خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | ebtekarkhodro

از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد. این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود.

http://borna-news.ir

این خودرو با طراحی خاص خود، یکی از سریع ترین خودروهای بازار داخلی کشورمان به شمار می رود که به علت محدودیت واردات خودرو تنها تعداد اندکی از آن در بازار موجود می باشد و به همین علت، قیمت آن بسیار بالا می باشد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد.

  • در واقع فرزند شما شناخت مناسب از محیط و عملکرد رانندگی ماشین به دست خواهد آورد تا اگر نسبت به آن علاقه داشت، به پیشرفت‌‌های بیشتری دست یابد.
  • یک خروجی اگزوز واقعی نیز در قسمت انتهایی خودرو تعبیه شده است که واقعی است و مانند برخی خودرو های اسپرت برای تزئیانت نصب نشده است.
  • در صورتی که تمایل دارید تا خودروهای لوکس و سوپر لوکس را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور اجاره کنید ( اجاره ماشین در تهران) حتما با کارشناسان نوین ایرانیان از طریق راه های ارتباطی گفته شده ارتباط برقرار کنید.
  • شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.
  • همچنین در صورتی که برای رفت و آمد همراه فرزندان خود از صندلی عقب استفاده کنید و تجهیزات ایمنی مانند صندلی کمکی و… استفاده کنید، این افراد نیز تا حد زیادی در امان خواهند بود.

بعد از آن نیز در سال 1920 نام رومئو به آلفا اضافه شد و نام شرکت به آلفارومئو تغییر پیدا کرد. میتو ‏هاچ بک کوچک و خوش استیل حال حاضر بازار ایران است که با توجه به رابطه با فراری از هندلینگ و کیفیت سواری بالایی برخوردار بوده درحالی که کیفیت مواد به کار رفته در آن نیز بالا و قابل قبول است. خودرو آلفا میتو با توجه به استایل همیشگی آلفا طراحی شده و زیبایی خاصی را یدک می‏کشد و یک سر و گردن از رقبای خود در بازار ایران بالاتر است.

خودرو آلفارومئو بررا مدل 2010

اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد. بعد از مدتی و توسط نیکولا رومئو محصولات تولیدی دیگری اعم از انواع مختلف موتور هواپیما و کمپرسور، لوکوموتیو و واگن های قطار و در نهایت ژنراتور از این شرکت خارج شد. در رقابت میان دسته های تولیدی فعال این شرکت، دسته موتورهای اسپرت آلفا رومئو توانسته موفقیت را از آن خود کند. شرکت آلفا رومئو هم چنین برای تولید خودروهای مسابقه ای موفق به کسب جایزه رقابت های جهانی در سال 1925 برای خودروهای گرند پیریس شده است. محبوبیت این شرکت در مدت زمان کوتاهی به حدی بالا رفت که بسیاری از شرکت ها تحویل فوری خودرو های آلفا رومئو را در دستور کار خود قرار دادند. آلفارومئو جولیتاخودرویی هاچ بک است که از سال 2010 تا کنون تولید شده است و توسط آلفا موتور در ایران نیز عرضه می شود.

فروش اقساطی آلفارومئو جولیتا

در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی دیجیتال، گرمکن مجله خبری ابتکار خودرو های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و … اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. نام میتو از حروف نخست milanoیا میلان و turin یا تورین برگرفته شده که در زبان ایتالیایی به معنی اسطوره است.

Martins.