خرید تتر با کمترین کارمزد به همراه قیمت لحظه ای اکس اونیکس-تترفا

خرید تتر با کمترین کارمزد به همراه قیمت لحظه ای اکس اونیکس-تترفا

همانطور که پیش تر گفته شد، قیمت هر تتر معادل ارزش یک دلار آمریکاست. البته این نسبت به صورت حدودی است و گاها قیمت دلار کاغذی و تتر اختلاف کمی دارد. این ارز را می‌توان از معروف‌ترین استیبل کوین‌ها به‌حساب آورد که به معامله‌گران اجازه می‌دهد از سقوط دارایی خود جلوگیری کنند. با این حال، در طول سال‌ها، در مورد صحت ادعاهای تتر در مورد ذخایر دلاری آن‌ها، بحث‌هایی وجود داشته است که در برخی مواقع قیمت USDT را مختل می‌کند که در مقطعی از تاریخ تا 0.88 دلار کاهش یافت.

فرایند فروش ارز دیجیتال تتر در صرافی رمزینکس به مانند خرید آن، به چند صورت متفاوت انجام می‌شود و چگونگی آن دقیقاً مشابه با سفارش‌های خرید است که در بالا توضیح داده شد. یکی از نکات مهم هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال، مشاهده قیمت لحظه‌ای آن است. بیت برگ اولین صرافی آنلاین خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون واسطه در ایران است، شما می‌توانید به راحتی با طی فرایند خرید در بیت برگ، تتر بخرید. ما در بخش آموزش بیت برگ، ویدئوهایی را برای آموزش تصویری خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای شما آماده کرده‌ایم. با مراجعه به این بخش می‌توانید به صورت تصویری و قدم به قدم، با ثبت نام در صرافی بیت برگ و خرید و فروش در آن آشنا شوید.

موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید

در پلتفرم خرید و فروش آسان، خرید تتر در کمترین زمان انجام شده و نیازی به ثبت قیمت نیست اما در پلتفرم خرید و فروش حرفه‌ای، می‌توانید قیمت مد نظر خود را برای خرید تتر ارزان یا فروش آن ثبت کنید. ارزپایا جایی است که می‌توانید در آن بهترین قیمت تتر را پیدا کرده و به معامله ارزهای دیجیتال با بهترین قیمت بپردازید.قیمت خرید تتررا می‌توانید در سایت اصلی صرافی ارزپایا مشاهده کنید. برای فروش تتر درصرافی ارز دیجیتالارزپایا، مشابه فرآیند خرید تتر ابتدا وارد بازار شده، مقدار و قیمت مدنظر خود را برای فروش ثبت کنید. سایت ارزپایا اطلاعاتی مانند قیمت لحظه ‌ای هر واحد رمزارز تتر و مقدار خالص دریافتی پس از کسر کارمزد را به شما ارائه می‌کند. در این شرایط، آن‌ها حاضر می‌شوند تترهای خود را ارزان تر از یک دلار بفروشند. در شرایطی که مردم به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال روی می‌آورند؛ به دلیل افزایش تقاضا برای خرید تتر، قیمت تتر نیز افزایش می‌یابد.

قیمت لحظه ای

به طوری که اگر بخواهید موجودی تان در صرافی ها را به صورت دلاری واریز یا برداشت نمایید، ممکن است ساعت های طولانی یا حتی روزها زمان برای پردازش و انجام آن نیاز داشته باشید. این وضعیت برای تتر وجود ندارد و واریز و برداشت تتر در صرافی ها به صورت آنی و در لحظه (نهایتاً با چند دقیقه تاخیر) انجام می شود. این مزیت تتر یک فاکتور عالی است؛ چرا که تمام سرمایه گذاران و تریدرهای بازار ارز دیجیتال به دنبال خرید یا انتقال هرچه سریع تر دارایی هایشان هستند تا بتوانند از نوسانات قیمتی در لحظه استفاده کنند. در نظر داشته باشید که طبق ادعای شرکت سازنده تتر، این رمزارز توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود تا قیمتش ثابت و برابر با ۱ دلار باقی بماند. نماد انحصاری آن USDT و در ابتدا Realcoin نامیده می‌شد، با این حال، این علامت تجاری در سال 2014 تغییر نام یافت و در سال 2015 فعالیت خود را با نام تتر آغاز کرد. این رمزارز پایدار به سرعت در حال رشد است و به یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین ارزهای دیجیتال در سال های اخیر تبدیل شده است.

شرکت پشتیبان و توسعه دهنده تتر کارشناسان مجربی را در بخش پشتیبانی از مشتریان به کار گرفته است که پاسخگوی سوالات و مشکلات شما تترفا هستند. از آنجا که بسیاری از صرافی‌ها راه‌اندازی حساب بانکی فیات نمی‌پذیرند، برخی از آن‌ها برای نگهداری وجوه خود از تتر استفاده می‌کنند. برای مشاهده لیست کامل کارمزد برداشت تتر از شبکه های مختلف به صفحه کارمزد ها مراجعه نمایید. برای مشاهده لیست کامل حداقل میزان قابل برداشت تتر از شبکه های مختلف به صفحه کارمزد ها مراجعه نمایید. سفارش‌هایی که به Order book منتقل می‌شوند، سفارش‌‎هایی است که نیازمند تکمیل توسط خریدار یا فروشنده‌ی دیگری است. پس از مشخص نمودن حجمی از تتر که قصد خرید و یا فروش آن را دارید؛ گزینه “بررسی سفارش” را انتخاب کنید.

  • خرید و فروش تتر بدون احراز هویت همیشه آسان نیست زیرا اکثر صرافی‌ها از شما تمامی اطلاعات هویتی را درخواست می‌کنند.
  • یکی از هدف‌هایی که تتر دارد حمایت همه‌جانبه از رشد و پذیرش سیستم مالی غیرمتمرکز است؛ درنتیجه از تمرکززدایی مالی حمایت می‌کند.
  • جالب است بدانید تتر، پر استفاده ترین ارز دیجیتال دنیاست.و مهمترین ویژگی تتر ثبات قیمت آن است.
  • در مارس 2022، Tether Limited یک قرارداد مشارکت با Lugano برای استفاده از فناوری بلاک چین در جامعه محلی امضا کرد.
  • با مراجعه به این بخش می‌توانید به صورت تصویری و قدم به قدم، با ثبت نام در صرافی بیت برگ و خرید و فروش در آن آشنا شوید.
Free & easy ad network.