شاسی بلندهای مناسب خانم ها خودرو 45 | ebtekarkhodro

مجله خبری ابتکار خودرو هایلندر را می توانیم اولین شاسی بلند هیبریدی با سه ردیف صندلی بنامیم. نمونه هیبریدی این محصول در حالت ترکیبی 306 اسب بخار خروجی دارد و مصرف سوخت مناسبی را برای یک شاسی بلند ارائه می دهد. نسخه کوچکتر این خودرو با نام اطلس کراس اسپرت را در گروه خودروی عصر ایران بررسی کردیم. برای این خودرو دو مدل موتور در نظر گرفته شده؛ یکی نمونه 2 لیتری توربو با 235 اسب بخار خروجی و گشتاور 258 پوندفوت و دیگری 3.6 لیتری 6 سیلندر با 276 اسب بخار خروجی و گشتاور 266 پوندفوت.

  • در بخش پایانی می توانیم BYD S6 را نیز به عنوان یکی دیگر از شاسی بلندهای ارزان قیمت معرفی کنیم، هرچند که دارای اختلاف قیمت بیشتری با دیگر محصولات معرفی شده در این نوشتار است.
  • شرکت مدیران خودرو به عنوان نمایندگی رسمی محصولات ام وی ام در ایران در آخرین گام خود اقدام به ورود شاسی بلند های این برند در بازار ایران کرد.
  • سانگ یانگ رکستون G4 یکی از آخرین خودروهای وارد شده به بازار ایران است که در سال 97 به مشتریان معرفی شد.
  • در نوشتن راهنمای خرید خودرو شاسی بلند، نمی‌توان از خودروهای چینی که در چند سال اخیر به وفور در خیابان‌های کشورمان دیده می‌شوند نام نبرد.
  • امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد.

بازار خرید نیسان ایکس تریل به‌عنوان یک کراس‌اوور شهری، توانسته است به‌خوبی از رقبای کره‌ایی و فرانسوی خود پیشی بگیرد. ماشین شاسی بلند ASX، کراس‌اوور شهری میتسوبیشی ژاپن است که از جدیدترین زبان طراحی کمپانی میتسوبیشی نیز بهره می‌برد. میتسوبیشی ASX، در مجموع یک ماشین شاسی‌‌بلند کوچک شهری است که طراحی اسپرت دارد؛ اما این اسپرت‌بودن، فقط در ظاهر خودرو قابل‌رویت است و در بخش فنی، هیچ نشانی از چالاکی و شتاب به چشم نمی‌خورد. در کل، باید گفت خرید میتسوبیشی asx بیشتر برای بانوان مناسب است؛ به‌ویژه این‌که از رنگ‌های جذابی هم‌چون قرمز روشن نیز برخوردار است.

جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس

این خودرو پس از بازگشت تحریم‌ها بدون پشتوانه ماند و اکنون در بحث قطعات و خدمات پس از فروش مشکلات فراوانی دارد؛ به این دلیل بازار خرید و فروش ضعیفی دارد. طراحی این خودرو سبک اسپرتی دارد و شبیه به رقبای اروپایی و آمریکائی‌اش است. البته اطلاعاتی از شتاب 0 تا 100 این خودرو منتشر نشده‌است؛ اما با توجه به وزن 1.5 تن آن می‌توان پیش‌بینی کرد که رقیب جدی برای دیگر خودروهای هم رده خود خواهد بود. نکته جالب توجه در طراحی این خودرو دقت در اجرای زوایای روی گلگیرهای جلو و عقب بوده است.

همراه مکانیک در شبکه‌های اجتماعی

ازاین‌رو با خودرویی باکیفیت و سطح بالای آپشن‌ها و مشخصات فنی روبه‌رو هستیم که رقابت سایر گزینه‌های چینی با آن کار ساده‌ای نیست. لکسوس ال ایکس 570 یک شاسی بلند 7 نفره لوکس و بسیار گران‌قیمت است که می‌توان آن را نمونه تجهیز شده و مجلل‌ تویوتا لندکروزر دانست. اغلب نمونه‌های این خودرو در قالب مدل‌های 2012 تا 2013 به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند و از لحاظ پلتفرم و ساختار، تفاوت زیادی با لندکروزر جی 200 ندارد. امکانات رفاهی سوئیست DX3 شامل ریموت استارتر، سنسور فاصله جلو، عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر است. سیستم‌های هوشمند هن تنگ X7 شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری است. متأسفانه با تمام ویژگی‌های مثبت این موتور مدل تنفس طبیعی آن قدرت کافی برای حرکت دادن راحت فردا SX5 را ندارد.

نکته قابل توجه درباره این خودرو آن است که اولین بار در سال 2010 به بازار چین عرضه شد و در سال‌های 2013 و 2016 تغییرات ظاهری پیدا کرد و به اصطلاح فیس لیفت شد و نسخه‌ای که از آن در ایران عرضه شد، مدل فیس لیفت شده سال 2016 است. خرید رنو چند سالی است که توسط خودرو نگین، نماینده رسمی رنو درکشورما ممکن شده است. رنو داستر در تیپ‌های se و pe به شکل تک‌ دیفرانسیل و دو دیفرانسیل در دسترس خریداران قرار دارد.

http://borna-news.ir