح های کلاسیک با رنگ های خنثی از قبیل طرح افشان طوسی، خاکستری، خشتی و یا طرح های ترنج دار طوسی، خاکستری و یا زغالی استفاده شود. فرش طرح هالیدی، حوض نقره، باغ ملک، طرح اصفهان، طرح نایین و… جزو طرح های پرفروش ترنج دار است که هر ساله تولید این طرح ها تمدید می شود. از طرفی؛ بافته های 700 شانه ضخامتی بیشتر از 1500 شانه یا 1200 شانه دارند و از آنجایی که بسیاری از ایرانیان استراحت روی زمین را به مبل یا تخت خواب ترجیح می دهند، از این رو بهتر است این افراد، خرید فرش 700 شانه را انجام دهند.

فرشهای که با الیاف پلی استر تولید می شوند با نام فرش های ابریشم مصنوعی شناخته میشوند و دارای ظاهری براق هستند و دارای قیمت مناسب تری هستند ولی در عین حال کیفیت کمتری دارند. در بازار فرش ماشینی به فرش های 500 شانه و 700 شانه، فرش ارزان گفته می شود. سفارش فرش ماشینی 1500 شانه 4500 تراکم ، مستقیم از کارخانه فرش کاشان – طرح مارینا گل برجسته در دو رنگبندی زیبا . فرش شبستان سرمه ای طرح ۷۰۰ شانه بافته شده بانخ اکریلیک و ورژن در تراکم ۲۱۰۰ و تراکم ۲۲۵۰ ، فرش مشتری پسند و زیبا میباشد .

هماهنگی طرح و رنگ فرش را می توان با المان هایی مانند پرده و مبل خود ست کرد. از این رو طرح های متنوع فرش های 700 شانه می تواند به شما در هماهنگ فرش با سایر اجزای خانه کمک کند. چرا که شما را همان طور که در بالا نیز اشاره نمودیم فرش 700 شانه از جمله فرش های ایرانی است.

Say.