دریچه کولری زیرفنکوئل و بازدید آلومینیومی کولر گازی و فن‌کوئل تهران، هاشمی دیوار

گفتنی است تعداد سفارش و قیمت روز مواد اولیه نیز از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت و خرید دریچه کولر میباشد. در ساخت دریچه کولر سقفی چهار طرفه از فریم و لایه های درونی و داخلی چهار گوش به کارگیری می شود. این لایه ها به طور منظم و تو در تو با نظم خاصی از پروفیل های z شکل با متصل کننده های خاص خود از پشت به یکدیگر وصل شده و یک ساختار واحد و کلی را تشکیل می دهند.

دریچه سقفی خورشیدی ( گردابی ) گروه تولیدی آرناونت

دریچه کولری زیرفنکوئل و بازدید آلومینیومی کولر گازی و فن‌کوئل تهران، هاشمی دیوار

دریچه کولر آلومینیومی نسبت به سایر دریچه های تنظیم هوا سبک تر می باشد، زیرا فلز آلومینیوم سبک تر از سایر فلزات است. دریچه کولر آلومینیومی بهترین و با کیفیت ترین محصول حال حاضر در بازار است. پس از اتصال پره ها و قاب دور تا دور به یکدیگر، محصول وارد کوره ی رنگ الکترو استاتیک می شود.

بهترین انتخاب برای افزایش تمرکز در هنگام رانندگی در فصل تابستان است. درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد). محتوای این پاپ آپ از تنظیمات پوسته دیناکالا و همچنین به طور جداگانه برای هر محصول قابل تنظیم می باشد. دریچه های پلاستیکی با پوشش زمستانه زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل شما خواهد داد و بسیار شیک و زیبا می باشد. کانال فلکسیبل آی اف دی ساختار به هم پیوسته و یکنواخت دارد وهمچنین در سیستم های مکش نیز استفاده می شود.

ارسال سریع

ولی اگر هوای عبوری به چند جهت هوارسانی کند، نصب دمپر دریچه کولر مورد تاکید است. کیفیت و رنگ به کار رفته در جنس فلزی از جمله آلومینیوم و ورق آهن از نوع الکترواستاتیک میباشد. البته، در نود درصد مواقع کانال ها سطح مقطع مستطیل شکل دارند. از این رو، اکثر دریچه ها مستطیلی شکل ساخته می شوند و پره ها به طور ساده ای به صورت عمودی و افقی قرار می گیرند. همان طور که بیان کردیم، کانال کشی کولرهای آبی این امکان را برای خریداران به وجود می آورد که باد خنکی که کولر تولید می کند، به نقاطی با فاصله زیاد منتقل شود. در انتهای هر شاخه از این کانال کشی می بایست دریچه ای قرار گیرد.

  • در دریچه های آهنی به نسبت سایر دریچه ها قاب نیاز به فریم بزرگ تری دارد.
  • دریچه کولر اسلوت با توجه به شکلی که دارد،در هنگام هوادهی، هوا را به صورت یکجا در محیط انتقال می دهد.
  • دریچه کولر گالوانیزه ارزانتر از دریچه کولر آلومینیومی می باشد.
  • به منظور تولید دریچه کانال از ورق های گالوانیزه و ورق های آلومینیومی استفاده می شود.
  • اما با گذشت زمان با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت و تولید دریچه کولر از ورق آهن (گالوانیزه) نمود.

به صورت کلی قیمت دریچه های آهنی یا همان گالوانیزه نسبت به دریچه های آلومینیومی ارزان تر می باشد. در هنگام قیمت گذاری بر روی دریچه هوا ابعاد (طول و عرض) و ضخامت ورق بکار رفته در محصول نیز تأثیر گذار است. ضخامت ورق دریچه کولر در شرکت صنعتی رحمتی استاندارد و با ضخامت 1 میل می باشد. برای برداشتن موبایلتان کافیست موبایلتان را بدون اینکه نیاز به فشار و کشیدن زیادی باشد به سمت بالا بکشید.

در واقع هم فریم و هم پره های این دریچه کولر از جنس ورق روغنی میباشد . ابعاد بر حسب دهانه داخلی کانال کولر می باشد همچنین توجه داشته باشید که دهانه بالایی کانال کولر از سقف سه و نیم سانتیمتر فاصله داشته باشد که قاب دریچه به سقف گیر نکند. در ساخت دریچه های آهنی از هر طرف به میزان نیم سانتی متر هوا رها می شود که این مورد مشکل ساز نخواهد بود. دسته دمپر های دریچه های آهنی بر روی قاب فرم نصب می شود که به کمک آن می توان میزان پرتاب هوا را تنظیم نمود.