دریچه اسلوت قیمت خرید انواع دریچه اسلات خطی پخش نیرو سپهر مهار

دریچه خطی اسلوت یکی از اصلی ترین زیر مجموعه های دریچه هوا می باشد که بسیار در صنعت ساختمان پرکاربرد است دریچه اسلات . دریچه خطی اسلوت با نام دریچه لاینیر نیز شناخته می شود که همواره برای سیستم رفتِ هوا مورد استفاده قرار می گیرد. خروج هوا بستگی به شکل و نوع پلنیوم باکس مورد استفاده در آن بستگی دارد. جریان هوای دریچه خطی اسلوت به طور متعادل و نامحسوس به محیط اعمال می شود. در واقع خروج هوا به شکل مستقیم به پلنیوم باکسی که پشت آن به کار رفته بستگی دارد.

  • تعداد این اسلوتها در این دریچه‌ها تا ده تا قابل طراحی و ساخت می باشد.
  • لازم به ذکر است که توجه به طول، عرض، تعداد شیار و ارتفاع نصب دریچه خطی از اصول و قواعد خاصی برخوردار بوده و افراد غیر متخصص نباید اقدام به نصب آن نمایند.
  • دریچه اسلوت خود نیز دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که مهم ترین آن تیغه های کاملاً قابل تنظیم دریچه می باشد که از این طریق دریچه می تواند زاویه پاشش و توزیع هوا را در محیط داخل تنظیم و کنترل کند.

در مکان های مختلفی می توان از دریچه هوا خطی اسلوت استفاده نمود مثلا ساختمان مسکونی و یا تجاری این دریچه قابلیت استفاده شدن را دارد. دریچه های اسلوت خطی قوسی نیز بسته به انحنای سقف قابل تولید و نصب هستند. البته در این حالت دریچه‌ ​​اسلوت قوسی قابلیت پره های داخلی و دمپر کشویی را ندارد. علاوه بر این، دریچه‌ اسلوت امکان نصب در هر زاویه ای از گوشه صفحه داخلی را دارد.

دریچه دسترسی به دستگاه تهویه مطبوع با گریل 18 سانتی متر

با توجه به قابلیت‌های خاص و ویژه دریچه خطی هوا از آن در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و کارگاهی بهره برده و بیشترین مصارف نصب آن پس از آپارتمان مسکونی در هتل و بیمارستان‌ها است. در صورتی که عمق کافی در فضای پشت دریچه هوای خطی در نظر گرفته شود امکان فیلتر و دمپر هوا جهت کمک به پخش بهتر و سالم‌تر هوا به‌وجود خواهد آمد. از دیگر خصوصیات ویژه دریچه هوای خطی می‌توان به افزایش زیبایی بصری داخل ساختمان اشاره داشت. در صورتی که ساختمان تجاری به مانند لابی هتل نیازمند دریچه هوا باشد؛ بهتر است از دریچه اسلوت (یکی از انواع خاص دریچه خطی) استفاده شود. در صورت علاقه‌مندی به یادگیری نکات مهم در خرید دریچه هوای خطی ارزان، استاندارد و با کیفیت هستید؛ تا انتهای این مطلب همراه سایت تهویه سان باشید. دریچه اسلوت خود نیز دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که مهم ترین آن تیغه های کاملاً قابل تنظیم دریچه می باشد که از این طریق دریچه می تواند زاویه پاشش و توزیع هوا را در محیط داخل تنظیم و کنترل کند.

قیمت دریچه اسلات

دریچه اسلوت قیمت خرید انواع دریچه اسلات خطی پخش نیرو سپهر مهار با توجه به اینکه هوا در حجم باکس پلنیوم در همه جا پخش و یکپارچه است، بنابراین هوای خروجی از کاور برابر و آزاد خواهد بود. یکی از مواردی که خصوصا در ساختمان های بزرگ باید مورد توجه قرار گیرد، تهویه است. تهویه، در مکان هایی مانند ساختمان های تجاری به دلیل رفت و آمد زیاد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پلنیوم باکس یا باکس کانال تهویه هوا

حداکثر استاندارد تعداد شیار در دریچه هوای اسلات عدد 10 بوده و جهت بهبود پخش جریان هوا نیز می‌توان از دمپر هوا با آلیاژ آلومینیوم اکسترود نیز بهره برد. دریچه اسلوت را می توان به شکل قوسدار، متناسب با انحنای محلِ مورد نظر در سقف ، تولید و نصب نمود، البته قابل ذکر است که در دریچه اسلوت قوسدار امکانِ تعبیه ی پرّه های داخلی و دمپر کشویی وجود ندارد. خ- دریچه اسلوت را می توان در کُنج ها(بصورتِ دیواری یا سقفی) با زاویه دلخواه طراحی و تولید نمود. جریان هوا در دریچه های اسلوت یا خطی به صورت متعادل انجام می شود و نحوه خروج هوا به باکسی که پشت دریچه بکار رفته بستگی دارد. از این دریچه برای دمش هوا استفاده می گردد و می توان از آن هم برای هوای رفت و هم برای هوای برگشت استفاده کرد . پلنیوم باکس ها معمولا در طول با ورودی های گرد به فواصل حداکثر 1.2 متر پشت دریچه های خطی و اسلوت نصب می شوند.

Cooking topics for domestic helper | 健樂護理有限公司 kl home care ltd.