راهنمای خرید ماشین شاسی بلند

موتور این خودرو بهینه شده است، در نتیجه مصرف سوخت آن مناسب می باشد. پیشرانهای پرقدرت و پیچیده که بهخاطر کم مصرف بودن بسیار پرطرفدار است. صاحبان 206 معتقدند که 206های غیر ایرانیزه شتاب بهتری نسبت به 206های ایرانیزه دارند. اگر قصد اجاره شاسی بلند را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به شرکت کافه رنت است. بررسی مشخصات X۵ و X۷، دو شاسی بلند شرکت خودروسازی رویژیانگ زیر مجموعه کمپانی بایک چین نشان میدهد که پیشرانه X۵ به یک موتور ۱.۵ لیتر بنزینی توربو شارژ مجهز است که توان تولید قدرتی معادل ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر را دارد. اکنون با کلیک دوباره روی صفحه و در صورتی که وارد سامانه شده باشید، تمام اطلاعات ثبت شده به شما نشان داده می شود و باید در صورت صحت آن ها، اطلاعات را تایید و ثبت درخواست کنید. موتور این خودرو از نوع tu5 با ۱۰۵ اسب بخار قدرت میباشد که بر روی پژو ۲۰۶ تیپ ۴ و ۵ نیز از همین موتور استفاده شده است. از طرفی دیگر، امکانات بالای سفری و ایمنی این خودروها را به یکی از پرطرفدارترین نوع خودروها تبدیل نموده است. کاسپین رنت نیز مدل های متنوعی از ماشین های شاسی بلند را در ناوگان خودرویی خود قرار داده است در پایین این مطلب لیست قیمت اجاره خودرو های شاسی بلند مجموعه کاسپین رنت به تفکیک کرایه خودرو بدون راننده ، کرایه خودرو با راننده و تشریفات و قیمت اجاره ماشین عروس را ملاحظه فرمایید.

براساس اطلاعات مندرج در سایت شرکت ایران خودرو، این پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری قادر است تا قدرتی معادل با 105 اسب بخار در 5800 دور در دقيقه و گشتاور 142 نيوتن متر در 4000 دور در دقيقه را تولید کرده و نیرو خود را از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی به چرخهای جلو منتقل نماید. سامانه مزایده خودرو یک سامانه مشاوره ای در زمینه فروش اطلاعات انواع مزایده خودرو می باشد. برای اطلاع از نحوه خرید انواع شیشه های اتومبیل با کارشناسان ما در تماس باشید. از همان ابتدای رونمایی این سدان جادار ایران خودرو نقدهای کارشناسان و منتقدان خودرو به طراحی ظاهری این خودرو آغاز شد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، فیس جدید این خودرو، فوق العاده زیبا و مخوف است و می توانید برای اجاره لندکروز از امکان رزرو آنلاین یا رزرو سریع استفاده کنید و یا برای اطلاع از موجودی خودرو با کارشناسان فروش تماس بگیرید . کافه رنت یک شرکت اجاره خودرو است که چندین سال از آغاز فعالیت آن می گذرد . شرکت کافه رنت یکی از شرکت های فعال در زمینه اجاره خودرو که سالهای زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است. یکی از معدود شرکت هایی که تمامی این خودروها را در مجموعه خود تحت مالکیت دارد، شرکت کافه رنت می باشد که می توانید برای اجاره ماشین به صفحه ی اصلی سایت ، تمامی این خودروها را مشاهده نمایید.

کافه رنت شعبه های فعال زیادی دارد و با اجاره انواع خودروهای بدون راننده و با راننده از جمله خودروهای شاسی بلند آماده خدمات رسانی هستند. در بین انواع خودروهای موجود برای اجاره ، خودروهای شاسی بلند از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. با این وجود تارا در قیاس با تولیدات قدیمی موجود در بازار ایران همچون انواع مشتقات تندر ۹۰، سمند و پژو پارس، بسیار مدرن است و میتواند نیازهای مشتریان ایرانی را که در یک بازار کمتنوع مجبور به انتخاب خودرو هستند، به نحوی قابل قبول پاسخ دهد؛ اما در مقایسه با تولیدات روز دنیا باید گفت تارا چندان دلچسب و خوشایند طراحی نشده است. در ساختار خودرو یکی از بخش های مهم و اساسی به جهت زیبایی و کارکرد بخش نور و روشنایی میباشد. قیمت این خودرو در حدود 1,230 میلیارد تومان برای مدل سال 1400 در تاریخ انتشار این مطلب میباشد.

با ورود به کابین سانتافه متوجه فضای باز این نوع خودرو سایت ebtekarkhodro می شوید. هنگامی که با یک خودرو شاسی بلند یا کراس اور رانندگی می کنید درست است که در ابتدا شاید لذت بخش تر از خودرو های سواری به نظر بیاید اما باید اصول ایمنی را بیشتر رعایت کنید. منظور از عوارض آزادراهی عوارضی است که خودروها در ازای تردد از تعدادی از آزادراهها باید پرداخت کنند. قطعاً هنوز طرفداران خودروهای ژاپنی، کیفیت و دوام آن را در مقایسه با وارداتیهای کرهای برگ برندهی آن میدانند اما باید گفت که نگاهی اندک به میزان فروش آن در بازار نشان از عقب ماندن آن از کورس رقابت دارد.

کول داگ به سیستم صوتی JVC با 18 بلندگو مجهز شده که تعدادی از آنها به شکلی فانتزی در پشتسری صندلیها نصب شدهاند. اجاره ماشین شاسی بلند با توجه به قیمت بالای خرید این مدل خودروها برای خیلی ها به صرفه می باشد و بسیاری از افراد علاقه مند به این خودروها، اقدام به اجاره این آنها می نمایند. پس تعجبی ندارد اگر داخل این ماشین کاملا شبیه به ماشینهای دو دهه پیش باشد. در سوی دیگر اما سایپا شاهین فیس لیفتی کاملا هماهنگ، زیبا و عامهپسند به مشتریان ایرانی ارائه میدهد، به نحوی که میتوان چهره این خودرو را یکی از خوشایندترین محصولات تولید داخل تلقی کرد. هرچند که متأسفانه تولیدات داخلی در مقایسه با همتایان خارجی خود حرف زیادی برای گفتن ندارند، اما به اهمیت طراحی خودرو در سالهای گذشته بیشتر پی برده شده است. دو سال قبل بود که دیار خودرو مینی کراس اوور چینی بایک X۲۵ را به بازار عرضه کرد. ضخامت ورق ها معمولا دو تا سه ميلى مترى است و به گونه اى جوشکارى مى شوند كه از استحکام خوبى برخوردار شوند. تکتولوژی پیشرفته استفاده شده برای طراحی و ساخت این خودرو به گونه ای است که سبب کاهش مصرف سوخت در آن شده است.

در بالا به معرفی برخی از مدل های خودروهای شاسی بلند اجاره ای پرداختیم. این خودرو که کول داگ (Cool Dog) نام دارد و قبلاً تصاویر غیررسمی آن را دیده بودیم، شاسیبلند کامپکتی است که پایینتر از مدل بیگ داگ قرار میگیرد. در صورتی که با لرزش ابتدای حرکت یا بکسوات در هنگام تعویض دنده مواجه شدید، احتمالاً این موضوع کار را به تعمیرات دیسک و صفحه کلاچ میکشاند. اگر به دنبال خرید ماشین شاسی بلند خاص و متفاوتی هستید که کیفیت ساخت بالایی هم دارد، خرید نیسان جوک میتواند این انتظار شما را برآورده کند. اجاره خودرو یکی از صنعت هایی است که در چند سال اخیر رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، یکی از دلایل این رونق را می توان افزایش نجومی قیمت های ماشین بخصوص خودروهای خارجی دانست. طراحی کول داگ در قسمت عقب اما با شیشهای باریک و طرحی مشابه چرخ زاپاس که تا داخل شیشه ادامه پیدا کرده بسیار جالب است. به همین دلیل ایران خودرو مدلی قویتر از 206 را با نام تیپ 5 وارد بازار کرد که با استفاده از موتور 1.6 لیتری قدرتمند خود این نقطه ضعف را پوشش داده و یک هاچ بک سریع و قوی بود. اما این موتور قادر به تولید قدرتی معادل ۱۷۰ تا ۱۸۸ اسب بخار با گشتاور ۲۷۷ نیوتن متر است.

باتری خودرو هر دو نوع پژو 206 و پژو 206 SD کاملا یکسان است. همچنین، دیگر نام نویسی این محصول از طریق سامانه فروش ایران خودرو انجام نمی شود و طرح های بعدی 206 نیز از طریق سایت یکپارچه خودرو انجام خواهد شد. تریم طرح فیبر کربن و صندلیهای چرمی زرد و مشکی فانتزی هم از دیگر ویژگیهای داخلی قابلتوجه کول داگ هستند. خودروهای امروزی جهت تولید قدرت از سوختهای فسیلی استفاده میکنند. این خودروها در حال حاضر به دلایل ایمنیو کیفی از خط تولید ایران خودرو خارج شدهاند. خودروی شاسیبلند یا اسیووی یا ( sport utility vehicle ، بهطور مخفف SUV) به گونهای از خودروها میگویند که برای کاربرد بیابانی و پیمودن مسیرهای ناهموار طراحی شدهاند. این خودرو در شرکت کافه رنت در دو مدل دو در و چهاردر موجود است که می توانید از صفحه اختصاصی اجاره تویوتا پرادو نسبت به کرایه آن اقدام نمایید. طراحی خودروهای شاسی بلند به سبکی است که سبب شده تا برای موقعیت های مختلف مناسب باشند. همانطور که در این مطلب اشاره کردیم، ۲۰۶ همیشه جز محبوب ترین خودروها در کشور ما بوده است و بههمین دلیل فروش کارکرده این خودرو نیز با استقبال خوبی مواجه میشود. قدرت تولید شده این موتور نیز از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل میشود.

تا پایان سال 1382 تیپ 3 و تیپ 5 پژو 206 هاچبک هم به بازار خودرو ایران آمد و سرانجام با ورود تیپ 6 پژو 206 در سال 1383، تمام تیپ های پژو 206 در دسترس خریداران خودرو قرار گرفت. هاوال کول داگ در سهماهه سوم سال جاری در بازار چین عرضه خواهد شد. نسخههای پایه کول داگ بهصورت محرک جلو عرضه میشوند اما تیپهای بالایی به سامانه چهارچرخ محرک مجهز هستند. لندکروز در دو مدل سپر کوتاه و سپر بلند در بازار موجود است و افراد بنا به سلیقه خود می توانند هر یک از این دو مدل را اجاره کنند.

به طور کلی می توان از سانتافه به عنوان یک خودرو شاسی بلند با ابهت یاد کرد. لازم به توضیح است که استفاده از قطعات با کیفیت برای تولید پرادو و به طور کلی کیفیت ساخت بالای این خودرو حاصل سالها تلاش و تجربه ای است که سازندگان آن به دست آورده اند. به طور کلی برای خودرو ۲۰۶ همانند هر خودرو دیگری دو بیمه وجود دارد، بیمه شخص ثالث پژو ۲۰۶ و بیمه بدنه ۲۰۶. در بخش فنی خودرو سانگ یانگ تیوولی زیبای کره ایی مجهز به یک پیشرانه چهار سیلندر با آرایش خطی به حجم 1597 سی سی میباشد که دارای حداکثر توان خروجی 128 اسب بخار و گشتاور مناسب 160 نیوتن متر میباشد. اما حالا خیرهای غیر رسمی حکایت از این دارد که مکث موتور برند زیر مجموعه ماموت، قصد مونتاژ یکی از دو محصول بایک ایکس X۵ یا X۷ را در ایران دارد. هر کدام از این دو خودرو در ایران مونتاژ شوند، باید با خودروهایی همچون تیگو ۸ پرو و کی ام سی K۷ رقابت کنند و احتمالا یک میلیارد تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت داشته باشند. به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد خودروهای شاسی بلند اجاره ای پرداختیم.

بعضی نمونههای قدیمی x3 به پیشرانه سه لیتری و سیستم دو دیفرانسیل x درایو مجهزند. کول داگ به یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو مجهز شده است. مکث موتور هنوز به شکل رسمی اعلام نکرده که قرار است کدام یک از این دو شاسی بلند چینی را وارد بازار خودروی ایران کند. طبق اطلاعیه ای که در سامانه قرعه کشی خودرو منتشر شده است، برندگان ثبت نام ماشین 206 به دوسته اصلی و رزرو تقسیم شده اند. ب ام و X3 مدل ۲۰۱۸ قرار است که در ماه نوامبر راهی بازارهای جهانی شده و با اندکی افزایش قیمت نسبت به مدل فعلی و با مبلغی در حدود ۴۰.۰۰۰ دلار (معادل ۱۶۰ میلیون تومان) در اختیار علاقمندان قرار گیرد. دادههای دیوار نشان میدهد که قیمت خودروی چری تیگو ۷ صفر در تیپ IE حدود یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان است. سیستم صوتی جدید با قابلیت پخش لوح فشرده که جایگزین سیستم صوتی قدیمی این خودرو شده است را میتوان یکی دیگر از پیشرفتهای تیپ دو نسبت به نسل قبل خود است.

ستون D بسیار باریک است و دو چراغ ترمز باریک عمودی هم در بالای سقف به چشم میخورد درحالیکه سپر مشکی خودرو طراحی سادهای دارد. دماغه ترامونت X با جزئیات اصلی شامل چراغ ها، جلوپنجره و سپر بروزرسانی شده اند. گفتنی است، فولکس واگن اطلس یا ترامونت از سال ۲۰۱۷ روی خط تولید قرار دارد و سابقه مونتاژ در تنسی آمریکا و چجیانگ چین را در کارنامه خود ثبت کرده است. یکی از بهترین خودروهای مونتاژ شده در ایران است و شرکت ایران خودرو تمام تلاشش را کرده تا این خودرو را به عنوان بهترین اتومبیل تولیدی در خاورمیانه معرفی کند. اما به اعتقاد رسانههای حوزه خودرو مونتاژ یکی از دو محصول بایک ایکس X۵ یا X۷ توسط مکث موتور قطعی شده است.

در هر صورت این شاسی بلند اتوماتیک را میتوان امروز به عنوان یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند چینی کشور انتخاب کرد که میتواند پاسخگوی نیاز بسیاری از خریداران این کلاس خودرو باشد. استودیو طراحی که خودروهایی مانند Ferrari Testarossa، Alfa Romeo Spider، Chevrolet Corvette Rondine، Maserati GranTrismo و بسیاری از خودروهای دیگر را طراحی کرده است. خودروهای شاسی بلند رایج در صنعت رنت خودرو، تنوع بالایی دارند، اما معروف ترین و محبوب ترین آن ها را خودروهایی مانند تویوتا لندکروز، پرادو، سورنتو، لکسوس، کیا موهاوی، سانتافه و کیا اسپورتیج تشکیل می دهند. در سال ۱۸۹۶ پژو نخستین موتور خود را بدون کمک گوتلیب دایملر تولید کرد و پس از آن پیشرفتهای مختلفی مانند امکانپذیری انتقال قوای محرکهٔ زیر خودرو به درون کاپوت حاصل شد و خودرو بهمعنای امروزی آن، شکل گرفت. بله، باتری های عرضه شده برای خودرو پژو 206 در کیان باتری از نوع بدون نیاز به نگهداری (Maintenance Free) و به اصطلاح اتمی و خشک میباشند. توجه کنید که مدل پژو 207 نیز به همین شکل است و تفاوتی با مدل 206 ندارد. مدل دیگری از طراحی خودرو های شاسی بلند ، کراس اور ها هستند که از نظر قدرت موتور کمی ضعیف تر و از نظر ابعاد کمی کوچکتر هستند ، مدتی است این نوع خودرو ها برای مصارف شهری و بین شهری طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده است.