جالب انگیزترین دانستنی های تصویری +عکس کُردتودی

قسمت هایی در ابن شهر هنوز توسط هیچ انسانی مورد بازدید قرار نگرفته است . اگر به جزایر آزور سفر کرده باشید و در آنجا چای سبز سفارش داده باشید ، با چیزی عجیب روبرو می شوید. این چای ها در وهله اول سبز می باشند و کم کم به خاکستری می گرایند و بعد از مدت کوتاهی این چایی حالتی غلیظ پیدا می کند و کاملا بنفش می شود .

جالب انگیزترین دانستنی های تصویری +عکس کُردتودی مطالعه ای که بر روی 210 زن و مرد میانسال انجام شد نشان داد که واقعاً زنان به خواب بیشتری احتیاج دارند و کمبود خواب در زنان منجر به مشکلات مربوط به سلامتی بیشتری نسبت به مردان می شود. گفته می شود که کمبود خواب در زنان شدیداً باعث ایجاد سطح بالایی از پریشانی روانی، رفتارهای خشن و افسردگی می شود. مطالعات اخیر به کشف این موضوع پرداخته است که بستنی که آب نمی شود. حتی اگر مدارک بالای علمی داشته باشید و یا سطح IQ شما بیش از حد بالا باشد اما هنوز هم موضوعاتی هستند که شما از آن خبر ندارید . در این قسمت از سایت نمناک قصد داریم به چند مورد از حقایق جالب در جهان اشاره کنیم که شاید تا به حال به گوشتان نخورده است.

گل لاله– نام زنجبیل که یکی از بهترین گیاهان دارویی می باشد در کتاب مقدس، قرآن مجید و تلمود آورده شده است. شبیه سازی بارداری و زایمان– گوجه فرنگی میوه ای است که در اواسط قرن شانزدهم به اروپا آمد. یونانیان باستان معتقد بودند که زندگی یک فرد در کبد متمرکز است و نه در قلب. روش استفاده از سنجاق سر– صدای ” مومو ” گاو ها در کشورهای مختلف جهان با هم متفاوت است، آنها لهجه های خاص خود را دارند درست مثل انسان.

ضربان ساز قلب، دستگاهی که جان میلیون ها نفر در جهان را نجات داده توسط مهندس جان هاپس به طور تصادفی اختراع شد. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

دانستنی خفن در مورد ماهی ها

می خواهیم با هم مروری به عجیب ترین دانستنی های دنیا داشته باشیم. هرگاه جمعیت کره زمین به ۱۰۰ نفر کاهش یابد ۵۰ % پول جهان در دست ۶ نفر قرار خواهد گرفت. در بازار املاک و مستغلات ژاپنی، یک خانه پس از ۲۰ یا۳۰ سال تمام ارزش خود را از دست می دهد.

دانلود کتاب فاصله از شیعه تا شیعه

دانستنی های جالب دنیا101-شيشه در ظاهر جامد به نظر مي‌رسد ولي در واقع مايعي است كه بسيار كند حركت مي‌كند. 79- هرگاه جمعیت کره زمین به ۱۰۰ نفر کاهش یابد ۵۰ % پول جهان در دست ۶ نفر قرار خواهد گرفت. اگرچه اکثریت جمعیت بشر در حال حاضر زیر 30 سال سن دارند، اما هنوز تعداد افراد مسن زیادی وجود دارد. در حقیقت، 12.3 درصد از مردم روی کره زمین 60 سال به بالا هستند. پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2050 به 22 درصد برسد. یک لحظه فکر کنید، عجیب ترین چیزی که این چندروزه شنیده اید چه بوده است؟ در ادامه یک سری دانستنی عجیب و غریب از سراسر دنیا جمع آوری شده که پیشنهاد می کنیم آنها را از دست ندهید!

جاذبه های گردشگری اطراف خط 1 مترو تهران

82- گربه های خانگی ۷۰% وقت خود را در خواب سپری میکنند. 60-موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع وذخائرعذائی جهان رانابود می سازند. 59-ظروف پلاستیکی ۵۰هزارسال طول میکشدتا درطبیعت شروع به تجزیه شدن کند. 52-بلژیک تنها کشوری است که فیلمهای غیراخلاقی را سانسور نمی کند.

پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2050 به 22 درصد برسد.

۱۵- درامریکا سالانه ۱۵نفر بر اثر گازگرفتگی توسط سگ‌ها جان خود را دانستنی های علمی از دست می‌دهند. ۵۰ %جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند. 57- ۵۰% جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند.

  • مهندسی های بسیار پیچیده در برج پیزا به کار رفته است که همگان آن را می دانند .
  • 30- چیتا قادر است درحد سرعت خود گامهایی به طول ۸ متر بر دارد.
  • با شنیدن نام ماچوپیچو، حتماً به یاد دیوارها و ساختمان های بلند می افتید اما جالب اینجاست که بخش اصلی ماچو پیچو هنوز قابل دیدن نمی باشد .

همه افراد در یک شهر پر جنب و جوش و پر سرعت یا حومه شهر زندگی نمی کنند. چین نیز از جمعیت بسیار بالای روستایی برخوردار است و 578 میلیون نفر در خارج از مراکز مهم شهری زندگی می کنند. در این مطلب با دانستنی های جالب و حقایق جالب از سراسر جهان آشنا می شوید که همگی به همراه عکس و توضیحات کوتاه ارائه شده اند. بلندترین مردان جهان در هلند زندگی می کنند، متوسط قد آن ها 183 سانتیمتر است، بلندترین زنان جهان در کشور لتونی هستند، متوسط قد آن ها 170 سانتیمتر است. در این دنیا اتفاقات زیادی رخ می دهد که در طول تاریخ نیز ثبت می شود.

۱۷.۱۰ ٪ وزن بدن انسان (بدون آب) را باکتری‌ها تشکیل می‌دهند. خواندن مطالبی که با عنوان دانستنی های جالب شروع می شوند یکی از مفیدترین و سرگرم کننده ترین فعالیت هایی است که یک فرد در ساعات اوقات فراغتش می تواند انجام دهد. در این مطلب مجموعه ای از دانستنی های جالب و جدید را برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید.