دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی

بدین ترتیب متخصصین فروش اقدامات و نکات مربوط به اندازه گیری و نحوه ی ثبت سفارش دریچه کولر را توضیح می دهند. جهت خرید دریچه کولر با کیفیت توجه به چند نکته حائز اهمیت است. در هنگام تهیه ی این کالا ابتدا جنس ورق آن را بررسی می کنیم. در مرحله ی بعدی نسبت به محیط جغرافیایی خود و نوع کاربری مان اقدام به خرید دریچه کولر با کیفیت می نمائیم. مورد آخر اینکه، نحوه ی اتصال پره ها و راحت جا به جا شدن دمپر دریچه کولر نیز از نکاتی می باشد که در هنگام خرید بسیار مهم می باشد.

می توان در این دریچه ها برای کنترل هوادهی هوای خروجی در پشت دریچه، دمپر به صورت موازی و متقابل را نصب نمود. از دریچه کولر گرد بلندگویی می توان هم به عنوان دهش و هم به عنوان مکش استفاده نمود. به دلیل شکل خاص و زیبایی ظاهری ای که دارد، بیشتر مشتریان این نوع از دریچه کولر گرد را انتخاب می کنند.

در این بخش تفاوت دریچه کولر گالوانیزه و آلومینیوم را بررسی می کنیم. دریچه کولر گالوانیزه از ورق گالوانیزه و دریچه کولر آلومینیومی از ورق آلومینیومی تولید و تهیه می شوند. دریچه کولر گالوانیزه وزن بیشتری نسبت به دریچه کولر آلومینیومی دارد.

  • یکی از عمومی‌ترین و بهترین نوع دریچه‌های کولر که از زمان قدیم تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مورد توجه افراد و کارکنان است، دریچه‌های کولر آلومینیومی است.
  • به دلیل اینکه آلومینیوم جز دسته فلزات سبک وزن است این نوع دریچه ها وزن بالایی ندارند.
  • نوع پره ها می تواند به صورت شمشیری، خطی، مشبک و معمولی باشد.
  • سفارش و خرید اینترنتی دریچه کولرهای آبی امکان خرید آسان و سریع را برای مشتریان فراهم می‌سازد.

متخصصین نصب دریچه ی تهران دما همواره در تلاشند تا دریچه کولرهای مشتریان را برای آنان نصب نمایند. تهران دما بخشخرید اینترنتی دریچه کولررا راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی و در کوتاهترین زمان کالاهای مورد نیاز خود را تهیه دریچه کولر نمایند. در این شرکتانواع دریچه کولردر طرح ها، رنگ ها و متریال های متنوع ساخته می شود.

دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی دریچه کولر چوبی در دو مدل قابل تنظیم دمپرداره و بدون دمپر عرضه می گردد. یکی از ویژگی های برجسته ی دریچه کولر چوبی تنوع رنگ این محصول می باشد. این محصول در رنگ های قهوه ای سوخته، کرم قهوه ای،سفید، مشکی، آجری و شکلاتی تولید و روانه ی بازار می شود. این مدل از دریچه های تنظیم هوا به وسیله ی کنترل از راه دور تنظیم می شوند.

دلیل پر استفاده بودن این نوع از دریچه ساخت چندمنظوره آن است. دریچه آلومینیومی در جلو پره های عمودی و در سطح پشتی پره های افقی دارد و از جنس پروفیل آلومینیوم می باشد. دریچه کولر آبی هم به صورت پره ثابت و هم به صورت پره متحرک تولید می شود و مصرف کننده می تواند هوا را در جهت های راست و چپ و بالا و پایین هدایت کنند. همچنین این دریچه ها مانند سایر دریچه های کارخانه صنعتی رحمتی در ابعاد مختلف به درخواست مشتری تولید و عرضه میگردد. روش اندازه گیری و ابعاد استاندارد دریچه های کولر یکی از موضوعات مهمی است که در این بخش به اختصار به آن پرداخته شده است.

دریچه کولر آبی متحرک

طریقه نصب دریچه کولری آهنی به روش پیچ از نمای قاب آن می باشد. مهمترین ویژگی دریچه کولر آلومینیومی امکان تغییر جهت ایستای پره های عمودی که در جلوی دریچه تعبیه شده می باشد. در واقع با تغییر مسیر این پرّه ها هوای خروجی از دهانه به راحتی به چپ، راست یا مستقیم و به شکل دلخواه منتقل خواهد شد. اغلب دریچه کولرهای سقفی 4 طرفه و مشبک به صورت مربع شکل ارائه می شوند. این محصول به طور میانگین در بیشتر مواقع در تالارهای پذیرایی، رستوران ها، هتل ها، سینماها، سالن های همایش و تاتر و در فضاهای اداری استفاده می گردد. در 90 درصد از مکان هایی که در بالا نام برده شد، معمولا دریچه کولر سقفی 4 طرفه اجرا می شود.

آشنایی با دریچه کولر و خرید کانال کولر

از جمله مکان هایی که دریچه کولر مکنده اجرا می گردد، رستوران ها، تالار های پذیرایی، سالن های همایش، سالن های نمایش تاتر و سینما و در برخی موارد در منازل مسکونی استفاده می شود. دریچه کولر مشبک، دریچه کولر سقفی چهار طرفه، دریچه کولر زیر فن کوئلی گریل دار همگی به منظور مکش هوای نا مطلوب در محیط ها اجرا می شوند. این محصول در مکان ها و محیط های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده ی کاربرد دریچه کولر، برای رساندن هوا و دمای گرم و سرد به محیط های مسکونی و اداری می باشد. اما در برخی موارد استفاده های دیگری از دریچه تنظیم هوا می شود. به طور مثال برای پوشش دهی محفظه های تاسیساتی، پوشاندن فیوزهای برق و…

یکی از انواع دریچه های دیواری می باشد که جهت تنظیم فشار هوا و یا مسدود کردن هوا از پشت دمپر پروانه ای استفاده می شود. مدل گرد دریچه کولر مخصوص دهش هوا، پره هایی به شکل دایره دارد که به صورت دوار روی یکدیگر قرار می گیرند. دریچه های کولر چوبی تمام ویژگی های فنی که برای دریچه کولر آبی آلومینیومی نام بردیم (پره های افقی و عمودی، اهرم تنظیم پره ها) را دارند. دریچه کولرزندگی جامعه بشری طی سالیان گذشته تغییرات زیادی و استفاده از سیستم‌های هوارسانی در ساختمان‌ها نیز جزئی از آن است. با توجه به کانون تجمع افراد در ساختمان در واحدهای مشاع بهتر است از کانال کولر و دریچه تنظیم خروجی هوا مناسب بهره برد. طی این مقاله به‌دنبال آشنایی شما عزیزان با اهمیت کانال کولر، هوارسانی و دریچه کولر خواهیم بود.

این ساختار موجب می‌شود که بتوان هوای داخل کانال را به هر سمتی که لازم باشد هدایت کرد. بطور کلی تمام اکثر مزیت‌های دریچه‌های آلومینیومی را دارا هستند. این نوع دریچه برای مصارف مختلف قابل استفاده است و هم دمنده گرما و هم دمنده سرما است. مطالعه مقاله بهترین دما برای سرمایش کولر گازی را پیشنهاد می کنیم. معمولا طراحی دریچه کولر آلومینیومی و دریچه کولر چوبی در ایران بسیار رایج است و با هدف آسایش افراد در محیط‌های سر بسته ساخته می‌شوند. چوب مورد استفاده در دریچه‌های کولر معمولا از جنس ام‌دی‌اف است.

Experience the power of this link building network and watch as your website soars to new heights in the digital landscape.