خودرو جک قیمت، مشخصات فنی و مقایسه خودرو های jac زومیت | ebtekarkhodro

در این سایت بعد خواندن مقالات کاملی نظیر راهنمای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث چیست، ضمن به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد بیمه‌های مختلف، می‌توانید استعلام بیمه شخص ثالث خودرو خود را بگیرید. همچنین می‌توانید بیمه‌های مختلف را با هم مقایسه کرده و بیمه مورد نظر خود را به آسانی از طریق همین سایت خریداری کنید. خودرو های ساخته شده توسط کمپانی JAC به سیستم های ایمنی مختلفی مجهز هستند به دلیل اینکه این ماشین ها بتوانند حس اطمینان و امنیت را به سرنشینان این ماشین القا کنند.

جک،S5،اتوماتیک مدل 95

در نمای عقب نیز از چراغ‌های مشابه آئودی q5s استفاده شده که ظاهری ساده اما زیبا و متقاعدکننده را برای این بخش اس۵ به وجود آورده است. در یک جمع بندی می‌توان اظهار داشت که شباهت طراحی ظاهری جک اس۵ با هیوندای توسان سبب موفقیت بیشتر این مدل در بازار ایران شد و رضایت نسبی اکثر مشتریان را در پی داشت. جک اس 3 نیز به دلیل طراحی بی نظیری که دارد به عنوان یکی از خودروهای محبوب در بازار ایران به فروش می رسد. از نظر شکل ظاهری این خودرو همانن خودرو کراس اور می باشد که در بازار این خودرو به نام اور شهری کوچک نیز معرفی شده است.

جک سوسماری هیدرولیک خودرو اسکای مدل PH.NMT 1298 ظرفیت 2.5 تن

در صورتی میتوانید مجله خبری ابتکار خودرو اقساطی جک s3را بدون درد سر و با خیال راحت انجام دهید که بتوانید از میان شرکت هایفروش اقساطی خودرو های داخلیمعتبرترین را بیابید. برای خرید اقساطی جک s3 ابتدا اعتبار مجموعه را به دقت مورد بررسی قرار داده و سپس با شرکت وارد معامله شوید. با پرس جو و همچنین بررسی های لازم میتوان به اعتبار مجموعه پی برد. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم تا سایا خودرو را در اولویت انتخاب خود برای خرید اقساطی جک s3قرار دهید زیرا این مجموعه تا کنون خودروهای زیادی را بصورت اقساط بفروش رسانده است و از اعتبار بالایی برخوردار میباشد. جک تی 8 نیز یک از خودروهای جک است که با طراحی و ظاهر بی نظیر خود این روزها در بازار با فروش بالایی همراه بوده است.

  • جک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست.
  • در این سال، خودروسازی JAC تنها خودروسازی بود که هم در زمینه خودروهای سنگین و هم در زمینه خودروهای سواری با یک برند کاملاً مستقل فعالیت می‌کرد.
  • چراغ‌های عقب به وسیله یک نوار نوری به یکدیگر متصل شده‌اند و در پایین آن نام SEHOL دیده می‌شود.
  • جک s5 از سیستم ورود بدون استفاده از کلید و استارت دکمه ای استفاده می کنند.
  • نمای کناری جک s5 دارای طراحی هماهنگی با جلوی خودرو و چراغ های عقب است، برای همین از بالای دستگیره های درب یک خط به سمت چراغ های عقب کشیده شده است برای اینکه نمای کناری جک s5 یکنواخت و یک شکل نباشد.

فرم کلی فرمان این خودرو همانند مدل S5 است و فرم V مانند و نقره فام با پوشش چرم صنعتی آن را مطلوب جلوه می دهد. صندلی های این خودرو با فرم مناسب و طرح و رنگ متناسب طراحی شده است که البته شاید بتوان گفت برای افراد با وزن بالا اندکی نامناسب هستند. وجود فضای مفید با حجم 600 لیتر در قسمت صندوق عقب یکی از ویژگی های خودرو جک S3 است که با جمع کردن صندلی های عقب می توان مقدار آن را افزایش داد. در این خودرو تعداد اندکی کلید تعبیه شده است تا از شلوغی داخل آن جلوگیری شود. خودروی جک S3 از تولیدات این شرکت است که در ماه اگوست سال 2014 وارد بازار چین شد.

http://borna-news.irجک s5 اتوماتیک هنگام رانندگی در ترافیک های سنگین و خیابان های شلوغ حدود 12 لیتر در هر 100 کیلومتر مصرف سوخت دارد که این اصلا عدد خوبی نسبت به مصرف سوخت نسخه دنده ای نیست. این ماشین در هنگام رانندگی در جاده های برون شهری بین 7.2 تا 8 لیتر در هر 100 لیتر مصرف سوخت دارد. کنترل پایداری ESC، پایش باد لاستیک‌ها، سیستم ورود بدون کلید، چراغ‌های جلو زنون، دیلایت LED، گرمکن شیشه عقب و کروز کنترل …

خدمات و کسب و کار