ترسیم چشم انداز کسب و کار در CES 2024

ترسیم چشم‌انداز تجاری‌ها در «CES 2024»

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) 2024 که از 9 تا 12 ژانویه در مرکز همایش های لاس وگاس در ایالات متحده برگزار می شود، رویدادی برای تولیدکنندگان فناوری است تا آخرین نوآوری های خود را به نمایش بگذارند. یکی از بخش هایی که در این نمایشگاه مورد توجه عموم قرار گرفت، بهترین فناوری های بکار رفته در بخش خودرو است.

در این رویداد انویدیا به یکی از شرکت هایی تبدیل شد که توجه عموم را به خود جلب کرد و فناوری هوش مصنوعی این شرکت مورد توجه قرار گرفت.

این فناوری مورد تقاضای بسیاری از شرکت های خودروسازی است زیرا می تواند مزایای مختلفی مانند افزایش ایمنی، کارایی و راحتی رانندگی را ارائه دهد. در بخش خودروهای تجاری، برخی از خودروسازان از مدل های جدیدی برای آینده رونمایی کرده اند که می تواند بازار خودروهای تجاری الکتریکی را متحول کند. در این بین نام هایی مانند کیا و هوندا مورد توجه قرار می گیرند.

کیا از سال 2025 وارد دنیای کامیون های برقی می شود

کیا در سال 2025 وارد دنیای کامیون های الکتریکی می شود و PV5 را به عنوان رقیبی برای فورد ترانزیت سفارشی و فولکس واگن ترانسپورتر عرضه می کند.

ترسیم صحنه کسب و کار در

کیا که بر اساس نسخه اصلاح شده معماری E-GMP که زیربنای هیوندای آیونیک و کیا EV6 است ساخته شده است، کامیون چند منظوره PV5 و پیکاپ سقف بلند را در این دوره از نمایشگاه به نمایش گذاشت.

یک PV7 بزرگتر بر اساس این خودرو نیز در نظر گرفته شده است. دو مدل دیگر از کامیون های باربری نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمد که هنوز تولید آن ها برنامه ریزی نشده است.

تلاش های Paccar برای توسعه فناوری های تجاری

PACCAR مهمترین فناوری ها را در صنعت حمل و نقل توسعه می دهد. جان ریچ، معاون ارشد و مدیر ارشد فناوری شرکت، در این نمایشگاه اعلام کرد که این فناوری‌ها شامل خودروهای برقی و هیدروژنی پیشرو در صنعت هستند که به مشتریان کمک می‌کنند با کمترین آلایندگی و کارایی فوق‌العاده کار کنند.

ترسیم صحنه کسب و کار در

این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال سرمایه گذاری در فناوری های متعدد بدون آلایندگی برای ارائه کامیون ها و راه حل های حمل و نقل مناسب به مشتریان خود است.

PACCAR چندین محصول و فناوری پیشرفته را در CES 2024 به نمایش گذاشت، از جمله Kenworth T680 FCEV (خودروی الکتریکی سلول سوختی هیدروژنی)، Peterbilt Supertruck II، Duff XD Electric و راه حل های شارژ خودروی الکتریکی.

“VinFast” با طراحی ایتالیایی به بازار می آید

VinFast همچنین کامیون الکتریکی VF Wild را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. کامیون برقی VinFast VF Wild که در محدوده سایز متوسط ​​قرار می گیرد، شبیه ریوین R1T یا شاید تویوتا تاکوما است و پس از عرضه می تواند رقیبی برای این خودروها محسوب شود.

ترسیم صحنه کسب و کار در

اگرچه تفاوت های زیادی در ظاهر، طراحی داخلی و حتی برخی از قطعات فنی بین این خودروها وجود دارد، اما مطمئنا فضای رقابتی در بازار پیکاپ های برقی با حضور این خودروها تشدید می شود.

این کامیون از طراحی ایتالیایی استفاده می کند، اما برخلاف سری VinFast با طراحی Pininfarina که امروزه در ایالات متحده به فروش می رسد، این خودروی مفهومی توسط تورینو دیزاین طراحی شده است.

کانسپت شاتل هوندا رونمایی شد

هوندا نیز با دو خودروی مفهومی در این نمایشگاه حاضر شد که یکی از آنها شاتل بود. این وسیله نقلیه مفهومی که Space-Hub نامیده می‌شود، به عنوان فضایی انعطاف‌پذیر توصیف می‌شود که می‌تواند مسافران مختلف را در خود جای دهد و به یک «هاب» تبدیل شود که افراد را به یکدیگر و به دنیای خارج متصل می‌کند.

ترسیم صحنه کسب و کار در

درخشش کامیون کودیاک خودران

کودیاک رباتیک از آخرین دستاوردهای خود در توسعه کامیون های خودران و خودران در نمایشگاه CES رونمایی کرد. این کامیون دارای سه محرک ترمز در سیستم فرمان و فرمان و نیروی پشتیبان برای تمامی رایانه ها، سنسورها، موتورها و سایر سیستم های الکتریکی کامیون خواهد بود. کودیاک همچنین سیستم کامپیوتری خود را طراحی کرد و دو نمونه از آنها را در کامیون خودران خود قرار داد. کامیون خودران کودیاک روباتیک از 12 دوربین، 4 سنسور لیدار و 6 سنسور رادار استفاده می کند.

ترسیم صحنه کسب و کار در

منبع: https://www.donyayekhodro.com/news/247668/%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D9%85-%DA%86%D8%B4%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2-%D8%AA%D8%AC%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-CES-2024

کتاب شیمی مواد غذایی.