سمند LX سال ماشین سمند LX سال : مشخصات سمند LX سال | ebtekarkhodro

همان‌طور که در بالا گفته شد این اتومبیل در مدل‌های مختلفی به بازار عرضه شده که اکنون تنها سمند ال ایکس در خط تولید ایران خودرو باقی مانده است. تاریخ و زمان پاس شدن چک‌ها پس از انتخاب شرایط خرید توسط مشتری، با کمک سیستم فروش و به‌صورت الکترونیکی محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. پژو 405 خودرویی است که در سال 1988 عنوان بهترین خودرو را در اروپا داشته است و به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب از خودروهای محبوب ایرانیان بوده و هست. تجهیزاتی ماننند موتور انژکتوری، شیشه های برقی، کولر، فرمان هیدورلیک و آینه های برقی از جمله دلایل محبوبیت این خودرو در دهه 1370 است. محکم و کم خرج و آپشنهایی دارد که روی کمترین خودروئی میشود دید. البته از مدل 92 به بالا بیشتر آپشنها حذف شده و نوع ورق بدنه نیز ضعیف شده.

  • بخصوص که این ماشین در بازار دست دوم‌ها نیز شرایط خوبی دارد و به راحتی به پول نقد نزدیک میگردد.
  • معمولا رنگ‌بندی المان‌های داخلی سمندهای تولید کارخانه به رنگ کرم و قهوه‌ای است که زیبایی قابل قبولی را برای آن ایجاد کرده است.
  • این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.
  • البته این نقطه ضعف‌ شاید در برابر رقیبی مثل برلیانس H230 که 5 ستاره موسسه CNCAP چین را در چنته دارد (و البته مقداری گرانتر از سمند LX است) یک امتیاز منفی به حساب آید اما در قیاس با سایر رقبای این رده قیمتی چیز عجیبی نیست!

سمند اونقدر نسبت به پژو برتری داره که شتاب یکم بیشتر ارزشی نداشته باشه. خب معلومه ۴۰۵ چون حلبیه با کابینت جنسش یکیه و سبکتره بایدم شتابش بیشتر باشه ، غیر از این بود جای تعجب داشت. قیمت سمند LX باتوجه به معاملات واقعی روزانه انجام شده در بازار مشخص می‌شود. ارسال نظر نظـر شمـا بعـد از تاییـد در سایـت قـرار داده می شود. نظرات با محتـوای غیر مرتبـط، نامحترمانه، فارسی با نوشتار انگلیسی، نوشتن شماره تلفن و آدرس و تبلیغ وبسایت های دیگر تایید نخواهنـد شد.

معایب خودروی سمند چیست ؟

با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص مجله خبری ابتکار خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. سمند یکی از خودروهای سواری تولید شده پرطرف‌دار، توسط ایران‌خودرو است. اولین سری از خودرو سمند با نام‌های X7 و EL به بازار عرضه می‌شدند.

مشخصات فنی سمند ال ایکس

اگر شما 100 کیلومتر سرعت داشته باشید و به خودروی روبه‌رو برخورد کنید , نیرویی معادل با 3 تن تولید خواهید کرد که هر چیزی را نابود می‌کند . سمند خودرویی از خانواده و تبار روسی بوده که با ورود به ایران دستخوش تغییر شد و از دهه 80 در ایران متولد شد . سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

بررسی مشخصات سمند ال ایکس LX EF7

همانطور که در بالا دیدیم این مراکز، خرید اقساطی سمند دوگانه را با سود ناچیزی به مشتریان ارائه می‌دهند. معمولاً فروش اقساطی سمند دوگانه صفر همراه با بیمه شخص ثالث و گارانتی و کارت طلایی می‌باشد. برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سمند دوگانه، چک شما نیاز به ضامن ندارد و این موجب شده تا خرید قسطی خودروی سمند برای مشتریان بسیار آسان گردد. بعد از پرداخت پیش قسط و دریافت خودرو سند خودرو و پلاک به نام شما خواهد خورد. در برخی مکان‌ها که خرید اقساطی سمند دوگانه را به شما ارائه می‌دهند، چنانچه شما زودتر از موعد چک قسط خود را بپردازید، از سود چک کم می‌شود. سمند مانند پژو پارس روی پلتفرم X2000 پژو 405 طراحی شده است.

http://borna-news.ir