عملکرد تیم مدیریت ایران خودرو در شرایط تحریم قابل قبول است

عملکرد تیم مدیریت ایران خودرو در شرایط تحریم قابل قبول است

بابک احمدی در دیدار با مدیرعامل ایران خودرو و بازدید از خط تولید محصول جدید این گروه صنعتی، خودروسازی کشور را مایه مباهات صنایع داخلی عنوان کرد و گفت: اساسا فعالیت در عرصه تولید. به ویژه در صنایع فنی و فنی، پیچیده است، این صنعت نیز می تواند بهتر عمل کند، مشروط بر اینکه مداخلات کاهش یابد و صنعت خودرو بتواند مسیر توسعه خود را طی کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای رسیدن به ثبات و افزایش تیراژ تولید، گفت: نگرانی‌هایی مبنی بر کاهش تولید وجود داشت، اما با اقدامات ایران خودرو در ماه گذشته، این نگرانی برطرف شد. تولید در حال افزایش است.

احمدی زیان انباشته را یکی از چالش های فعلی خودروسازان داخلی دانست و راه برون رفت از آن را ارزیابی مجدد دارایی ها دانست و تاکید کرد: این رویه باید با سرعت بیشتری انجام شود تا خطر خروج از سالن اول از بین برود. بازار سهام

به گفته وی، تاثیر سهام خودروسازان داخلی به ویژه ایران خودرو بر عملکرد بورس بسیار زیاد است و هر اتفاق بدی در رابطه با سهام ایران خودرو زیان هنگفتی به بازار سرمایه وارد می کند.

آل احمدی ماه های پایانی سال را برای صنعت خودرو بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: افزایش حجم تولید با کاهش قیمت تمام شده، افزایش کیفیت و توسعه محصول بسیار مهم است و با رسیدن تولید به اهداف خود، نیازهای بازار در شرایط بهتری برآورده خواهد شد.»

برقی کردن وسایل نقلیه یک استراتژی کلیدی است

قائم مقام وزیر صمت با بیان اینکه این استراتژی از حمایت رئیس جمهور نیز برخوردار است، برقی شدن خودرو را راهبردی جدی برای وزارت سیمات عنوان کرد و گفت: ایران خودرو باید به عنوان پرچمدار صنعت خودرو کشور در این مسیر پیشگام باشد. اقدامات موثری با تمرکز بر این شرکت انجام خواهد شد

وی افزود: فرهنگ سازی خودروهای برقی گام مهمی است و در صورتی که شرکت ایران خودرو در سال آینده تولید خودروهای برقی را به 20 تا 30 هزار دستگاه برساند، این امر تحولی خواهد بود و این شرکت به رسالت خود در توسعه کشور عمل خواهد کرد. صنعت خودرو. .

آل احمدی بر نقش TOM در ایجاد زیرساخت های شارژ خودروهای برقی تاکید کرد و گفت: علاوه بر فرهنگ سازی باید در حوزه نهادهای همراه ذیربط نیز اقداماتی انجام شود.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه علی مردان عظیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گزارش مبسوطی از عملکرد این گروه صنعتی در زمینه تولید، کیفیت، فروش، پروژه های توسعه محصول، وضعیت و وضعیت ارائه کرد. تامین نقدینگی و مسائل مربوط به تامین خودروهای برقی ناوگان حمل و نقل عمومی.

تجربه معاون وزیر صمت رانندگی با خودروی برقی ررا

رئیس هیئت مدیره ایدرو پس از هدایت ررا الکتریک، محصول جدید ایران خودرو، با بیان اینکه ایران خودرو مجموعه ای پرافتخار و حاصل سال ها تلاش مهندسان است، گفت: ررا در مقایسه با سایر خودروهای برقی با هدف وارد شده است. از ترویج فرهنگ استفاده از خودرو برقی که از نظر کیفیت، کارایی، هندلینگ و قابلیت های پیشرانه خودرو بسیار خوبی است.

وی بیان کرد: رایرا به دلیل شباهت به پلت فرم نسخه بنزینی خود و با هدف بهره وری بالا و کاهش هزینه تولید و قیمت کلی به صورت منطقی طراحی شده و محصول با سود مناسب تولید و عرضه خواهد شد. لبه.

آل احمدی ادامه داد: با تلاش و پیگیری های انجام شده امیدواریم در سال آینده بتوانیم شاهد آمادگی بیشتری در خیابان های شهرهای بزرگ برای پذیرش خودروهای برقی در رنگ ها و اشکال مختلف باشیم.

وی تصریح کرد: در سال های اخیر اتفاقات خوبی در ایران خودرو افتاده و برنامه ریزی شده است، قطعاً در سال آینده محصولات جدیدی معرفی می شود که به سلیقه بازار از نظر کیفیت و صرفه جویی بستگی دارد تا رنگ طلایی و طلایی به آن اضافه شود. مدال افتخار این گروه..

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/247624/%D8%B9%D9%85%D9%84%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AA%DB%8C%D9%85-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AA%D8%AD%D8%B1%DB%8C%D9%85-%D9%85%D9%82%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B3%D8%AA