خرید و فروش و قیمت آلفارومئو امروز | ebtekarkhodro

اولین خودرویی که تولید خود این شرکت به حساب می آید آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌ پی می باشد. بعد از مدتی و توسط نیکولا رومئو محصولات تولیدی دیگری اعم از انواع مختلف موتور هواپیما و کمپرسور، لوکوموتیو و واگن های قطار و در نهایت ژنراتور از این شرکت خارج شد. در رقابت میان دسته های تولیدی فعال این شرکت، دسته موتورهای اسپرت آلفا رومئو توانسته موفقیت را از آن خود کند. شرکت آلفا رومئو هم چنین برای تولید خودروهای مسابقه ای موفق به کسب جایزه رقابت های جهانی در سال 1925 برای خودروهای گرند پیریس شده است. محبوبیت این شرکت در مدت زمان کوتاهی به حدی بالا رفت که بسیاری از شرکت ها تحویل فوری خودرو های آلفا رومئو را در دستور کار خود قرار دادند. آلفارومئو جولیتاخودرویی هاچ بک است که از سال 2010 تا کنون تولید شده است و توسط آلفا موتور در ایران نیز عرضه می شود.

درباره فروشگاه توحید

یکی از بخش های عجیب و خاص این خودرو که آن را متفاوت کرده، وجود چراغ های این ایتالیایی جذاب است که پنج دایره کوچک، شبیه خال روی آن قرار دارد که باعث نمایی متفاوت، شده است. آلفارومئو استلویو به طور کلی توانست نتایج خوبی را بعد از تست تصادف و ایمنی از خود به جای بگذارد. همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید. از دو باتری 66 و 74 آمپر قالب L3 نیز می توان در این خودرو استفاده کرد.

آلفارومئو (Alfa Romeo)

در زمینه امکانات نیز باید به شیشه های برقی، نمایشگر لمسی ۵ اینچی، رادیوی دیجیتال، گرمکن مجله خبری ابتکار خودرو های جلو، صندلی های برقی، حافظه صندلی راننده، تودوزی چرم و … اگر خودرو شما از این شرکت سازنده در این لیست موجود نمی باشد، لطفا مارا مطلع سازید. نام میتو از حروف نخست milanoیا میلان و turin یا تورین برگرفته شده که در زبان ایتالیایی به معنی اسطوره است.

http://borna-news.ir

این خودرو با طراحی خاص خود، یکی از سریع ترین خودروهای بازار داخلی کشورمان به شمار می رود که به علت محدودیت واردات خودرو تنها تعداد اندکی از آن در بازار موجود می باشد و به همین علت، قیمت آن بسیار بالا می باشد. این موتور در دو تیپ آلفارومئو استلویو استاندارد و آلفارومئو استلویو Ti نصب خواهد شد و مشابه نمونه موجود در آلفارومئو جولیا است. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض به صورت دستی به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می گردد.

ورود

از بسته‌های افزایشی موجود برا آلفارومئو استلویو مدل سال ۲۰۱۸ میلادی می ‌توان به بسته‌های Sport و Driver Assistance Static و Driver Assistance Dynamic Plus اشاره کرد. آلفارومئو استلویو اولین نمونه تولیدی این شرکت در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند اسپرت این شرکت خودروساز ایتالیا است که اولین بار در سال ۲۰۱۶ میلادی و در نمایشگاه خودروی لس آنجلس سال ۲۰۱۶ میلادی به نمایش عمومی در آمد. این خودرو از پلتفرم مشترکی با مدل این شرکت، آلفارومئو جولیا استفاده می کند. نخستین خودرو تولید شده در این شرکت، آلفارومئو ۲۰/۳۰ اچ‌پی بود، که در سال ۱۹۱۰ به بازار خودروی ایتالیا عرضه شد، که طراحی آن توسط جوزپه مروسی انجام گرفته بود.

  • فضای صندوق عقب نیز با اینکه بزرگ نیست اما با توجه به قابلیت تا شدن صندلی های عقب میتوان ظرفیت را تا ۷۵۰ لیتر افزایش داد.
  • اگر می‌خواهید باتری از برند جدیدی تهیه کنید، روی برندی سرمایه‌گذاری کنید که قدرتی برابر با مدلی که همراه وسیله نقلیه ارائه می‌شود داشته باشد و از خرید باتری آلفا رومئو جولیتا از برند های متفرقه دوری کنید.
  • این شرکت در طول سال‌های ۱۹۳۲ تا ۱۹۸۶ توسط شرکت فین‌مکانیکا که بازوی صنعتی شرکت دولتی انگلیسی ایستیتوت پرلا ریکوسترازیونه بود، اداره می‌شد.
  • سبک و روش آلفا رومئو در تولید محصولاتش امروزه نیز توسط بسیاری از کمپانی های مشهور خودرو سازی الهام گرفته می شود.
  • این خودرو جذاب ایتالیایی با شتاب و سرعت بالا یکی از سریع ترین کوپه های داخل کشورمان به حساب می آید که به علت قانون منع واردات خودرو به کشور، تعداد اندکی از آن در بازار کشورمان موجود می باشد و به همین علت از بازار دست دوم خوبی برخوردار نیست.