دمنوش لاغری: نوشیدنی برای چربی سوزی قوی + معرفی 31 دمنوش لاغری

آن‌ها با چای‌های سنتی متفاوت هستند، زیرا به‌طور معمول حاوی کافئین نیستند و از برگ‌های گیاه Camellia sinensis ساخته نمی‌شوند . انواع محبوب چای گیاهی شامل چای رویبوس، چای زنجبیل، چای گل محمدی و چای گیاه هیبیسکوس است . یک قاشق مرباخوری چای سبز را همراه یک لیوان آب جوش در قوری بریزید و ۷ تا ۸ دقیقه در آن را ببندید.

دمنوش‌های لاغری چگونه به کاهش وزن کمک می‌کنند؟

دمنوش رزماری، آنزیم لیپاز که باعث شکستن مولکول‌های چربی می‌شود را مهار می‌کند. این موضوع باعث کاهش سرعت هضم چربی‌ها و افزایش احساس سیری می‌شود. هرقدر مولکول‌های چربی‌ها دیرتر شکسته و هضم شوند، دیرتر احساس گرسنگی می‌کنیم. یک تکه چوب دارچین را همراه با دو عدد برگ بو و یک لیوان آب در ظرفی بریزید.

  • در مطالعات علمی بر روی حیوانات، محققان به موش های چاق، دمنوش لاغری داده و دریافتند که این ماده باعث کاهش وزن بدن می شود و به عادی تر شدن سطح هورمون ها کمک می کند.
  • این ادویه به خوبی می تواند با تنظیم قند خون، میزان گرسنگی را در افراد مختلف کنترل کند و میل به انجام حرکات ورزشی را در آنها زیاد کند و به این صورت به کاهش وزن آنها کمک کند.
  • اما دانشمندان معتقدند که مصرف قهوه هم قبل از ورزش می‌تواند توان ورزشکار را بهبود بخشد.
سنا حاوی مواد شیمیایی است که روده بزرگ را تحریک می‌کند و تاثیر فروشگاه آریو کالا ملین دارد. در نتیجه با دفع مقدار زیادی آب از بدن موجب لاغری می‌شود، درست مثل قرص‌های لاغری گیاهی. تحقیقات انجام شده در دانشگاه ماستریخت، هلند نشان داد که زنجبیل حاوی یک نوع کافئین است که به کاهش وزن کمک می کند.

دمنوش لاغری: نوشیدنی برای چربی سوزی قوی + معرفی 31 دمنوش لاغری

ورزشکاران و افرادی که فعالیت بسیار زیادی در طول روز دارند؛ برای حفظ انرژی خود غلبه بر خستگی از جنسینگ استفاده می‌کند. افزایش انرژی مساوی است، با افزایش زمان فعالیت بدنی (ورزش) و در نتیجه کالری سوزی بیشتر و کاهش وزن سریع‌تر می‌شود. زمان مصرف دمنوش نعناع برای لاغری بهتر است قبل از وعده شام یا عصرانه باشد. چرا که علاوه بر کم کردن اشتها، احساس آرامش به فرد می دهد. طرز تهیه چای نعناع برای لاغری برای ذائقه های مختلف متفاوت است. البته هر جور که آن را درست کنید از تاتیرخواص چای نعناع برای لاغری نمی کاهد.

۲_ دمنوش زرشک برای چربی سوزی

همچنین مشکلات معده و سوء‌هاضمه را برطرف و اشتها را کم می‌کند. استفاده از این دمنوش علاوه بر تقویت عضلات در جلوگیری از آسیب به ماهیچه‌ها در طول تمرین موثر است. ابتدا یک قوری آب را بجوشانید و سپس دو قاشق چای خوری چای سبز را به آب جوش اضافه کنید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس میتوانید این دمنوش خوشمزه را میل کنید. چای سبز یکی از نوشیدنی های سالم و سرشار از مواد مغذی و آنتی اکسیدان است که از عارضه های آلزایمر، پارکینسون، مشکلات قلبی و دیابت نوع دو پیشگیری می کند. فرار از چاقی و خلاص شدن از بافت های چربی بدن همیشه به عنوان یکی از دغدغه های افراد مختلف محسوب می شود.

همچنین سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد و سبب سرعت بخشیدن به دفع غذای مصرفی می‌شود. در نتیجه چربی موجود در غذا را غیر قابل دسترس کرده و جذب کربوهیدرات را کاهش می‌دهد. جینسینگ انواع مختلفی دارد که نوع آمریکایی و آسیایی آن مرسوم‌تر است. جینسینگ موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شود و برای از دست دادن چربی‌های اضافی بدن مفید است.

چای اولانگ، دمنوشی برای لاغری شکم

Useful reference for domestic helper.