سئو سایت فروشگاهی: چکلیست کامل سئو فروشگاهی 2022

بانس ریت Bounce Rate به زبان ساده» حول کلمه کلیدی «نرخ پرش» بهینهسازی شده است، بنابراین از کلمه کلیدی در URL نیز استفاده کردهایم. اما استفاده از انواع خاصی از این الگوها مطلب شما را به «Rich Snippet» متصل میکند و Rich Snippetها به دریافت کلیک بیشتر کمک میکنند. اما به جای این که این کد مستقیماً اجرا شود، Webpack را طوری تنظیم میکنید که فایلهای JS را با Babel بارگذاری کند. با توجه به همین موضوع اگر لینکی درون این 3 بخش قرار دهید، آن لینک در همه صفحات سایت تکرار میشود و قدرت زیادی میگیرد. اگر با دقت بیشتری این گونه وب سایتها را بررسی کنید در مییابید که HTML آنها فاقد هرگونه محتوایی است. مطالبی در اینترنت که صرفا برای جذب کاربر عموما با هدف تبلیغات نوشته میشوند و اطلاعات مفیدی ارائه نمیدهند، محتوای Clickbait هستند. اما برای مطالبی که خیلی سریع قدیمی میشوند، این موضوع کاربرد دارد. افراد به تیترهای احساسی علاقه دارند اما زمانیکه در آن افراط صورت گیرد، حس فریب دادن به افراد منتقل میشود و مانند مطالب «Clickbait» به نظر میرسد. سایت هایی که در حوزه کاری شما فعال اند و اعتبار بالایی داشته و مخاطبان زیادی دارند را پیدا کنید و برای لینک دهی به سایت تان به این وبسایت ها نیز به صورت تک و توک لینک دهید.

در تصویر زیر جایگاه ۱ تا ۱۰ گوگل نشان داده شده است و در همه موارد بین ۷۰ تا ۸۰ درصد عنوانها حاوی کلمه کلیدی بودهاند. بررسی جایگاه ۱۱ میلیون نتیجه جستوجوی گوگل، رابطهای بین صفحه اول بودن و وجود کلمه کلیدی در عنوان را نشان ندادهاند. ImageOptim ابزار پیشنهادی خود گوگل بوده و از بین همه این ابزارها، بهترین عملکرد را دارد. نسبت متن به HTML در حالت مناسب بین 25 تا 70 درصد است. در این حالت راهکار دیگری به وجود آمد که به کمک آن بتوانند از انکرتکست های مستقیم کمتری استفاده کنند. جالبه که بدونید استفاده از تصاویر حتی در این بخش هم تاثیر زیادی داره؛ چون زمانی که کاربر وارد سایت میشه، اگه با حجم انبوهی از متن بدون تصویر روبه رو بشه، ممکنه مطلب رو حوصله سر بر بدونه و با خروجش باعث افزایش نرخ bounce rate سایتتون بشه که این روی سئو سایت تاثیر منفی میزاره. این برای گوگل بسیار مهم است که سایت شما بتواند با سرعت بالای خود کاربران را راضی نگه دارد. یکی از تعاریف آن، اشاره به صفحاتی دارد که کاربر از طریق نتایج جستجو وارد آن میشود. اگر اشاره ای مبنی بر این وجود داشت که گوگل قادر به مشاهده صحیح بخشی از صفحه نیست، از تیم برنامه نویسی سایت مشورت گرفته و از آنها کمک بخواهید.

5. برجستهکردن ویژگی محصول یا خدمات : اگر در حوزه تکنولوژی کار میکنید، تاکید و برجستهکردن ویژگیهای خاص محصول، قیمت مناسب و ویژگیهایی از این دست، ترفند خوبی برای ترغیب کاربران است. کال تو اکشن عبارتی است که کاربر را به انجام یک کار خاص ترغیب و تهییج می کند. این افزونه پر کاربرد به شما این قابلیت رو میده که بتونید تصاویر قبلی سایتتون رو هم بهینه سازی کنید. «خوشههای محتوا» (Content Clusters) محتوای مرتبط را به هم لینک میکنند تا موتورهای جستجو آنها را بهتر بیابند و کراول و ایندکس کنند. شاید تا چند وقت پیش لینکدین ابزاری برای پیدا کردن شغل یا ارتباط با همصنفیها و صنایع مشابه و مرتبط بود، اما در حال حاضر چیزی فراتر از این است.

سئو داخلی به معنی انتخاب کلید واژه های مناسب برای فعالیت شما و تلاش برای تولید محتوا مناسب و با استراتژی برای افزایش سئو داخلی است. استراتژی سئو استاتیک و ثابت نیست و بنا بر بررسی و ممیزی ها قابل تغییر و ارتقاء می باشد . این الزامات دائما در حال تغییر بوده و هم راستا با موتورهای جستجو هر روز در حال پیچیده تر شدن هستند. اما آیا پشتیبانی و مسئول توسعه جاوا اسکریپت با این همه دب دبه و کب کبه به این موضوع فکر نکرده است؟ مثلا یادم هست برای حادثه پلاسکو، یکی از سایت های خبری با یک خبر کامل به لینک 1 گوگل رسیده بود، اما جالب اینجا بود که برای اینکه مبادا رتبه اش را از دست بدهد، شاید هر 10 تا 30 دقیقه یک بار، یک آپدیت برای آن منتشر میکرد و خبر را کامل تر میکرد. وردپرس با داشتن امکانات بسیار زیادی برای ساخت یک سایت یا وبلاگ ساده تا یک سایت و فروشگاه بسیار حرفه ای کاربرد دارد. برخی از مهمترین فعالیتهایی که در این زمینه انجام میگیرند عبارتند از: بهینه سازی سرعت سایت، دادههای ساخت یافته و… یکی از مهم ترین تکنیک های سئو سایت خبری، بحث ساخت لینک داخلی است.

پس مهم ترین نکته در رابطه با انجام آف پیج سئو ، اطمینان از مناسب بودن سئو آن پیج سایتمان است. محتوایی که نویسنده باتجربه مینویسد از محتوای یک نویسنده تصادفی فریلنسر با ارزشتر است. نویسندگان متخصص: بیشتر محتوا توسط افرادی نوشته میشود که هرگز در راستای نوشتههای خود کاری انجام ندادهاند. هرچه کاور یا همان thumbnail ویدئو شما جذابیت بیشتری داشته باشد، بیشتر دیده میشود. هرچه کلمه کلیدی به ابتدای تگ عنوان نزدیکتر باشد، موتور جستوجو به آن وزن بیشتری میدهد. هرچه سایت سریع تر باشد، بازدید و (و فهرست کردن) یک صفحه برای کاربران و موتورهای جستجو آسان تر است. سرپ مخفف این عبارت است: search engine result page که معنای آن صفحات نتایج جستجو است. به یاد داشته باشید که برای دیدن نتایج تلاشهای خود توقع تاثیرات معجزه وار نداشته باشید.

گرچه تعداد دفعات ارسال مهم است، اما فراموش نکنید که محتوا دارای ارزش بیشتری است. با توجه به اینکه گوگل در سال های اخیر عملا صحبتی از فاکتورهای رتبه بندی خود نکره است، طرح این مسئله نشان از اهمیت ماجرا دارد. فرض کنید مطلبی در سال گذشته در مورد «رمز ارزهای برتر» منتشر شده است و فردی اکنون به جستجوی این عبارت میپردازد. در تصویر زیر مشاهده میکنید مطلبی در مورد ابزارهای سئو منتشر شده است و در عنوان و توضیحات متا بهروزرسانی در سال 2021 قید شده است. گوگل در سال 2011 الگوریتم جدید را با عنوان پاندا معرفی نمود. اما در سایت های خبری با توجه به آنکه حجم مطالب بسیار بالا است نمیتواند لینک سازی را به درستی میان صفحات انجام دهید. اما با این وجود نتایج حاصل از سئو در رتبه بالاتری در خصوص برخی از کلید واژه ها ظاهر می شوند و نتیجه گوگل ادورز به صورت آنی و سریع ظاهر می گردد. همه سئوکاران و علاقه مندان به مباحث سئو به دنبال بهترین آموزشگاه آموزش سئو خارجی در تهران و شهر های ایران هستند که به صورت تکنیکی و اصولی روش های انجام سئو خارجی سایت را بدون هیچ کم و کاستی به آن ها آموزش دهد.

برای دیدن سورس یک صفحه کافی است که صفحه اصلی خود را در مرورگر خود بارگذاری کنید. همانطور که می دانید تعداد کاربران تلفن همراه در حال افزایش می باشد از این رو اکثر کاربران اینترنت از طریق تلفن های همراه خود از سایت ها دیدن می کنند . بهتر است بدانید در off-page seo یا سئو خارجی آنچه به بک لینک های شما اعتبار میبخشد ورود کاربران از سایر سایت ها و لینک های داده شده با صفحات هدف سایت تان میباشد. این افزونه از نظر سازگاری هیچ مشکلی با انواع صفحات وردپرسی ندارد. احتمالا یک عکس استاک (تصویر یا گرافیکی که خودمان آن را طراحی نکردهایم و از وبسایتها یا منابع دیگر دنلود یا خریداری کردهایم) را دانلود و در سرور آپلود کردید سپس در صفحه مورد نظر قرار دادید. در هدر سایت قرار میگیرند.

با محتوای منحصربهفرد و ارزشمند به صفحه اول گوگل میآیید، اما برای باقی ماندن در صفحه اول باید هدف جستوجو را برآورده کنید. با به کارگیری این تکنیک متوجه خواهید شد چگونه سئو را افزایش دهیم و در مدت زمان کمتر از ۶ ماه در بسیاری از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این قسمت مشاهده خواهید کرد دام به عنوان مراحلیست که مرورگر بعد از دریافت HTML برای رندر صفحه، طی می کند. برای اینکه بتوانید از حافظه کش مرورگر در سایت خود استفاده کنید، میتوانید یکی از دو راه زیر را انتخاب کنید. امیدوارم از این دورۀ آموزش جامع سئو لذت ببرید و بدانید زمانی میتوانید از یک آموزش استفاده حرفه ای ببرید که حرفه ای رفتار کنید، به عبارت دیگر باید خوب گوش کنید و خوب یادداشت کنید چرا که این دوره بسیار فشرده بوده و در هر لحظه کلی نکات مهم ارائه میشه. به این صورت یک تا چند ماه بدون اینکه رتبه خاصی به شما بدهد، صرفا رفتارتان را آنالیز میکند تا مطمئن شود که یک سایت مفید و با کیفیت هستید و قرار است کاربران از مشاهده شما لذت ببرند. در گذشته گوگل برای اینکه مطمئن شود محتوای شما یک متن سئو شده و با کیفیت است، درصد مشخصی از چگالی کلمه کلیدی را برای آن تعیین میکرد.

روش های سئو آف پیج که بتوان از طریق آن به سئو سایت کمک کرد بسیار زیاد میباشد و اگر بتوانید از روش های موثر کمک بگیرید میتوانید با کمک سایر استراتزِ هایی که برای سئو سایت تان چیده اید در مدت زمان بسیار کوتاهی سایت تان را به رتبه های برتر گوگل برسانید. اگر نمیخواهید، ممکن است از آنها استفاده نکنید، اما آنها به اسکریپتهای موتور جستجو کمک میکنند تا بفهمند محتوای اصلی چیست و چه چیزی فقط یک کپی است. استفاده از کلمه کلیدی در ۱۰۰ کلمه ابتدایی متن یک تاکتیک قدیمی در سئو داخلی است که هنوز هم کاربرد دارد. چگونه می توانم کلمات کلیدی هدف گذاری جغرافیایی خود را دریافت کنم؟ منظور از کلمات کلیدی، عباراتی هستند که توسط کاربران هدف شما در گوگل، بینگ و … علاوه بر اخبار روزانه که کاربران و مردم عادی به دنبال آنها در فضای اینترنت هستند، موارد دیگری وجود دارند که جستجوی دائمی دارند و اصطلاحا آنها را محتوای همیشه سبز مینامند. «Featured Snippet» بخشهایی از یک صفحه وب هستند که در نتایج جستجوی گوگل ظاهر میشوند تا به سرعت به سؤال کاربر پاسخ دهند.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید این مطلب برای کلمه کلیدی طولانیتر «بهترین بررسی کننده بکلینک» در اسنیپت گوگل قرار گرفته است. همه اسنیپت های حرفه ای هستند که می توانید روی آن ها سرمایه گذاری کنید. از XML نیز به عنوان زبان اصلی برای انتقال داده ها استفاده می گردد. با این حساب میتوانیم بگوییم ماهیت کار ریدایرکت ۳۰۱ و تگ canonical متفاوت است و همچنین استفاده از ریدایرکت ۳۰۱ برای هدایت کاربران به صفحه جدید، به جای استفاده از تگ کنونیکال توصیه میشود. در واقع صفحات با توضیحات متا ۶ درصد نرخ کلیک بالاتری نسبت به صفحات بدون توضیحات متا دارند.

این سرویس دهنده ها به شما این امکان را میدهند؛ نحوه تغییر اندازه، اصلاح و ارائه تصاویر را به راحتی بتوانید برای سایت تان تعیین کنید. از گوگل کنسول برای پیدا کردن دقیق رتبه ها کمک بگیرید. Paul Haahr یکی از کارکنان قدیمی گوگل که سال ها در آنجا کار کرده است می گوید گوگل دائم در حال آزمایش داده های بزرگ با جزئیات دقیق است. حال بهتر است با هم نگاهی دقیق داشته باشیم به 7 نکته مهم در سئو سایت خبری و تمام تلاش خودمان را بکنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. مثلاً یکی از دلایل پیشرفت میهن وردپرس در این سالها این است که همیشه مخاطب را با فرایند سئو به سایت خود جذب کرده و بعد از سئو سعی کرده همیشه آپدیت باشد و محتواها را بهروز نگاه دارد. سئو کردن سایت طبق الگوریتم کبوتر نیاز به اجرای یک سری اصول خاص و متفاوت دارد که در مقاله آموزش سئو محلی به آن اشاره کردم. برای ان که بتوانید بیشتر با اصول پیاده سازی سئو تکنیکال در سایت تان آشنا شوید میتوانید مقاله سئو تکنیکال را مطالعه کنید. درست است که لینک دهی داخلی و خارجی به رعایت اصول و استاندارد ها میتواند بسیار رتبه سایت تان را بهبود ببخشد اما در صورتی که تعادل را در لینک بیلدینگ سایت تان رعایت نکین امکان دارد گوگل شما را اسپم تشخیص دهد و به لینک های سئو در اصفهان سنیور سئو شما ارزش ندهد.

گاهی تصاویری که استفاده میکنیم ضرورت پایینی دارد و اندکی به درک بهتر محتوا کمک میکند. گاهی شما به این نتیجه میرسید که تغییراتی در سایت خود اعمال کنید و پلاگین هایی را از سایت خود حذف و یا اضافه کنید و گاهی نیز نیاز دارید تا مطالب و اطلاعات سایت خود را بهروزرسانی کنید، در این زمان شما میتوانید بهراحتی به کمک قابلیتهای وردپرس این تغییرات را بر روی سایت خود اعمال کنید. اضافه کردن سال جاری به عنوان و توضیحات مطلب نشاندهنده این است که مطلب شما بهروزرسانی شده است. اولین بروزرسانی الگوریتم پاندا در سال 2011 محتوای ضعیف و همینطور محتوای تکراری را هدف گرفت. موتورهای جستجو این صفحات را به عنوان صفحاتی با محتوای ضعیف میشناسند و معمولا آنها را نادیده میگیرند. کاربر با جستجوی «نحوه زدن گره مربعی» وارد این صفحه شده است و در بالای صفحه تنها تصویر بزرگی بدون توضیحات را مشاهده میکند و احتمالا صفحه را ترک میکند و از روی آن میپرد. برای مثال با جستجوی کلمه کلیدی «چک لیست سئو» مطلبی به عنوان «Featured Snippet» نمایش داده شده است. اشتباهی که برخی افراد مرتکب میشوند این است که در سایتشان دو یا چند صفحه دارند که کلیدواژهی هدف یکسان و مشترکی دارند و عملا این صفحات برای رتبه گرفتن در آن کلمه کلیدی با هم رقابت میکنند.

قطعا کسی روی تصویر کلیک نمیکند تا به سایت دیگر هدایت شود اما اگر روی آن عکس بنویسید کلیک کنید قطعا کاربرانی هستند که روی آن کلیک کرده و از سایت تان خارج شوند. عنوان را طوری بنویسید که مخاطب را به خودتان جذب کنید اما کلمه کلیدی خبر را فراموش نکنید. به همین دلیل باید مطالب خود را به گونهای بنویسید که با یک نگاه قابل درک باشد. این کاربران معمولا با چالش سرعت پایین بارگذاری و اندازه متفاوت صفحه نمایش مواجه هستند. بهترین کار نوشتن توضیحات متا برای صفحه اصلی و صفحات داخلی بصورت مجزا و متفاوت از یکدیگر است.

در ادامه تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی شما را با انواع لینک ها آشنا میکنیم تا بیشتر بتوانید از لینک دهی موثر خارجی بهره بگیرید. در ادامه اعتبار پیج یا page authority هم امتیازی است که این موتور جستجو برای هر صفحه از سایت شما در نظر خواهد گرفت. در مورد این موضوع در مقاله لینک داخلی توضیحاتی ارائه شد و به طور مفصل هم در دوره 50 ساعته سئو به آن پرداختیم. اگر خودتان قادر به انجام این کار نیستید حتماً با یک توسعهدهنده وب یا یک شرکت که این خدمات را ارائه میدهد، مشورت کنید. اگر امروز من مقاله اصطلاحات تخصصی سئو در سایت فرین آکادمی را حذف کنم، لینک آن تبدیل به یک صفحه 404 خواهد شد.

به نظر من بهترین راه سئو کردن یک وب سایت برای مبتدیان، مطالعه و بررسی یک چک لیست کامل و جامع است تا رفتن به سراغ مقالات آموزشی پایه که نیاز به صرف زمان زیادی دارد. این مقاله جذاب از پایگاه خبری – آموزشی سئوف را از دست ندهید. 1. برای محتوا، مقدمه مناسب و جذاب تهیه کنید. چگونه نوشتن عنوان و توضیحات متای جذاب به بهبود رتبه سایت کمک میکند؟ ابزار Google Developers PageSpeed Insight صفحات وب را بررسی میکند و موارد نیازمند بهبود را مشخص میکند. این موارد می تواند مواردی مانند افزودن Google Tag Manager به یک سایت یا بهینه سازی نحوه عملکرد چنین ابزارهای تحلیلی متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. دو نمونه از بهترین Rich Snippetها نوشتن نقد و بررسی و سوالات متداول هستند که در تصاویر زیر نحوه نمایش آنها را مشاهده میکنید. شما میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینهای سایت خود را به کمک آموزش مای لازمی که در سایتها وجود دارد، بهصورت رایگان و بدون پرداخت هزینهای انجام دهید امروزه افراد میتوانند بهآسانی تنها با دیدن چند ساعت فیلم آموزشی طراحی سایت و همچنین سئوی سایت خود را انجام دهند اما گاهی ممکن است شما وقت لازم را برای گذراندن دوره مای آموزشی نداشته باشید.

اگر دقت کنید سایدبار، فوتر و هدر این مقاله با بقیه مقالات سایت فرین آکادمی هم یکسان است. اگر بخواهیم به یکی از مواردی که در الگوریتمهای گوگل وجود ندارد، اما در سئوی محتوا تاثیر زیادی می گذارد، اشاره کنیم، گذاشتن جدول در محتواست! به عنوان مثال کلمه آموزش سئو یک کلمه کلیدی معمولی است اما کلمه آموزش سئو برای مبتدیان یک کلمه کلیدی دم دراز محسوب میشود. سایتی که توسط افراد حرفه ای تمامی بخش های آن سئو شده، چه از نظر تکنیکی و چه از نظر ساختاری، بسیار جلوتر و بالاتر از یک سایت معمولی قرار می گیرد و رقیبان خود را به راحتی کنار می زند. برای به کار بردن آن تنها نیاز است که بتوانید به کدهای هر صفحه در وب سایت خودتان دسترسی پیدا کرده و کد کنونیکال را در درون بخش head آن قرار دهید.

البته اگر سایت شما با وردپرس راه اندازی شده است، این روش مناسب خواهد بود. نگران یادگیری تکنیک سئو خارجی در سایت های مختلف نباشید زیرا ما در این دوره آموزشی روش های انجام سئو خارجی سایت ر برای انواع سایت ها مطابق با جدیدترین منابع خارجی آموزش میدهیم و شما را با جدیدترین تکنیک سئو خارجی آشنا میکنیم. تا اینجای مقاله جدیدترین تکنیک سئو خارجی را از منابع خارجی به شما ارائه دادیم تا بتوانید مطابق با جدیدترین الگوریتم های گوگل سایت تان را سئو کنید. با تگ های هدر، گوگل و خوانندگان می توانند به راحتی محتوای مقالات خبری شما را درک کنند. پس از ایموجی هم زیاد استفاده نکنید و ایموجی های مرتبط قرار دهید. تاثیر استفاده از تصاویر استوک بر رتبهبندی گوگل اندازهگیری شده است. دسترسی به ویدئوها از طریق نرم افزار اسپات پلیر امکانپذیر بوده و لایسنس آن برای یک نفر قابل استفاده است.

سئو داخلی اقداماتی است که برای بهینهسازی محتوای صفحه برای موتورهای جستوجو و کاربران انجام میگیرد. خدمات سئو شامل اقداماتی که در راستای بهبود جایگاه سایت شما در نتایج جستجو گوگل انجام میشود را خدمات سئو می نامیم. سعی کنید وبلاگ های بزرگ و کوچکی که به موضوع سایت شما مربوط هستند را پیدا کنید و تلاش کنید در این وبلاگ ها مطالب جذابی بنویسید که بتوانید کاربران را به خواندن این مطالب جذب کنید. نیازی به نوشتن توضیحات شگفتانگیز نیست فقط باید آن را بنویسید. منظور از منحصربهفرد بودن این نیست که فقط «محتوای تکراری» (Duplicate Content) در وبسایت خود قرار ندهید. منوی بردکرامب دو فایده برای وبسایت شما دارد.

از دیگر قابلیت هایی که میتوانید با پرداخت پول از سایت های دیگر دریافت کنید و خدمات سئو خارجی را در سایت تان اجرا کنید خرید کلیک میباشد. پس چرا سایت هایی که با کلاه سیاه کار کردن بعد از مدت ها هنوز صفحه اول هستند؟ آنچه در مورد بک لینک ها مهم است کمیت و مهمتر از آن، کیفیت آنهاست. این امتیاز نسبت به سابقه فعالیت تان، کیفیت محتوا و دیگر نکات تاثیرگذار در سئو تعیین میشود. سرعت سایت یکی از نکات مهم در سئو است و کش یکی از تکنیک های افزایش سرعت سایت محسوب میشود. اگر مشتاق هستید که بیشتر با سئو On Page آشنا شوید، ادامهی این مطلب را از دست ندهید. در این افزونه تمام امکاناتی که در حال حاضر وجود دارند و در مقایسه با سایر افزونهها مثل Yoast SEO و All in One SEO Pack بسیار بیشتر است و تا به امروز رایگان بودهاند و انتظار میرود رایگان هم باقی بمانند. در سئو منفی وبمستران و سئوکارها سعی میکنند به جای تلاش برای بهینه سازی سایت خودشان و جلو زدن از رقبا، با روش های ناجوانمردانه سایت آنها را به عنوان یک سایت متقلب به گوگل و بقیه موتورهای جستجو معرفی کنند تا رتبه هایشان از دست برود.

در نتیجه در پاسخ به سوالی که در ابتدا به آن اشاره کردیم باید بگوییم تنها کسانی می توانند سئو انجام دهند که آموزش های لازم در این زمینه را دیده اند و تجارب لازم را دارا هستند. در غیر این صورت Rank Math یک گزینه فوق العاده برای کسانی است که به ویژگی های اضافه تری نیاز دارند. بنابراین کسانی که عبارت «ابزار تحقیق کلمه کلیدی سئو» را جستوجو کنند، احتمالا این صفحه را مشاهده میکنند. گوگل اهمیت تکرار کلمه کلیدی را انکار میکند اما متخصصان باتجربه سئو آن را کارا میدانند. اما بهتر است حتی در مرحله انتخاب نام دامنه نیز با مشورت گرفتن از ما به بهتر شدن رتبه سایت خود کمک کنید. با انجام برخی از تکنیک های مهم سئو می توان از انجام مابقی آنها چشم پوشید زیرا در راستای تکنیک های مهم خود به خود انجام می گیرند . استفاده از هشتگ های مناسب در شبکه ها و بکارگیری از آنها در سایت، یک راه حل عالی جهت بهبود جایگاه وب سایت است. با حسابی سر انگشتی متوجه می شویم که استفاده ما از یک تصویر در دل مقاله یا سایتمان ، صرفاً به دلیل انتقال بهتر داده ها ، پوشش اطلاعات و یا تغییر جلوه و رنگ بوی تارنمای مورد نظر است ، حال چنانچه تصویری با حجم کمتر بتواند چنین وظیفه ای را در مقایسه با نمونه های سنگین تر خود انجام دهد ، به دلیل اینکه اندازه مذکور در سرعت بالا آمدن مطلب ، مصرف حجم اینترنت در هنگام بارگذاری و همچنین مشاهده آن توسط مخاطب موثر است ، گزینه مطلوب تری به نظر می رسد .

از مهمترین ابزار هایی که در این راستا به عنوان بهترین ابزار های سئو خارجی خدمات ارائه میدهند میتوان به سایت الکسا، Ahref، Moz اشاره کرد. شما میتوانید از طریق تکنیک سئو خارجی و بهره گیری از ابزار های سئو خارجی میزان و نوع بک لینک هایی که رقبا سایتتان دریافت کرده اند ساختار سئو آن ها مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. با بررسی تعداد و کیفیت بک لینک های رقبا میتوانید شما نیز از سایت های ارزشمندی که رقبا بک لینک دریافت کرده اند بک لینک بگیرید و به سایت تان اعتبار ببخشید. سئو خارجی به شما این قدرت را میدهد که با تحلیل رقبا و چیدن یک مسیر درست، در صفحات نتایج اول گوگل رقابت کنید. بعد از مشخص کردن تایپ محتوایی، می بایست حجم محتوای رقبا و عناوین اصلی آن ها را بررسی کرده و سعی شود محتوای تولیدی از سایرین کامل تر باشد. برای اینکار باید از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود استفاده کنید که این کلمات توسط مخاطبان شما در گوگل سرچ می شوند تا در نهایت هنگامی که کاربران این کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند، شانس یافتن وب سایت شما افزایش بیاید. Ahrefs کلمات کلیدی که کسبوکارهای رقیب از آنها استفاده کردهاند و در آنها رتبه گرفتهاند را به شما پیشنهاد میدهد.

بنابراین به جای وارد کردن کلمه کلیدی اولیه، دامنه رقیب را وارد کنید و لیست کلمات کلیدی آنها را به دست آورید. پس اگر اهداف سئو شما و رقبا در کلمات مختلف متغیر باشد میتوانید در مقابل لینک دادن به صفحه هدف رقیب تان از او بخواهید با همان کیفیت به صفحه خدف شما لینک دهی خارجی داشته باشد. یکی از بهترین مفاهیمی که باید در سئو خارجی چیست بدانید این است که برای پیشبرد اهداف سئو تان باید به دنبال تعامل و بهره گیری از تمام سایت اه و حتی رقبا یتان باشید. نکته مثبت Moz On-Page Grader این است که طراحی آن ساده و مناسب افراد تازهکار است.

با استفاده از سئو می توان رتبه یک سایت را افزایش داد و از ترافیک بالایی برخوردار گشت. راه دیگری که میتوانید برای نامرئی کردن لینک های خارجی سایت تان انجام دهید این است که از تصاویر برای لینک دهی خارجی استفاده کنید. علاوه بر این، پاکسازی اسکریپت های شما می تواند باعث سرعت بخشیدن به پردازش شود که این امر به CPU های قدیمی تر و کندتر کمک زیادی می کند. نخستین ابزار رایگان بهینه سازی سایت و یکی از قدیمی ترین و بهترین های تعیین کلمات کلیدی مهم برای یک وب سایت Keyword Planner گوگل است، یک ابزارسئو رایگان دیگر که شاید باورتان نشود، الکسا است که میتوانید ببینید به صورت تقریبی رقبا در چه کلماتی بازدید مناسب دارند. Screaming Frog SEO Spider یک ابزار قدیمی سئو است که کل وبسایت شما را بررسی میکند. سیگنالهای «تجربه کاربری» (User Experience | UX) الگوهای رفتاری است که برای تعیین تجربه کاربر در وبسایت توسط گوگل اندازهگیری میشود. تجربه ثابت کرده که محتواهای با جدول در رنکینگ سایت های گوگل، رتبه ی بهتری میگیرند.

اما این موضوع کاملا درست است که در صفحاتی که محتوای خیلی شبیه به هم دارند از یک تگ کنونیکال استفاده کنید. علت این امر استفاده مکرر از کلمه کلیدی در مطلب چک لیست سئو نیست، بلکه منحصربهفرد بودن مطلب و طرح نکات، استراتژیها و نمونههای زیادی در آن (که در مطالب سایرین یافت نمیشود)، علت این امر است. سایت شما نمایش داده نمیشود که کاملاً اشتباه است. هرچند بسیاری از فایل های PNG پر استفاده تنها یک رنگ (اغلب مشکی) داشته و به صلاحدید کاربر رنگ می شوند ، اما گاهی همین طرح ها و اشکال شامل رنگ های متنوع و پیچیده ای هستند که نمایش آن ها تنها در حالت PNG-24 میسّر است ، بدیهیست که نمونه دیگر آن دارای کیفیت کمتری بوده و تنها از ۲۵۶ رنگ منحصر بفرد استفاده می کند ، قالبی که به دلیل سادگی ساختار توسط همه سیستم ها حمایت شده و نمایش محیط نرم افزاری کاربر را مختل نمی کند . یکی از بخشهای مهم سئو تکنیکال استفاده از structured data ها یا دادههای ساختاریافته است. قطعا نام های زیادی در این میان به گوش میخورند و شاید بعضی ها به آن ها نیز توجه کنند اما شما اگر از یکی از برند های فوق متبر در این زمینه یاد کنید و حتی مشتریان را به سمت آن سوق دهید و سپس از برند خودتان نام ببرید چون نام شما در کنار بزرگان آورده شده میتواند توجه ها به خدمات تان جلب کند.

تا اینجای مقاله تعدادی از مهمترین تکنیک های تخصصی برای سئو خارجی را توضیح دادیم اما آیا میدانید که اگر از روش های انجام سئو خارجی سایت غافل شوید سایتتان را چندین پله عقب میندازد و از رسیدن به اهداف سئویی باز میدارید. جدول تناوبی سئو که به تازگی به روز شده ا ست همچنین شامل لیستی از سمومی است که از بهترین شیوه های سئو کم می کند این ها ترفندهایی هستند که ممکن است برای تضمین رتبه بالا در زمانی که روش های موتورها بسیار کمتر پیچیده بود، کافی باشد. جدول تناوبی عوامل SEO به عنوان پایه و اساس این راهنمای سئو عمل می کند.